www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureau

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

Houten, 6 juli 2020Hanshow Technology en Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) zijn een Europese samenwerking aangegaan. De innovatiekracht van Hanshow Technology met betrekking tot de digital store sluit naadloos aan op de visie en de oplossingen van Toshiba. Met de samenwerking ondersteunen Hanshow en Toshiba retailklanten om de winkelervaring te verbeteren. Als marktleider op het gebied van retailoplossingen helpt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) bestaande en nieuwe klanten bij het zetten van de volgende stap richting digitale transformatie en automatisering. Toshiba is de expert op het gebied van wereldwijde Electronic Shelf Labels-oplossingen (ESL) en ziet veel kansen in de aanvulling van de ESL-oplossingen van Hanshow Technology op het bestaande portfolio.

Dennis van Tol, Sales Manager bij Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux): “Wij zijn verheugd om samen met Hanshow Technology de Benelux-markt te kunnen bedienen. De kracht van Toshiba als system integrator samen met de innovatie van Hanshow Technology is met recht een winnende combinatie.”

Vicepresident van Hanshow Technology, Liangyan Li: “Het was en zal altijd een win-win-samenwerking zijn voor twee bedrijven om innovatieve digitale winkeloplossingen van wereldklasse aan te bieden. We hebben veel vertrouwen in de waarden die we als strategische partner van Toshiba aanbieden aan onze gemeenschappelijke klanten.”

Samen met Hanshow Technology biedt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) consultancy om ontwerp en implementatie op maat te garanderen, met als resultaat een ESL-oplossing die volledig is afgestemd op de bedrijfsprocessen van de retailer. Daarbij maakt het niet uit of dit de eigen storeMate-oplossingen van Toshiba zijn of een andere POS-omgeving. Toshiba draagt ook zorg voor de volledige service.

Meer beeldmateriaal kunt u hier downloaden

Over Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)
Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) is marktleider op het gebied van oplossingen voor retailautomatisering. Van Point-of-Sale-oplossingen tot zelfscanning, signage solutions en cash management: als system integrator levert Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) de hardware, software, het onderhoud en advies om klanten te ondersteunen bij de digitale transformatie. Zo vergroten retailers wereldwijd de betrokkenheid en transformeren zij de winkelervaring van hun klanten. Met ruim honderd medewerkers werkt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) voor bedrijven in de food-, fashion-, hospitality- en doe-het-zelfbranche. Dat doet het vanuit kantoren in Houten (Nederland) en Zellik (België).

Over Hanshow Technology
Hanshow Technology Co., Ltd is een wereldleider in ontwikkeling en productie van ESL en Digital Store Solutions. Met jarenlange continue innovaties zet Hanshow zich in om wereldwijde klanten een reeks hoogwaardige en premium IoT-digitale-touchpoints en Digital Store-oplossingen van wereldklasse aan te bieden. Hanshow's intelligente platforms en systemen bieden klantgerichte inzichten en helpen retailers bij het aanpakken van operationele problemen. Daarnaast bieden verschillende tools ondersteuning voor optimale prijsstrategieën om uiteindelijk consumenten een persoonlijkere ervaring te bieden. Tot nu toe bedient Hanshow meer dan 13.000 winkels in meer dan vijftig landen en regio's.

Mediacontact
Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)
Gijs van Beek / Cherelle Veerman
toshiba@lvtpr.com
Laatste van Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Logo LVTPR
Toshiba Global.. contact

Logo Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Toshiba Global.. sociaal

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Thinkwise
Logo Ivanti
Logo Sitecore