www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Integratie faciliteert samenwerking tussen contactcentermedewerkers en backofficemedewerkers binnen Microsoft Teams om klantcontactprocessen volledig af te kunnen wikkelen.

Rotterdam, 6 juli 2020 – QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, maakt vandaag bekend een integratie voor Microsoft Teams te lanceren waarmee een meer doelmatige en efficiënte samenwerking tussen front- en backofficemedewerkers mogelijk wordt. De nieuwe QuandaGo Collaborative Case Management app – nu beschikbaar in de Microsoft AppSource – is geschikt om (nieuwe) cases aan te maken en (op) te volgen. Daarbij worden op het juiste moment de juiste acties geïnitieerd bij verschillende teamleden en kunnen processen vanuit het contactcenter geautomatiseerd worden doorgezet naar andere afdelingen binnen de organisatie om te worden afgerond.

Door Microsoft Teams te integreren met de QuandaGo cloudgebaseerde contactcenter- en procesautomatisering oplossing kunnen bedrijven rondom de meest voorkomende businessprocessen hun efficiency vergroten, kosten reduceren en omzetresultaten verbeteren. Denk aan de onboarding van nieuwe klanten, goedkeuringsprocedures, betalingen, klachtafhandeling, proactieve verkoop en klantretentie. Voor deze processen kan de benodigde doorlooptijd tot de helft worden teruggebracht.

“De integratie van QuandaGo in de Microsoft Teams omgeving markeert een grote stap in ons streven naar verbetering van de samenwerking tussen contactcenter- en backofficemedewerkers,” zegt Arthur Nederlof, oprichter en managing director van QuandaGo. “Deze nieuwe vorm van ‘connected medewerkers’ in combinatie met de QuandaGo oplossing voor contactcenters en intelligente procesautomatisering, zorgt voor een unieke toepassing die snelheid geeft aan de customer journey en handmatige medewerkertaken in het casemanagement elimineert.”

“De integratie van de QuandaGo oplossing met Microsoft Teams zorgt voor een nieuwe en bijzondere samenwerkingstool binnen de Microsoft AppSource marktplaats,” zegt Dennis Couperus, Modern Workplace Partner Recruit Lead bij Microsoft. “Met het samenvoegen van collaboration-oplossingen en de innovatieve intelligente procesautomatisering van QuandaGo beschikken bedrijven en hun medewerkers over een nieuwe manier van samenwerken en taakafhandeling – sneller en efficiënter.”

Belangrijkste eigenschappen van QuandaGo
Het QuandaGo Connected Experience Platform vereenvoudigt het implementeren van een cloudgebaseerd contactcenter, inclusief het integreren van alle datasets en het automatiseren van werkprocessen over de gehele organisatie en tussen contactcenteragents en andere medewerkers uit de organisatie. Het QuandaGo platform biedt de volgende mogelijkheden:
  • OmniChannel Contactcenter — Biedt alle technologie en tools om snel een modern, dynamisch cloud contactcenter te activeren. Het cloudgebaseerde platform is gebouwd rond slimme routeringen en beheer van klantinteracties over meerdere kanalen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van alle beschikbare klantgegevens in een unified agent-desktop. Voor contactcenter managers en supervisors is voorzien in duidelijke oplossingen voor rapportage en analyse. Dit omvat het volledige scala aan kanalen voor klantinteracties, zoals spraak, e-mail, sociaal, mobiel, web, bots, messaging-apps, mobiele apps, spraakapps en toekomstige platformen.

• Kennismanagement - Stelt bedrijven in staat om bedrijfsbreed data samen te brengen en te ontsluiten via de unified desktop voor agents als ook beschikbaar te stellen voor klanten via selfservice. QuandaGo is gebaseerd op een open ecosysteem-benadering, wat klanten volledige flexibiliteit geeft als bij het integreren van bestaande en toekomstige kanalen, applicaties, systemen en data. Dit loopt uiteen van data van CRM- en ERP-applicaties, document management oplossingen, mobiele toepassingen tot oplossingen van derden via API’s en Internet of Things(IoT)-devices in de nabije toekomst.

• Intelligente procesautomatisering – Automatiseert veel voorkomende taken, workflows en klantprocessen op basis van business rules en kunstmatige intelligentie. Hiermee verbetert zowel de efficiency als de toegevoegde waarde van agents en verbetert gelijktijdig de klantervaring. Hierbij kan gedacht worden aan het automatiseren van veelvoorkomende taken: van nawerk en compliance controles, tot het faciliteren van augmented intelligence aan agents in de vorm van next best action. Organisaties kunnen ook meer complexe use cases optimaliseren met bots, waaronder het onboarden van nieuwe klanten, betalingen, klachtenafhandeling, proactieve verkoop en klantretentie.
Meer weten over QuandaGo Collaborative Case Management? Kijk hier.

Over QuandaGo
QuandaGo is een softwarebedrijf voor cloud customer experience, gericht op contactcenters, kennismanagement en procesautomatisering. QuandaGo faciliteert meer dan 100 miljoen interacties voor klanten in de retail-, BPO-en-services-, nuts-, financiële diensten- en communicatiesector. E-mail hello@quandago.com of bezoek www.quandago.com.

==== ==== ====
Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, ceo QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Rene Matla, afkomstig van Air France-KLM, stapt over naar QuandaGo als Chief Product Officer

QuandaGo benoemt voormalige Genesys executives in topmanagement
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Banking Circle sluit zich bij P27 aan om betalingsecosysteem Nordics te ondersteunen

Lightspeed en Google helpen retailers bij het verhogen van hun lokale winkelomzet

Verhoek Europe kiest voor Thinkwise low-code platform om Transport Management Systeem te vervangen

Uitzendorganisatie Abiant gaat datagedreven werken: ilionx implementeert Microsoft Azure en Power BI

IT-organisaties verruilen hun VPN voor Zero Trust

Geschillencommissie bepaalt dat klanten van VodafoneZiggo eigen modem mogen gebruiken

Beyond Identity breidt activiteiten uit naar Benelux

Quantum Delta NL lanceert LightSpeed om13,6 miljard euro investeringspotentieel aan te boren

Onderzoek Financial Times: Wat scheidt de automatisering “Koplopers” van “Achterblijvers” in de financiële dienstverlening?

Toucan Toco lanceert native integratie met data cloud platform Snowflake

Razer introduceert vernieuwde Razer Blade 15 Advanced Model met nieuwe Intel-processor

Veeam rapporteert 25% groei in Q1 2021

Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Webfleet Solutions breidt uit in Centraal- en Oost-Europa met aanwezigheid in Hongarije

Appian onthult nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform
QuandaGo contact

Logo QuandaGo

+31(0)73-62 34 097
  hello@quandago.com
  www.quandago.com
QuandaGo sociaal

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack