www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau
PR: LVTPR

Competence Factory introduceert eendaags design-thinkingtraject voor carrièrecoaching

Utrecht, 30 juni 2020 – Opleidingsinstituut Competence Factory introduceert een nieuw programma: Design Think your Career in a Day. Vanaf september biedt Competence Factory professionals de mogelijkheid om anders naar hun carrière te kijken. Deelnemers krijgen in slechts één dag, gebruikmakend van design thinking en hun eigen creativiteit, inzicht in zichzelf en ontdekken waar in de toekomst kansen liggen om zo betere keuzes te maken over hun toekomstige werkende bestaan.

Inspelen op de veranderende arbeidsmarkt
Competence Factory ziet dat de arbeidsmarkt sterk verandert, niet in de laatste plaats door de coronacrisis. Waar personeel in bepaalde sectoren moet denken aan omscholing, komen anderen tot de conclusie dat het werk dat ze doen niet meer bij hen past of niet toekomstbestendig is. De snel veranderende wereld vraagt om werknemers die – te midden van al die verandering – van blijvende waarde zijn. Voor veel mensen betekent dit een herijking van hun carrièrepad, waarbij Competence Factory met de innovatiemethode design thinking helpt het zicht hierop scherp te krijgen. De nieuwe training biedt korting op een vervolgtraining of -opleiding, zodat mensen meteen de daad bij het woord kunnen voegen.

Wat is design thinking?
Design thinking – oftewel ontwerpdenken – is gebaseerd op logica, verbeeldingskracht en intuïtie. Met design thinking verkennen mensen verschillende opties en ontwikkelen ze ideeën en prototypen waarmee zij voor de eindgebruiker of klant écht waarde toevoegen.

René Steuer, oprichter en creatief brein achter Competence Factory: “Bijna iedereen vraagt het zich weleens af: welke kant wil ik op met m’n carrière? Dat geldt voor mensen die al jarenlange dienstverbanden achter de rug hebben, maar ook voor hen die aan het begin van hun carrière staan. Voor al deze mensen hebben we Design Think your Career ontwikkeld. Na deze dag hebben deelnemers niet alleen een helder beeld van hun future job, maar weten ze ook welke stappen ze moeten zetten om daar te komen.”

Design Think your Career in a Day vindt plaats op 4 september en 10 november 2020 in Utrecht. De locatie is zeer centraal: Stationsplein 90. Aanmelden voor het eendaagse programma kan via de website.

Over Competence Factory
Competence Factory geeft al 30 jaar trendsettende trainingen op het snijvlak van strategie, technologie en creatie. In 1990 was het opleidingsinstituut de eerste met internetcursussen en opleidingen in nieuwe media. Nu biedt Competence Factory trainingen in onder meer online marketing, digital design, UX en webdevelopment. Competence Factory heeft als missie om cursisten voor te bereiden op hun ‘future job’.
Laatste van Competence Factory

Competence Factory neemt opleidingsinstituut How & Knower over

Logo LVTPR
Competence Fac.. contact

Logo Competence Factory

Competence Fac.. sociaal

Logo Heliview Conferences & Training
Logo Linku
Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature