www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: ItsaRep

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

CyberArk opent datacenter in Europa en breidt Alero uit om privileged access beter te beveiligen

CyberArk heeft nieuwe stappen gezet om remote users middels biometrie veiliger toegang te geven tot bedrijfskritische systemen. Ten eerste ondersteunt CyberArk Alero nu alle mobiele apparatuur, zodat medewerkers of anderen die toegang tot een bedrijfsnetwerk moeten hebben dat ook veilig kunnen doen met een apparaat naar keuze. Daarnaast opent CyberArk een datacenter in Frankfurt om beter aan de vraag te kunnen voldoen.

Alero is de SaaS-gebaseerde oplossing die zero-trust, multifactor authenticatie en biometrie combineert voor snelle, gemakkelijke en veilige privileged access zonder dat er een wachtwoord bij nodig is. Remote users maken meestal gebruik van een laptop of smartphone, maar wereldwijd zijn er nog 1,3 miljard zogeheten ‘feature phones’ in gebruik, mobiele telefoons die niet onder de noemer smartphone vallen. Dat kan geografisch bepaald zijn, maar ook door overheidsreguleringen of industrievoorkeuren. Ook mensen die privileged access nodig hebben tot bedrijfssystemen maken hier nog gebruik van. Om ook hen te bedienen, ondersteunt CyberArk Alero nu SMS en push-notificaties, waardoor vrijwel elk mobiel apparaat te gebruiken is.

Nieuw Europees datacenter
CyberArk voegt bovendien een nieuw datacenter toe aan de reeds in gebruik zijnde centers in de VS. Dankzij de nieuwe locatie in Frankfurt kan het bedrijf de groeiende wereldwijde vraag naar Alero beter verwerken. Daarnaast willen diverse gebruikers om verschillende redenen dat hun privileged access-beveiliging in Europa draait. De opening van het datacenter in Duitsland komt ook hieraan tegemoet.

CyberArk ontving recent ook nog zes patenten voor verschillende Alero-features, waaronder de biometrische authenticatie.

“Er is geen one-size fits all benadering mogelijk als het gaat om security. Daarom werken we continu aan verbeteringen en mogelijkheden van Alero, en proberen we in te spelen op elk gebruiksscenario en klanten in alle regio’s en industrieën te bedienen”, aldus Bart Bruijnesteijn, presales director Noord-Europa. “Door de uitbreidingen van Alero en de opening van ons datacenter in Frankfurt bieden we meer keuzevrijheid aan onze gebruikers.”

------------

Over CyberArk
CyberArk is het enige security-bedrijf dat gericht is op de meest geavanceerde internetbedreigingen: degene die gericht zijn op het gebruik van privileged accounts om het hart van de onderneming te raken. CyberArk wil aanvallen platleggen voordat ze bedrijven platleggen. Hiertoe beschermen ze bedrijven proactief, voordat aanvallen onherstelbare schade aanrichten. Het bedrijf mag bijna de helft van de Fortune 100 tot de klanten rekenen, waarvoor het gegevens, infrastructuren en applicaties beschermt. Het hoofdkantoor staat in in Petach Tikvah, Israël en er zijn andere kantoren in de VS, EMEA, Azië en Japan.

Voor meer informatie, bekijk de site www.cyberark.com en volg ons op Twitter @CyberArk en op Facebook https://www.facebook.com/CyberArk.
Laatste van CyberArk

Onderzoek: Thuiswerken levert meer risico’s op voor het bedrijfsnetwerk

CyberArk neemt Idaptive over
CyberArk contact

Logo CyberArk

+31 20 767 1925
  www.cyberark.com
CyberArk sociaal

CyberArk tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope