www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 44 dagen geleden)

1,5 meter congressen die verder gaan dan de richtlijnen van het RIVM

Corona legde half maart alle congressen en evenementen stil. Maar met de nodige aanpassingen zijn vanaf 1 juli bijeenkomsten weer toegestaan, weliswaar met maximaal 100 mensen. Daarop speelt Heliview Conferences & Training in met een nieuw, aangepast concept: het “1,5 meter congres”. De aftrap: 9 september in De Kuip met Software Robotics Live.

De grootste uitdaging voor Heliview is dat uit de maximaal 100 personen die op een congreslocatie mogen worden toegelaten, al een groot deel bestaat uit de afgevaardigden van de congrespartners en de sprekers van de diverse sessies. Dit vormt bij elkaar al een groep van circa 40 personen. Om toch een groter aantal, dan enkel de resterende 60 personen, de mogelijkheid te bieden om aan het congres deel te nemen, heeft Heliview besloten om zijn congressen op te splitsen in een ochtend- en middageditie. Dit betekent dat er niet één, maar twee maal maximaal 60 congresdeelnemers kunnen deelnemen aan het congres.

1,5 meter congressen
Op 9 september vindt het eerste 1,5 meter congres plaats in De Kuip. Om de veiligheid en gezondheid van alle deelnemers zo goed mogelijk te waarborgen heeft Heliview een aantal maatregelen genomen die verder gaan dan enkel de RIVM richtlijnen.

Zo vragen zij bijvoorbeeld elke deelnemer vooraf een vragenlijst van het RIVM te doorlopen. Indien er een ‘ja’ op één van vragen beantwoord kan worden, wordt deze persoon verzocht direct contact op te nemen met de organisatie. Normaal gesproken maken enkel contactberoepen gebruik van deze vragenlijst, echter denkt Heliview dat de vragenlijst van het RIVM op veel meer plaatsen toepasbaar is. Daarnaast krijgt elke deelnemer een persoonlijke Foodbox, dit omdat de huidige maatregelen het niet mogelijk maken om het gebruikelijke buffet door te laten gaan. Uiteraard zal er ook op de congreslocaties extra rekening worden gehouden met intensieve schoonmaakdiensten en duidelijke looproutes, zodat de 1,5 meter op een fijne manier kan worden gewaarborgd. Ook biedt Heliview elke aanwezige persoon op de congreslocatie extra persoonlijke beschermingsmiddelen aan, zoals mondkapjes en desinfecterende handgel.

Building trust with knowledge
Heliview kan zich heel goed voorstellen dat men weer vertrouwen moet krijgen in het bezoeken van diverse evenementen. “Daarom geloven wij dat onze 1,5 meter congressen ervoor zullen zorgen dat onze congresdeelnemers op een veilige manier weer toegang hebben tot kennis, praktische vaardigheden, inspiratie en nieuwe contacten” aldus CEO Hans de Werd. Heliview is de allereerste binnen Nederland en België die heeft aangekondigd congressen te gaan organiseren op 1,5 meter. Zij verwachten hiermee weer te kunnen voorzien in de kennis- en kennismakingsbehoefte van vele professionals.

HELIVIEW CONFERENCES & TRAINING
HELIVIEW ORGANISEERT JAARLIJKS CIRCA 30 CONGRESSEN IN VERSCHILLENDE VAKGEBIEDEN MET ALS PRIMAIR DOEL HET TOT STAND BRENGEN VAN PERSOONLIJKE EN ZAKELIJKE RELATIES. ZIJ PASSEN HUN DIENSTVERLENING VOORTDUREND AAN ZODAT DEELNEMERS EN BUSINESS PARTNERS OP EEN EENVOUDIGE, INFORMELE EN LUDIEKE MANIER MET ELKAAR IN CONTACT KOMEN! BEZOEK VOOR MEER INFORMATIE OVER 1,5 CONGRESSEN DE WEBSITE VAN HELIVIEW, HELIVIEW.NL/CONFERENCES/STAY-SAFE.

Noot voor de redactie Voor meer informatie, beeldmateriaal en interviewaanvragen kunt u contact opnemen met de afdeling marketing van Heliview Conferences & Training B.V., marketing@heliview.nl | +31 (0)76 54 84 000
Laatste van Heliview Conferences & Training
Het welbekende Heliview recept met een nieuw ingrediënt

Heliview TALKS: nieuwe blik op de toekomst

1,5 meter congressen die verder gaan dan de richtlijnen van het RIVM
Verstreken tijd: 1 jaar en 44 dagen
Heliview Confe.. contact

Logo Heliview Conferences & Training

31 (0)76 548 40 37
  info@heliview.nl
  heliview.nl/conferences
Heliview Confe.. sociaal

Heliview Confe.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.