www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 74 dagen geleden)
PR: Marcommit

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Amersfoort, 6 juli 2020DHL Aviation kiest voor Descartes, marktleider op het gebied van softwareoplossingen voor de supply chain en logistiek, om de elektronische berichtgeving met haar wereldwijde klantenbestand te standaardiseren. De Global Air Messaging Gateway van Descartes biedt een eenduidig platform waarop DHL Aviation kan communiceren met grote expediteurs, luchtvaartmaatschappijen, post- en koeriersbedrijven en afhandelingsbedrijven.

Elektronisch beheer van documenten en beveiligingsaanvragen
DHL vereenvoudigt haar elektronisch documentbeheer voor luchtzendingen met de Descartes Air Shipment Management-oplossing. Het bedrijf maakt eveneens gebruik van de on-demand oplossing Advance Electronic Information. Hiermee wordt in steeds meer landen de vereiste, geavanceerde elektronische informatie voor wereldwijde luchtvrachtbeveiligingsaanvragen verzameld, voorbereid en ingediend.

Global Logistics Network als accelerator van gegevensuitwisseling
De verschillende Global Air Messaging Gateway-oplossingen, gebaseerd op het Global Logistics Network van Descartes, zorgen voor versnelde connectiviteit tussen handelspartners en realtime monitoring van verzendingen. Ook bieden deze oplossingen tijdige communicatie van statusupdates aan expediteurs, afhandelingsbedrijven en ontvangers. Het Global Logistics Network is een toonaangevende oplossing voor multimodale, elektronische gegevensuitwisseling tussen organisaties. Het biedt haar leden een breed scala aan diensten die het hele zendingsbeheerproces omvatten. Hier vallen onder andere contractbeheer, vrachtboeking, zendingstracking en beveiligingsaanvragen onder.

"We zijn trots op de versteviging van onze relatie met DHL. Door de samenwerking met DHL Aviation groeit ons klantenbestand van luchtvaartmaatschappijen die onze oplossingen gebruiken voor het verbeteren van de luchtvrachtcommunicatie met partners in de supply chain", zegt Jos Nuijten, Vicepresident Network Integration Strategy bij Descartes. "Al meer dan 20 jaar helpt Descartes wereldwijd vervoerders om over te stappen op elektronische processen. We blijven ons inzetten voor het ontwikkelen van oplossingen die de communicatie in de luchtvrachtindustrie verder automatiseren en verbeteren."

Over DHL Aviation
DHL Aviation vertegenwoordigt de luchtvaartmaatschappij van DHL Express, een divisie van Deutsche Post DHL Group. De Group is een leidende, wereldwijde logistieke organisatie. De Group verbindt mensen en markten en maakt wereldhandel mogelijk. De organisatie streeft ernaar om wereldwijd de eerste keuze te zijn voor klanten, werknemers en investeerders. Daartoe richt Deutsche Post DHL Group zich op groei in haar winstgevende logistieke kernactiviteiten en versnelt deze de digitale transformatie in alle bedrijfsdivisies. De Group draagt bij aan de wereld door middel van duurzaam ondernemen, maatschappelijk verantwoord ondernemen en milieuactiviteiten. Het streeft naar een logistiek zonder uitstoot in 2050. Deutsche Post DHL Group is de thuisbasis van twee sterke merken: DHL biedt een uitgebreid assortiment pakket- en internationale expresdiensten, vrachtvervoer en supply chain management-services, evenals logistieke oplossingen voor e-commerce. Deutsche Post is Europa's grootste post- en pakketdienstverlener. Deutsche Post DHL Group heeft wereldwijd ongeveer 550.000 mensen in dienst in meer dan 220 landen en gebieden. De Group genereerde in 2019 een omzet van meer dan 63 miljard euro. Het logistieke bedrijf voor de wereld.
Laatste van Descartes
Coronapandemie geen groeiremmer volgens transportprofessionals

Descartes breidt last mile-dienstverlening uit met overname GreenMile

Descartes neemt Portrix Logistics Software over
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials