www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (1 jaar en 25 dagen geleden)

Canalys noemt Trend Micro als wereldleider in Global Cybersecurity Channel

De Global Cybersecurity Leadership Matrix van onafhankelijk onderzoeksbureau erkent het engagement van Trend Micro voor het partnerkanaal

Amsterdam, 7 juli 2020 - Trend Micro, wereldleider op het gebied van cybersecurity-oplossingen, heeft aangekondigd dat het is opgenomen in het ‘leidersquadrant’ van de Canalys Global Cybersecurity Leadership Matrix. Trend Micro verdient deze positie als erkenning voor de grote investeringen en verbeteringen in het partnerkanaal tijdens het afgelopen jaar.

Canalys erkent vooral de aanzienlijke investeringen in het partnerprogramma van Trend Micro, waarbij de nadruk werd gelegd op de verbeteringen van het partnerportaal, met een aanzienlijke investering in de registratie van deals, commerciële kits (brochures, POS-materiaal, …), promoties en trainingen. De verbetering van het Managed Service Provider-programma (MSP) met een centraal platform voor licentiebeheer en het aanbod van SOCaaS voor het automatiseren van cross-customer en cross-product bedreigingsanalyses werd door Canalys specifiek geprezen. De nauwere afstemming van het CPPO-programma van AWS werd ook benadrukt als een belangrijke stap voorwaarts.

"Onze toewijding aan het partnerkanaal is altijd al 100% geweest. We zijn dan ook blij dat we door Canalys tot 'champion' zijn uitgeroepen", aldus René van Loenen, Benelux Channel Lead bij Trend Micro. "Het is een erkenning voor het harde werk dat onze teams over de hele wereld het afgelopen jaar hebben verzet. En er komt nog meer in 2020, aangezien we ons partnerprogramma blijven opfrissen - met onder meer nieuwe platforms en diensten - en we ook nieuwe groeimogelijkheden blijven onderzoeken."

In de nieuwste Canalys-matrix is Trend Micro in 2020 opgeklommen van ‘groeier’ naar ‘champion’, met de hoogste waarderingen voor beschikbaarheid en aanbod van oplossingen (79,3%) en het gemak van zakendoen (75,4%). Ook gebruiksgemak van de portal en tools (72,6%) die Trend Micro biedt, wordt door de partners gewaardeerd.

In 2020 zal Trend Micro zijn partnerprogramma verder blijven vernieuwen met een aangepaste kortingsstructuur om de betrokkenheid bij enterprise partners te vergroten. Trend Micro is tevens van plan om nieuwe Customer Success Services (best practices) te lanceren om meer inzichten en beoordelingen te bieden aan partners om deze met klanten en prospects te kunnen delen.

De komende maanden zet Trend Micro zich ook in voor de aanwerving en groei van honderden MSP’s door extra ondersteunende diensten en een hogere rentabiliteit te bieden, meer leads te genereren met partners via campagnes, promoties en incentives en door het platform te gebruiken voor het genereren van zelfbediening-services langs vraagzijde.

Over Trend Micro
Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity, zet zich in voor een wereld waarin we digitale informatie veilig kunnen uitwisselen. Door gebruik te maken van meer dan 30 jaar aan security expertise, global threat research en voortdurende innovatie biedt Trend Micro veerkracht voor bedrijven, overheden en consumenten met connected oplossingen voor cloudworkloads, endpoints, email, IoT en netwerken.

Met meer dan 6.700 medewerkers in 65 landen en zeer geavanceerde wereldwijde threat intelligence, beveiligt Trend Micro de verbonden wereld waarin organisaties opereren. Kijk voor meer informatie op www.trendmicro.nl.

Trend Micro
Ilona van Ginkel
E-mail: ilona_van_ginkel@trendmicro.com

Whizpr
Paul Maris / Martine Korthals
E-mail: trendmicro@whizpr.nl
Laatste van Trend Micro
Bijna een kwart van de verkochte exploits in de criminele onderwereld zijn meer dan drie jaar oud

Trend Micro-onderzoek: ‘pas op voor ransomware die zich richt op industriële systemen’

Trend Micro brengt moderne ransomware-aanvallen van Nefilim in kaart
Verstreken tijd: 1 jaar en 25 dagen
Trend Micro contact

Logo Trend Micro

www.trendmicro.nl
Trend Micro sociaal

Trend Micro tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo