www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 108 dagen geleden)
PR: Marcommit

T-Mobile optimaliseert dienstverlening met geautomatiseerde netwerkomgeving van Telindus

UtrechtTelindus ondersteunt T-Mobile om mee te gaan met de toenemende netwerkcomplexiteit. T-Mobile, al vier jaar lang op rij als beste uit de test van de onafhankelijke testautoriteit Umlaut met het snelste mobiele netwerk van Nederland, staat voor de uitdaging deze vitale infrastructuur beheersbaar te houden. Kern van de samenwerking met Telindus is het automatiseren van deze infrastructuur, waardoor T-Mobile met één druk op de knop klanten sneller, veiliger en flexibeler de gewenste diensten kan leveren. Nu, en in de toekomst.

Stabiel netwerk, perfecte dekking
De ontwikkelingen in mobiele diensten zijn de afgelopen decennia ontzettend snel gegaan. We zijn allemaal in hoge mate afhankelijk geworden van het mobiele netwerk en van de diensten die providers zoals T-Mobile leveren. T-Mobile voorziet zijn klanten van essentiële connectivity- en communicatiediensten. "Zij rekenen op een stabiel netwerk, een perfecte dekking en een hoge snelheid. Wat je wilt voorkomen is dat met iedere nieuwe netwerkgeneratie het aantal mensen in onderhoud en beheer en de software- en hardwarematige infrastructuur lineair toeneemt. Het antwoord daarop is het slim automatiseren van de diensten binnen de verschillende typen infrastructuur,” aldus Johan van den Branden, Director Mobile Network bij T-Mobile. “Daarbij vertrouwen wij op de kennis en ervaring van Telindus.”

Doorlooptijd drastisch omlaag
In samenwerking met Telindus bouwt T-Mobile stap voor stap een netwerkomgeving die klanten van de netwerkprovider in staat stellen snel te schakelen. Voor het uitrollen van bepaalde diensten wordt de doorlooptijd drastisch teruggebracht: van soms wel 4 weken naar 3 minuten, legt Albert Lentink, Enterprise Architect bij Telindus uit. “De stappen die veel tijd in beslag namen, zijn geautomatiseerd. Ook is security integraal meegenomen.”

“Het grote voordeel is dat we met deze geautomatiseerde werkwijze klantervaringen optimaliseren”, vervolgt Johan van den Branden. “De stap naar 5G maken we hiermee op een kostenefficiënte wijze. Door de oplossingen van en de strategische samenwerking met Telindus blijven we zelf ook Agile. We kunnen onze mensen slim inzetten, bijvoorbeeld op innovatie. Hierdoor kunnen we meer tijd vrijmaken om nieuwe diensten te definiëren in en met ons state of the art netwerk.”

Klantervaringen optimaliseren
Albert Lentink: “Vanuit mijn rol als digitale transformatie versneller help ik organisaties met het automatisch realiseren van een dynamische, duurzame architectuur. Samen met de T-Mobile experts zijn we klein begonnen. Vanuit dit inzicht zijn vervolgstappen geconcretiseerd om de complexiteit eenvoudiger te beheersen. Dit in samenhang met fundamentele veranderingen. Het is erg knap hoe het T-Mobile team de time-to-market verkort. Dit doen ze met hun mind-shift: de klantdienst staat centraal en niet de elementen van de dienst. Ik ben enorm trots hoe ze continu verbeteringen zien en toepassen. De nieuwe manier van werken is echt verankerd in hun denken en doen.”

Bekijk de video over deze samenwerking hier.

Noot voor de redactie:

Over T-Mobile Nederland
Met 6,3 miljoen gebruikers is T-Mobile Nederland, onderdeel van Deutsche Telekom, één van de grootste aanbieders van telecom voor consumenten en ondernemend Nederland. T-Mobile Nederland is méér dan een telecomprovider en stopt niet tot iedereen verbonden is met de mogelijkheden van nu. Met de merken T-Mobile, Ben en Tele2 hebben klanten toegang tot mobiel en vast internet, interactieve TV en vast bellen. Simpel, persoonlijk én Unlimited. Het mobiele netwerk van T-Mobile komt al vier jaar lang op rij als beste uit de test van de onafhankelijke testautoriteit Umlaut. Zie www.t-mobile.nl
Laatste van Telindus
Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Carlo Atzeni aangesteld als Marketing Lead bij Telindus

Telindus stelt Barney Laisina aan als Customer Success Manager
Verstreken tijd: 1 jaar en 108 dagen

Logo Marcommit
Telindus contact

Logo Telindus

info@telindus.nl
  www.telindus.nl
Telindus sociaal

Telindus tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Powerful Business Women’s Club
Logo Cloud Technology Solutions NL
Logo Boomi