Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: LEWIS

BluJay en NMB breiden supply chain oplossingen uit met BluJay Gateway voor D365

Gecertificeerde module is beschikbaar op Microsoft AppSource en biedt een integratie met BluJay’s oplossingen op het gebied van Enterprise-class Parcel, TMS en compliance.

Dordrecht, 29 juni 2020 – BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, kondigt uitgebreide mogelijkheden aan voor Microsoft Dynamics gebruikers met een off-the-shelf integratie via de nieuwe BluJay Gateway voor D365. De oplossing, ontworpen in samenwerking met NMB Solutions, is speciaal bedoeld voor D365-gebruikers en biedt een veilige, real-time en eenvoudig te beheren integratie met BluJay’s Transport Management, Parcel, Forwarding en Compliance oplossingen.

BluJay Gateway voor D365 helpt bedrijven die Microsoft D365 gebruiken voor finance en operations toepassingen om fricties uit hun supply chain te verwijderen. De voordelen van de integratie met BluJay’s aanbod:
  • Transportation Management for Shippers: De mogelijkheid om alle transportmodaliteiten in één systeem te beheren en de controle over het gehele transportproces te centraliseren
  • Transportation Management for Forwarders: Een schaalbaar platform dat zich aanpast en meegroeit met het bedrijf van de gebruiker. Versterkt met een betere klantenservice en flexibiliteit om in te spelen op veranderende eisen.
  • Parcel: Een enterprise-class verzendoplossing die bedrijven in staat stelt slimmer te verpakken en te verzenden, waardoor tijd en kosten per pakket gereduceerd worden met behulp van verzend- en compliancebeheer.
  • Compliance: Snelle en eenvoudige implementatie met webgebaseerde integratie voor het beheer van exportconformiteitsrisico’s voor handelspartners, transacties en andere relaties met derden.
“Met deze nieuwe oplossing maken BluJay en NMB Solutions het voor D365-gebruikers mogelijk om wereldwijd logistieke en supply chain-kosten te besparen en de klanttevredenheid te vergroten”, aldus Chris Timmer, Chief Revenue Officer bij BluJay Solutions. “Klanten profiteren van een verhoogde productiviteit en lagere kosten met deze, door Microsoft gecertificeerde, integratie.”

BluJay Gateway voor D365 is een Microsoft Certified Dynamics 365 Finance and Operations module die beschikbaar is via Microsoft AppSource. NMB is Microsoft Gold Partner en een strategische partner van BluJay Solutions.

Kijk voor meer informatie en een demo op de pagina van BluJay Solutions.

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions helpt bedrijven over de hele wereld uit te blinken in logistiek en handelscompliance - het zit in ons DNA. Middels een combinatie van data, netwerken en applicaties, geleverd op de BluJay Way, voorziet ons DNA-platform in het verkrijgen van een frictieloze supply chain voor duizenden toonaangevende fabrikanten, retailers, distributeurs, expediteurs, douane-expediteurs, vervoerders en logistieke dienstverleners.. Ga voor meer naar: www.blujaysolutions.com of volg ons op Twitter @myBluJay en LinkedIn.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail: blujayNL@teamlewis.com
Laatste van BluJay Solutions
Onderzoek: 75 procent van de bedrijven past supply chain aan om toekomstbestendig te blijven

Gebrüder Weiss selecteert het LSP-platform van BluJay voor betere klantervaring

Nieuwste software van BluJay geeft organisaties de mogelijkheid om wereldwijd te navigeren tussen supply chains
BluJay Solutio.. contact

Logo BluJay Solutions

www.blujaysolutions.com/nl
BluJay Solutio.. sociaal

BluJay Solutio.. tweets

Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV
Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo Nalanda Technology
Logo Kannegieter
Logo Boys with Brains
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Eaton
Logo ilionx