www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Nieuw in Portland trading: Foxit Software

Vanaf vandaag behoort Foxit Software tot het trading portfolio van Value Add Distributor Portland. Hiermee haalt het bedrijf een van de internationale topspelers als het gaat om pdf-oplossingen binnen voor Nederlandse en Belgische Managed Service Providers en resellers om op te nemen op de product- en services menukaart. Voor Foxit Software betekent de samenwerking de volgende stap in de internationale expansie.

Met de missie om consumenten en bedrijven een tool te bieden om te creëren, samen te werken, te delen en documenten te kunnen gebruiken op elk apparaat, bracht Foxit in 2001 haar eerste betaalbare, snelle en veilige pdf-oplossing op de markt. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een van de internationale marktleiders met meer dan 560 miljoen gebruikers en is het bedrijf dé go-to pfd software provider van Windows. Foxit Business biedt een volledige oplossing met alle features die je van een professionele pdf-tool mag verwachten en meer. Het resultaat? Meer efficientie, minder kosten en futureproof pdf-documenten.

Efficiënt, gemak en veiligheid.
Met de software van Foxit kun je niet alleen pdf-bestanden maken en (her)organiseren, maar zijn ook design- en bewerkings-struggles verleden tijd. De software creëert namelijk interactieve pdf-bestanden die zich bij bewerking automatisch aanpassen en het initiële format in stand houden. Offline documenten haal je daarnaast snel en gemakkelijk online met een scan met selecteerbare, zoekbare én bewerkbare tekst. En waar het terugdraaien van een pdf naar bijvoorbeeld Microsoft Word, PowerPoint en Excel zonder dure software lastig wordt, doe je dit met Foxit in een paar muisklikken.

Efficiënt (remote) samenwerken en beveiliging.
Daarnaast kun je efficiënt samenwerken met collega’s door bestanden te delen en om suggesties te vragen. Daarnaast garandeert Foxit jou de controle wanneer je een bestand publiceert buiten je netwerk; jij bepaalt wie toegang krijgt en ziet precies wie, wanneer, welke aanpassingen heeft gemaakt, en kunt je bestanden voorzien van hoogwaardige IRM-beveiliging, dynamische watermerken en redacties.

Bekijk alle features hier.

Over Portland
Al 20 jaar helpt Value Add Distributor Portland Managed Service Providers (MSPs) en resellers om hun onderneming zo efficiënt, productief en winstgevend in te richten. Met een preselectie van de best-of-breed software, hardware en cloud-oplossingen in de categorieën infrastructuur, continuïteit, communicatie en productiviteit biedt Portland het fundament voor elke IT business. Om ervoor te zorgen dat IT-dienstverleners een oplossing hebben voor elk vraagstuk van de eindklant is er Portland trading. Hier is een compleet assortiment aan software- en cloud producten te vinden.
Laatste van Portland
Nieuw in Portland trading: Foxit Software

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

Veilig thuiswerken: VPN of VDI?
Portland contact

Logo Portland

info@portland.eu
  www.portland.eu/nl
Portland sociaal

Portland tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4