www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: Whizpr

KnowBe4 vereenvoudigt en centraliseert Phishing Campaign Management

De KnowBe4 Managed Phishing Campaign-tool helpt bij het ontwikkelen, uitrollen en beheren van phishing-campagnes voor meerdere KnowBe4-accounts vanuit één interface.

Utrecht, 19 juni 2020KnowBe4, leverancier van ‘s werelds grootste platform voor security awareness-trainingen en simulated phishing, kondigt de lancering van een nieuwe Managed Phishing Campaign-tool aan, waarmee phishing-campagnes effectiever kunnen worden ontwikkeld en beheerd voor meerdere KnowBe4-accounts vanuit één interface. Deze nieuwe functionaliteit is vooral waardevol voor Managed Service Providers en IT-beheerders van grote ondernemingen die meerdere klantaccounts beheren. Wanneer zij gebruik willen maken van nieuwe phishing-campagnes of sjablonen willen gebruiken, kan dit eenvoudig over meerdere accounts worden uitgerold. Daarmee bespaart deze nieuwe functionaliteit veel tijd en kunnen configuratiefouten worden voorkomen.

In het Verizon Data Breach Investigations Report 2020 is vastgesteld dat phishing wederom de belangrijkste aanvalsvector is die succesvol door cybercriminelen wordt toegepast. Omdat phishing succesvol blijft, is het belangrijk voor organisaties om hun klanten en medewerkers te leren hoe zij dit soort aanvallen kunnen herkennen, melden en de juiste veilige keuzes kunnen maken.

De Managed Phishing Campaign-tool biedt een optimale gebruikerservaring voor de beheerder wanneer er verschillende phishing-campagnes voor verschillende KnowBe4-accounts moeten worden ontwikkeld. Beheerders hebben in de phishing-sectie van het KnowBe4 platform nu de mogelijkheid om zich te richten op individuele gebruikersgroepen, of om alle gebruikers van een account mee te nemen in een phishing-campagne.

“Onze nieuwe Managed Phishing Campaign-tool biedt een manier om phishing-campagnes te ontwikkelen en uit te rollen over alle accounts voor partners en IT-beheerders van grote ondernemingen vanuit één locatie”, zegt Stu Sjouwerman, CEO van KnowBe4. “Deze nieuwe tool is een direct resultaat van de feedback die we hebben ontvangen van partners en klanten om een beter beheersbaar proces te ontwikkelen voor het initiëren van phishing-campagnes vanuit meerdere accounts. Wij zien dit als een toegevoegde waarde van het KnowBe4-partnerschap.”

Voor meer informatie over de mogelijkheden van een partnerschap met KnowBe4, kijk op:https://www.knowbe4.com/partners.
Laatste van KnowBe4
KnowBe4-rapport laat zien dat we slimmer worden in het herkennen van corona-gerelateerde phishing-mails

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

KnowBe4 neemt MediaPRO over en vergroot zijn aandeel op de markt voor security awareness-trainingen
KnowBe4 contact

Logo KnowBe4

KnowBe4 sociaal

KnowBe4 tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales