www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

1,5 meter congressen die verder gaan dan de richtlijnen van het RIVM

Corona legde half maart alle congressen en evenementen stil. Maar met de nodige aanpassingen zijn vanaf 1 juli bijeenkomsten weer toegestaan, weliswaar met maximaal 100 mensen. Daarop speelt Heliview Conferences & Training in met een nieuw, aangepast concept: het “1,5 meter congres”. De aftrap: 9 september in De Kuip met Software Robotics Live.

De grootste uitdaging voor Heliview is dat uit de maximaal 100 personen die op een congreslocatie mogen worden toegelaten, al een groot deel bestaat uit de afgevaardigden van de congrespartners en de sprekers van de diverse sessies. Dit vormt bij elkaar al een groep van circa 40 personen. Om toch een groter aantal, dan enkel de resterende 60 personen, de mogelijkheid te bieden om aan het congres deel te nemen, heeft Heliview besloten om zijn congressen op te splitsen in een ochtend- en middageditie. Dit betekent dat er niet één, maar twee maal maximaal 60 congresdeelnemers kunnen deelnemen aan het congres.

1,5 meter congressen
Op 9 september vindt het eerste 1,5 meter congres plaats in De Kuip. Om de veiligheid en gezondheid van alle deelnemers zo goed mogelijk te waarborgen heeft Heliview een aantal maatregelen genomen die verder gaan dan enkel de RIVM richtlijnen.

Zo vragen zij bijvoorbeeld elke deelnemer vooraf een vragenlijst van het RIVM te doorlopen. Indien er een ‘ja’ op één van vragen beantwoord kan worden, wordt deze persoon verzocht direct contact op te nemen met de organisatie. Normaal gesproken maken enkel contactberoepen gebruik van deze vragenlijst, echter denkt Heliview dat de vragenlijst van het RIVM op veel meer plaatsen toepasbaar is. Daarnaast krijgt elke deelnemer een persoonlijke Foodbox, dit omdat de huidige maatregelen het niet mogelijk maken om het gebruikelijke buffet door te laten gaan. Uiteraard zal er ook op de congreslocaties extra rekening worden gehouden met intensieve schoonmaakdiensten en duidelijke looproutes, zodat de 1,5 meter op een fijne manier kan worden gewaarborgd. Ook biedt Heliview elke aanwezige persoon op de congreslocatie extra persoonlijke beschermingsmiddelen aan, zoals mondkapjes en desinfecterende handgel.

Building trust with knowledge
Heliview kan zich heel goed voorstellen dat men weer vertrouwen moet krijgen in het bezoeken van diverse evenementen. “Daarom geloven wij dat onze 1,5 meter congressen ervoor zullen zorgen dat onze congresdeelnemers op een veilige manier weer toegang hebben tot kennis, praktische vaardigheden, inspiratie en nieuwe contacten” aldus CEO Hans de Werd. Heliview is de allereerste binnen Nederland en België die heeft aangekondigd congressen te gaan organiseren op 1,5 meter. Zij verwachten hiermee weer te kunnen voorzien in de kennis- en kennismakingsbehoefte van vele professionals.

HELIVIEW CONFERENCES & TRAINING
HELIVIEW ORGANISEERT JAARLIJKS CIRCA 30 CONGRESSEN IN VERSCHILLENDE VAKGEBIEDEN MET ALS PRIMAIR DOEL HET TOT STAND BRENGEN VAN PERSOONLIJKE EN ZAKELIJKE RELATIES. ZIJ PASSEN HUN DIENSTVERLENING VOORTDUREND AAN ZODAT DEELNEMERS EN BUSINESS PARTNERS OP EEN EENVOUDIGE, INFORMELE EN LUDIEKE MANIER MET ELKAAR IN CONTACT KOMEN! BEZOEK VOOR MEER INFORMATIE OVER 1,5 CONGRESSEN DE WEBSITE VAN HELIVIEW, HELIVIEW.NL/CONFERENCES/STAY-SAFE.

Noot voor de redactie Voor meer informatie, beeldmateriaal en interviewaanvragen kunt u contact opnemen met de afdeling marketing van Heliview Conferences & Training B.V., marketing@heliview.nl | +31 (0)76 54 84 000
Laatste van Heliview Conferences & Training
Het welbekende Heliview recept met een nieuw ingrediënt

Heliview TALKS: nieuwe blik op de toekomst

1,5 meter congressen die verder gaan dan de richtlijnen van het RIVM
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Celonis stelt Carl Maas aan als nieuwe country manager Benelux

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

Global Talk neemt Tolken Select over

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0
Shippeo Partners with SAP to Bring Real-time and Predictive Information to Transportation for SAP Logistics Business Network