www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 86 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Citrix levert Back-to-Office Solution

Leider in digitale workspace oplossingen gebruikt ervaring met flexibele werkmodellen en micro-apps om de realiteit van de nieuwe werkomgeving hanteerbaar te maken

AMSTERDAM, 23 juni 2020 – Nu overheden overal ter wereld proberen de economie weer op gang te helpen, zoeken organisaties naar de beste manier om hun medewerkers weer aan het werk te krijgen. Gaan we terug naar het oude normaal, of kunnen (of moeten) sommige zaken anders worden aangepakt? Citrix Systems, Inc. (NASDAQ:CTXS), wereldwijd leider in digitale workspace oplossingen, maakt gebruik van tientallen jaren ervaring met flexibele werkplekoplossingen om organisaties hierbij te helpen. Het bedrijf presenteert vandaag een reeks nieuwe micro-apps in Citrix® Workspace™, waarmee klanten en partners werknemers kunnen helpen om op een veilige manier terug te keren naar kantoor, waarbij tegelijkertijd de werkervaring wordt verbeterd en ze zich op een efficiënte manier kunnen aanpassen aan de nieuwe manier van werken.

“De meeste bedrijven realiseren zich dat de terugkeer naar kantoor niet betekent dat alles weer wordt zoals vroeger”, zegt Tim Minahan, Executive Vice President Business Strategy bij Citrix. “Citrix levert een digitale workspace die gebaseerd is op drie decennia aan ervaring met flexibele en veilige werkmodellen, waar wereldwijd inmiddels al meer dan 400.000 ondernemingen gebruik van maken. Wij zijn in de ideale positie om organisaties te helpen hun bedrijfsvoering weer op gang te brengen, en daarbij meteen prioriteit te geven aan het welzijn en de veiligheid van hun medewerkers.”

Waar het kantoor van oudsher de plaats is waar mensen nauw samenwerken en vaak aan elkaars bureau staan, of bij de koffieautomaat en in de fitnessruimte met elkaar in gesprek gaan, wordt medewerkers nu gevraagd afstand te houden. Het aantal mensen op kantoor wordt beperkt, werkschema’s worden aangepast, thuiswerken wordt aangemoedigd - of zelfs verplicht bij lichte ziekteverschijnselen - en in sommige gevallen zijn bezoekers niet meer welkom.

“Dit hebben we niet eerder meegemaakt”, zegt Jeffrey Dean, Director Global Security and Risk Services bij Citrix. “Er ligt geen blauwdruk klaar waarmee je werknemers weer veilig op kantoor kunt laten werken, maar door slimme technologie en de juiste inzichten te combineren kunnen bedrijven toch een manier vinden om hun organisatie weer vooruit te helpen.”

Met Citrix Workspace bieden organisaties een consistente werkomgeving aan waarin werknemers optimaal kunnen presteren en toch ook op kantoor hun veiligheid en gezondheid in acht kunnen nemen. Dankzij de mogelijkheden van de nieuwe back-to-office microapps, kunnen organisaties binnen hun workspace gebruik maken van functionaliteiten die cruciaal kunnen zijn voor HR, IT, Facilities en Juridische Zaken, zoals:
  • Onderzoeken in hoeverre werknemers zijn voorbereid op de nieuwe realiteit.
  • Onderzoeken hoe de organisatie omgaat met voor medewerkers belangrijke momenten, zoals welke werkplekken ze mogen innemen en hoe ze moeten omgaan met vergaderingen en klantbezoek.
  • Veiligheidsprotocollen uitvoeren.
  • Onderzoek naar de gezondheid van medewerkers.
  • Managen van de bezettingsgraad met het oog op social distancing.
  • Locaties in kaart brengen en contacten traceren.
  • Communicatiestrategieën ontwerpen.
Om organisaties verder te helpen heeft Citrix een back-to-office resource center geopend waar meer informatie te vinden is, technologie gedemonstreerd wordt en best practice processen worden gedeeld.

Citrix bouwt veilige, digitale werkplektechnologie die bedrijven helpt het potentieel van hun medewerkers te ontsluiten, de werkervaring te verbeteren en aanpasbare werkmodellen te ontwikkelen. Klik hier voor meer informatie.

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) streeft naar een wereld waarin mensen, organisaties en dingen veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. Citrix helpt klanten de toekomst van werk opnieuw uit te vinden door de meest uitgebreide beveiligde digitale werkplek te bieden, waarin alle apps, data en diensten die mensen nodig hebben om productief te zijn verbonden worden en waar IT eenvoudig complexe cloudomgevingen kan opzetten en beheren. Citrix oplossingen worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties, waaronder 99 procent van de Fortune 100 en 98 procent van de Fortune 500. Meer informatie vindt u op https://www.citrix.nl/ of volg Citrix Benelux op Twitter via @citrixbenelux.

Citrix Persdesk
Naomi van Duin
Citrix@yellow-communications.com
www.citrix.nl
Laatste van Citrix
Synopsys versterkt workspace-beveiliging met Citrix

Cybersecurity skillsgap niet meer op te lossen door recruitment

Heeft het kantoor nog wel een toekomst in Nederland?
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 1 jaar en 86 dagen

Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR

+ Foto/illustratie/logo