www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: CheckTwice

Pure Storage ziet toegenomen vraag naar Pure-as-a-Service voor flexibel gebruik van storage

Bedrijven in alle sectoren kiezen Pure as-a-Service voor een on-premises cloud-ervaring en cloud-gebruiksmodel

Amsterdam - 22 juni 2020 – Steeds meer klanten van Pure Storage kiezen voor het baanbrekende Pure as-a-Service programma voor het flexibel gebruik van storage. Dit programma is ontworpen om organisaties te helpen het strategische potentieel van data te benutten, in vrijwel real-time te reageren op veranderende infrastructuureisen en in te spelen op nieuwe zakelijke uitdagingen.

Klanten van Pure Storage in verschillende branches die de manier van werken en de economische voordelen van de cloud on-premises willen, kiezen voor Pure as-a-Service zodat ze gebruik kunnen maken van extra opslagcapaciteit zodra dat nodig is, met weinig risico’s en voorspelbare kosten.

Pure as-a-Service biedt het volledige Pure-productportfolio aan op locaties die het beste passen bij de behoeften van bedrijven. De service ondersteunt storage on-premises, in colocatie- en serviceproviderfaciliteiten in de public cloud via de Cloud Block Store van Pure. Ongeacht waar of waarvoor de storage wordt gebruikt, Pure as-a-Service biedt één uniform abonnement en voorspelbare kosten per unit. Dit biedt klanten financiële en operationele flexibiliteit via policy-based beheer- en self-serviceopties, waardoor een klantervaring wordt bereikt die bedrijven met cloud-ervaring verwachten.

Pure as-a-Service stelt IT-management in staat om opnieuw na te denken over hun kosten – er hoeft alleen betaald te worden voor wat een organisatie nodig heeft en er hoeft nooit meer betaald te worden voor overcapaciteit. Aangezien Pure as-a-Service de FlashArray en FlashBlade platforms van Pure omvat, kunnen klanten operationele budgetten inzetten voor block-, file- en object-storage services die overal toegepast kunnen worden - ook in de publieke cloud via de Cloud Block Store van Pure.

"Door de snelle toename van thuiswerkers zijn de infrastructuureisen veranderd. Als gevolg daarvan willen klanten nu meer dan ooit flexibiliteit, eenvoud en betrouwbaarheid van hun infrastructuurleveranciers", aldus Rob Walters, Vice President en General Manager van Storage as-a-Service, Pure Storage. "Pure as-a-Service levert het dynamische gebruiksmodel en de ervaring die passen bij hun veranderende behoeften".

Het Pure as-a-Service-platform transformeert een enterprise storage omgeving in een uiterst efficiënte opslagvoorziening. Als het eerste veelomvattende storage as-a-Service-aanbod van een grote leverancier zorgt Pure-as-a-Service met Pure1-beheertools ervoor dat organisaties een uniforme hybride cloud storage-omgeving efficiënt kunnen beheren, ondersteund door Pure’s ongeëvenaarde klantenondersteuning - allemaal via één enkel abonnement.

Voor meer informatie over Pure-as-a-Service:
Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen

Logo CheckTwice
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4