www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: MCS PR

Pure Storage ziet toegenomen vraag naar Pure-as-a-Service voor flexibel gebruik van storage

Bedrijven in alle sectoren kiezen Pure as-a-Service voor een on-premises cloud-ervaring en cloud-gebruiksmodel

Amsterdam - 22 juni 2020 – Steeds meer klanten van Pure Storage kiezen voor het baanbrekende Pure as-a-Service programma voor het flexibel gebruik van storage. Dit programma is ontworpen om organisaties te helpen het strategische potentieel van data te benutten, in vrijwel real-time te reageren op veranderende infrastructuureisen en in te spelen op nieuwe zakelijke uitdagingen.

Klanten van Pure Storage in verschillende branches die de manier van werken en de economische voordelen van de cloud on-premises willen, kiezen voor Pure as-a-Service zodat ze gebruik kunnen maken van extra opslagcapaciteit zodra dat nodig is, met weinig risico’s en voorspelbare kosten.

Pure as-a-Service biedt het volledige Pure-productportfolio aan op locaties die het beste passen bij de behoeften van bedrijven. De service ondersteunt storage on-premises, in colocatie- en serviceproviderfaciliteiten in de public cloud via de Cloud Block Store van Pure. Ongeacht waar of waarvoor de storage wordt gebruikt, Pure as-a-Service biedt één uniform abonnement en voorspelbare kosten per unit. Dit biedt klanten financiële en operationele flexibiliteit via policy-based beheer- en self-serviceopties, waardoor een klantervaring wordt bereikt die bedrijven met cloud-ervaring verwachten.

Pure as-a-Service stelt IT-management in staat om opnieuw na te denken over hun kosten – er hoeft alleen betaald te worden voor wat een organisatie nodig heeft en er hoeft nooit meer betaald te worden voor overcapaciteit. Aangezien Pure as-a-Service de FlashArray en FlashBlade platforms van Pure omvat, kunnen klanten operationele budgetten inzetten voor block-, file- en object-storage services die overal toegepast kunnen worden - ook in de publieke cloud via de Cloud Block Store van Pure.

"Door de snelle toename van thuiswerkers zijn de infrastructuureisen veranderd. Als gevolg daarvan willen klanten nu meer dan ooit flexibiliteit, eenvoud en betrouwbaarheid van hun infrastructuurleveranciers", aldus Rob Walters, Vice President en General Manager van Storage as-a-Service, Pure Storage. "Pure as-a-Service levert het dynamische gebruiksmodel en de ervaring die passen bij hun veranderende behoeften".

Het Pure as-a-Service-platform transformeert een enterprise storage omgeving in een uiterst efficiënte opslagvoorziening. Als het eerste veelomvattende storage as-a-Service-aanbod van een grote leverancier zorgt Pure-as-a-Service met Pure1-beheertools ervoor dat organisaties een uniforme hybride cloud storage-omgeving efficiënt kunnen beheren, ondersteund door Pure’s ongeëvenaarde klantenondersteuning - allemaal via één enkel abonnement.

Voor meer informatie over Pure-as-a-Service:
Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Concha y Toro revolutionaliseert het wijnmaken door traditie te combineren met technologie

Pure Storage FlashBlade nadert $1 miljard aan omzet en is in gebruik bij meer dan 25% van de Fortune 100 bedrijven

Pure Storage brengt toonaangevende block storage naar Microsoft Azure