www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Lubbers De Jong

Thinkwise is opgenomen als koploper in technologie in SPARK Matrix: Low-Code Application Development Platforms 2020

Apeldoorn, 29 juni 2020 – Thinkwise is gepositioneerd onder de koplopers in technologie in de SPARK Matrix: Low-Code Application Development Platforms 2020, een publicatie van Quadrant Knowledge Solutions. Door de focus op low-code ontwikkeling van core enterprise business systemen en het moderniseren ervan, heeft Thinkwise volgens het onderzoek een unieke positie om significante marktgroei te realiseren in een concurrerende, maar bloeiende markt.

Low-code platformen worden steeds strategischer ingezet door organisaties. Naarmate de omvang en complexiteit van de applicaties toeneemt, wordt het technologische fundament van het gekozen platform steeds belangrijker. Om bedrijven te helpen een goed geïnformeerde keuze te maken, publiceert Quadrant Knowledge Solutions, een strategisch internationaal adviesbureau, een onderzoek over low-code platformen, genaamd SPARK Matrix: Low-Code Application Development Platforms 2020. Hierin staan de resultaten van een analyse van de marktleidende low-code platformen inclusief een rangverdeling in Aspirants, Challengers en Technology Leaders.

Robert van der Linden, CEO van Thinkwise: “Wij zijn trots om in dit onderzoek erkend te worden als koploper in technologie voor ons low-code platform. Het bevestigt onze strategische focus op core-systemen en het vervangen van legacy. Dit doen wij vanaf het begin, en dat maakt ons zo uniek in de markt.”

Digitale transformatie
In de SPARK Matrix van 2020 heeft Thinkwise een positie veroverd als koploper in technologie. Volgens de analisten valt Thinkwise op door zijn unieke focus op het ontwikkelen en moderniseren van core enterprise business-systemen, waarmee het de potentie heeft om aanzienlijke groei te realiseren in een sterk groeiende low-code markt. Volgens de analisten is het platform voorzien van plug-and-play GUI’s en uitwisselbare back-end technologie. Hierdoor is het mogelijk dat de applicaties die met het platform gebouwd worden, zowel technologisch als functioneel, altijd up-to-date blijven. Verder wordt de Thinkwise Upcycler genoemd als een veelgebruikt middel om core-legacy applicaties te moderniseren, wat organisaties helpt om hun doelstellingen rond digitale transformatie te halen.

Exponentiële marktgroei
Volgens de analisten van Quadrant Knowledge Solutions is de grootste uitdaging voor Thinkwise om bij internationale organisaties aan tafel te komen. Dit komt mede door de aanwezigheid van grotere concurrerende platformen en de huidige focus van Thinkwise op de Europese markt. Toch heeft Thinkwise volgens de analisten een zeer aantrekkelijke technologische propositie door de focus op het bouwen en moderniseren van core business-systemen. Ze verwachten dat Thinkwise hiermee in de nabije toekomst een exponentiële marktgroei kan realiseren.

“Wij winnen steeds vaker projecten van grote concurrenten,” zegt Van der Linden. “Vrijwel altijd door de hoge ontwikkelsnelheid en onze baanbrekende technologie, maar ook steeds vaker op basis van onze naam en reputatie. Wij verwachten de komende jaren sterk te groeien door ons netwerk van partners in binnen- en buitenland, en door nieuwe features als onze Universal GUI en automated machine learning.”

Over Quadrant Knowledge Solutions
Quadrant Knowledge Solutions is een wereldwijd adviesbureau dat zich richt op het helpen van klanten bij het bereiken van zakelijke transformatiedoelstellingen met strategische bedrijfs- en groei-adviesdiensten. Quadrant Knowledge Solutions heeft de visie om een integraal onderdeel te worden van de business van zijn klant als strategische kennispartner. De onderzoeks- en adviesdiensten zijn ontworpen om uitgebreide informatie en strategische inzichten te bieden om klanten te helpen bij het formuleren van groeistrategieën om te overleven en te gedijen in steeds veranderende zakelijke omgevingen. Voor meer beschikbaar onderzoek kunt u terecht op https://quadrant-solutions.com/market-research.

Over Thinkwise
Thinkwise is wereldwijd de enige leverancier van een low-code softwareplatform waarmee omvangrijke en complexe bedrijfssoftware wordt gerealiseerd. Het Thinkwise platform biedt de hoogste productiviteit in de low-code markt en garandeert daarbij ook dat er geen nieuwe legacy meer ontstaat. De gerealiseerde bedrijfssoftware gaat automatisch over op toekomstige technologieën. Daarnaast kan bestaande legacy software razendsnel worden gemoderniseerd door het Thinkwise platform met de ingebouwde “Upcycler” technologie. Thinkwise levert zijn platform in licentievorm aan bedrijven die in-house software realiseren en aan softwareleveranciers. Thinkwise is opgericht in 2002 en het platform wordt gebruikt in meer dan 30 landen. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.

Contactgegevens voor de pers

Thinkwise
Contactpersoon: Janine Worst
E-mail: jworst@thinkwisesoftware.com

Robert van der Linden, CEO van Thinkwise
Laatste van Thinkwise
Thinkwise introduceert Automated Machine Learning in nieuwe versie low-code platform

Thinkwise benoemt Aad van Schetsen tot international channel manager voor groei in het buitenland

Logo Lubbers De Jong
Thinkwise contact

Logo Thinkwise

Thinkwise sociaal

Thinkwise tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4