www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Integratie faciliteert samenwerking tussen contactcentermedewerkers en backofficemedewerkers binnen Microsoft Teams om klantcontactprocessen volledig af te kunnen wikkelen.

Rotterdam, 6 juli 2020 – QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, maakt vandaag bekend een integratie voor Microsoft Teams te lanceren waarmee een meer doelmatige en efficiënte samenwerking tussen front- en backofficemedewerkers mogelijk wordt. De nieuwe QuandaGo Collaborative Case Management app – nu beschikbaar in de Microsoft AppSource – is geschikt om (nieuwe) cases aan te maken en (op) te volgen. Daarbij worden op het juiste moment de juiste acties geïnitieerd bij verschillende teamleden en kunnen processen vanuit het contactcenter geautomatiseerd worden doorgezet naar andere afdelingen binnen de organisatie om te worden afgerond.

Door Microsoft Teams te integreren met de QuandaGo cloudgebaseerde contactcenter- en procesautomatisering oplossing kunnen bedrijven rondom de meest voorkomende businessprocessen hun efficiency vergroten, kosten reduceren en omzetresultaten verbeteren. Denk aan de onboarding van nieuwe klanten, goedkeuringsprocedures, betalingen, klachtafhandeling, proactieve verkoop en klantretentie. Voor deze processen kan de benodigde doorlooptijd tot de helft worden teruggebracht.

“De integratie van QuandaGo in de Microsoft Teams omgeving markeert een grote stap in ons streven naar verbetering van de samenwerking tussen contactcenter- en backofficemedewerkers,” zegt Arthur Nederlof, oprichter en managing director van QuandaGo. “Deze nieuwe vorm van ‘connected medewerkers’ in combinatie met de QuandaGo oplossing voor contactcenters en intelligente procesautomatisering, zorgt voor een unieke toepassing die snelheid geeft aan de customer journey en handmatige medewerkertaken in het casemanagement elimineert.”

“De integratie van de QuandaGo oplossing met Microsoft Teams zorgt voor een nieuwe en bijzondere samenwerkingstool binnen de Microsoft AppSource marktplaats,” zegt Dennis Couperus, Modern Workplace Partner Recruit Lead bij Microsoft. “Met het samenvoegen van collaboration-oplossingen en de innovatieve intelligente procesautomatisering van QuandaGo beschikken bedrijven en hun medewerkers over een nieuwe manier van samenwerken en taakafhandeling – sneller en efficiënter.”

Belangrijkste eigenschappen van QuandaGo
Het QuandaGo Connected Experience Platform vereenvoudigt het implementeren van een cloudgebaseerd contactcenter, inclusief het integreren van alle datasets en het automatiseren van werkprocessen over de gehele organisatie en tussen contactcenteragents en andere medewerkers uit de organisatie. Het QuandaGo platform biedt de volgende mogelijkheden:
  • OmniChannel Contactcenter — Biedt alle technologie en tools om snel een modern, dynamisch cloud contactcenter te activeren. Het cloudgebaseerde platform is gebouwd rond slimme routeringen en beheer van klantinteracties over meerdere kanalen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van alle beschikbare klantgegevens in een unified agent-desktop. Voor contactcenter managers en supervisors is voorzien in duidelijke oplossingen voor rapportage en analyse. Dit omvat het volledige scala aan kanalen voor klantinteracties, zoals spraak, e-mail, sociaal, mobiel, web, bots, messaging-apps, mobiele apps, spraakapps en toekomstige platformen.

• Kennismanagement - Stelt bedrijven in staat om bedrijfsbreed data samen te brengen en te ontsluiten via de unified desktop voor agents als ook beschikbaar te stellen voor klanten via selfservice. QuandaGo is gebaseerd op een open ecosysteem-benadering, wat klanten volledige flexibiliteit geeft als bij het integreren van bestaande en toekomstige kanalen, applicaties, systemen en data. Dit loopt uiteen van data van CRM- en ERP-applicaties, document management oplossingen, mobiele toepassingen tot oplossingen van derden via API’s en Internet of Things(IoT)-devices in de nabije toekomst.

• Intelligente procesautomatisering – Automatiseert veel voorkomende taken, workflows en klantprocessen op basis van business rules en kunstmatige intelligentie. Hiermee verbetert zowel de efficiency als de toegevoegde waarde van agents en verbetert gelijktijdig de klantervaring. Hierbij kan gedacht worden aan het automatiseren van veelvoorkomende taken: van nawerk en compliance controles, tot het faciliteren van augmented intelligence aan agents in de vorm van next best action. Organisaties kunnen ook meer complexe use cases optimaliseren met bots, waaronder het onboarden van nieuwe klanten, betalingen, klachtenafhandeling, proactieve verkoop en klantretentie.
Meer weten over QuandaGo Collaborative Case Management? Kijk hier.

Over QuandaGo
QuandaGo is een softwarebedrijf voor cloud customer experience, gericht op contactcenters, kennismanagement en procesautomatisering. QuandaGo faciliteert meer dan 100 miljoen interacties voor klanten in de retail-, BPO-en-services-, nuts-, financiële diensten- en communicatiesector. E-mail hello@quandago.com of bezoek www.quandago.com.

==== ==== ====
Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, ceo QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo en Spitch gaan partnership aan en bieden een gecombineerde oplossing voor selfservice op basis van spraakherkenning

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

TrustCom wordt reseller van QuandaGo-oplossingen voor Zwitserland en Liechtenstein
Celonis stelt Carl Maas aan als nieuwe country manager Benelux

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

Global Talk neemt Tolken Select over

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0
Shippeo Partners with SAP to Bring Real-time and Predictive Information to Transportation for SAP Logistics Business Network