www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 37 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

Worldcom Public Relations Group presenteert besturen 2020-2021

Nederlandse partner Wisse Kommunikatie levert bestuurslid Partner Engagement en Mentoring

De Worldcom Public Relations Group, het wereldwijde partnernetwerk van onafhankelijke PR-bureaus, heeft de nieuwe samenstelling bekendgemaakt van zijn besturen op ‘global’- en ‘regional’-niveau.

Roger Hurni van Off Madison Ave in Arizona, blijft aan als Group Chair, Monty Haglervan RLF Communications in Greensboro, NC, wordt de nieuwe voorzitter van de Americas Region. Todor Ianev van Janev & Janev in Sofia, Bulgarije, is EMEA-voorzitter.

Nederlandse inbreng
Serge Beckers, managing partner van de Nederlandse partner in de Worldcom PR Group Wisse Kommunikatie, is gevraagd zijn rol van zowel EMEA-bestuurder als Global board member voort te zetten en het Worldcom-netwerk te blijven ondersteunen op het gebied van Partner Engagement en Mentoring. Beckers is tevens voorzitter van de Healthcare Practice Group in het Worldcom-netwerk.

"We hebben het geluk dat onze boards kunnen vertrouwen op de expertise en de samenwerkingsgezindheid van de beste onafhankelijke bureaus ter wereld", vertelt Todd Lynch, Managing Director van de Worldcom Public Relations Group. “Dankzij dit stevige fundament kan Roger Hurni samen met zijn regionale voorzitters en zijn bestuursleden voortborduren op de sterke prestaties van het afgelopen jaar, waarvan de jaarlijkse thought leadership-initiatieven zoals het Confidence Index Report en de Digital Health Monitor - Pharma een speciale vermelding verdienen.”

De volledige lijst van Worldcom-bestuurders:

Noot voor de pers:
voor meer informatie over de Worldcom PR Group kunt u contact opnemen met Wisse Kommunikatie, de Nederlandse partner van de Worldcom PR Group. U kunt contact opnemen met Serge Beckers, per telefoon: 026-4431523 of per e-mail: serge.beckers@wisse-worldcom.nl.

Over de Worldcom Public Relations Group
De Worldcom Public Relations Group, opgericht in 1988, is met meer dan 2000 werknemers bij 132 kantoren in 115 steden het grootste wereldwijde netwerk van onafhankelijke PR-bureaus. In 2019 realiseerde de Worldcom Group een gezamenlijke omzet van meer dan 300 miljoen dollar. De bureaus werken nauw samen op gezamenlijke accounts. Via de Worldcom PR Group krijgen klanten toegang tot de expertise van ervaren PR-professionals die de taal, cultuur en gewoonten begrijpen van de omgeving waarin zij werken. In Nederland wordt de Worldcom Group vertegenwoordigd door Wisse Kommunikatie.

Meer informatie over de Worldcom PR Group vindt u via www.worldcomgroup.com, www.facebook.com/worldcompr en www.linkedin.com/company/worldcom-public-relations-group
Laatste van Worldcom Public Relations Group
Verstreken tijd: 1 jaar en 37 dagen
Worldcom Publi.. contact

Logo Worldcom Public Relations Group

Worldcom Publi.. sociaal

Worldcom Publi.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle