www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Whizpr

Veeam helpt organisaties hun clouddatastrategie naar een hoger niveau te tillen tijdens VeeamON 2020

Vanaf vandaag brengt VeeamON 2020 – een tweedaags online event over datamanagement – IT-professionals uit 148 landen bij elkaar om de digitale transformatie te helpen versnellen

Utrecht, 17 juni 2020 - Veeam® Software, marktleider in back-upoplossingen voor Cloud Data Management™, geeft vandaag de aftrap voor VeeamON, ’s werelds meest vooraanstaande online evenement over datamanagement. VeeamON, met een publiek van meer dan 25.000 geregistreerde deelnemers uit 148 landen, biedt live en interactieve sessies die bezoekers helpen de volle potentie van hun data te benutten. Er worden inspirerende keynotes gegeven door de directie van Veeam, onder wie Bill Largent (CEO), Danny Allan (CTO en senior vice-president Product Strategy) en Jim Kruger (CMO). Gastsprekers komen van IDC, Hero MotoCorp en IBM Cloud. Het overvolle programma levert waardevolle inzichten voor klanten die hun bedrijfscontinuïteit willen vergroten en hun databeveiligingsstrategie willen versterken, en helpt hen bij het versnellen van hun digitale transformatie (DX).

Bill Largent, CEO van Veeam: “VeeamON is altijd een mooie gelegenheid voor contact met onze klanten en partners – dat is dit jaar niet anders. We keken er allemaal naar uit onze gasten in Las Vegas te verwelkomen, maar door de pandemie besloten we er een online evenement van te maken om de veiligheid en gezondheid van de Veeam-community te beschermen. Deelnemers zullen de komende twee dagen dezelfde inspirerende VeeamON-ervaring ondergaan die ze van ons gewend zijn, boordevol inzichten in de toekomst van clouddatamanagement en natuurlijk ook met ruimte voor een hoop plezier. Het legendarische VeeamON-feest brengen we gewoon bij de deelnemers thuis, met een live concert door Keith Urban ter afsluiting van het evenement.”

Jim Kruger, CMO van Veeam: “Het evenement, en de belangrijkste keynote van vandaag, gaan vooral om het helpen van onze klanten met het beschermen van hun data bij de overstap naar een hybride- of multicloudomgeving. Onze sessies helpen klanten, groot en klein, bij het vormgeven van hun DX-reizen door het moderniseren van hun modellen voor bedrijfscontinuïteit en gegevensbescherming. Tijdens VeeamON vertellen we hoe organisaties nieuwe datamanagementmodellen voor on-premises, hybride en multicloud omarmen. Ook hebben we een paar spannende aankondigingen in petto die klanten gaan helpen los te komen van hun legacy-systemen en het gebruik van hun data op een eenvoudige, flexibele en betrouwbare manier naar een hoger niveau te tillen.”

Veeam rapporteerde over het eerste kwartaal van 2020 een stijging van de jaarlijks terugkerende omzet van 21 procent ten opzichte van 2019. Ook het unieke abonnement Veeam Universal License (VUL) doet het ongekend goed met een stijging jaar-op-jaar van 97 procent in het aantal abonnees onder meer dan 375.000 klanten. Verder blijkt uit de meest recente Semi-Annual Software Tracker van IDC op het gebied van datareplicatie en -bescherming over de tweede helft van 2019[1], dat Veeam de snelste omzetgroei kende, zowel opeenvolgend (9,8 procent) als jaar-op-jaar (20,5 procent) – groeicijfers die drie keer hoger zijn dan het marktgemiddelde. Aanjager van dit succes was de introductie van de Veeam Availability Suite (VAS) v10: de meest robuuste oplossing voor compleet databeheer en -bescherming voor hybride-cloudomgevingen, met moderne NAS-ondersteuning, multi-VM Instant Recovery en verhoogde beveiliging tegen ransomware. Er zijn al meer dan 200.000 unieke downloads geweest van VAS v10 sinds het algemeen beschikbaar kwam.

Gratis aanmelden voor VeeamON kan via www.veeam.com/veeamon/register.

Ga voor meer informatie naar https://www.veeam.com.

Over Veeam
Veeam is de wereldwijde leider in back-upoplossingen die Cloud Data Management leveren. Met meer dan 375.000 klanten wereldwijd, waaronder 82 procent van de Fortune 500-bedrijven en 67 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het Veeam-ecosysteem omvat globale partners, waaronder exclusieve resellers HPE, NetApp, Cisco en Lenovo. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.

[1] Bron: IDC, Semi-Annual Software Tracker, 2019H2
Note: Worldwide Data
Afripipes kiest Maunt als nieuwe distributeur

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie

Nieuw opleidingsinstituut voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt

Quion neemt voorsprong in hypotheekmarkt

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Verdubbeling van het WLAN-spectrum: Europa staat op het punt een nieuw tijdperk in te luiden

Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50

Onderzoek Thycotic: dreiging AVG-boetes bepalen investeringsbeslissingen in cybersecurity

Resultaten nieuw onderzoek: "97% van de bedrijven vindt het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers een prioriteit, maar 71% weet niet waar ze moeten beginnen"

Snelgroeiend Studytube 4 jaar op rij in Deloitte Technology Fast 50

Rival Foods, SusPhos en Bilihome winnen Rabo Duurzame Innovatieprijs 2020

Nieuwe testkit van HBK voor snelle check van printed circuit board (PCB’s)

ICT Concept gaat op overnamepad

Toptienlijst meest baanbrekende innovaties van de wetenschap in NL bekendgemaakt

HashiCorp kondigt beschikbaarheid Consul 1.9 aan

Rockwell Automation neemt Fiix Inc. over, leverancier van cloudoplossingen voor onderhoudsmanagement
Van Delen Telecom en MCS werken samen om veilige Internet of Things-oplossingen te implementeren

Eén op de vijf HR-professionals: in 2030 wordt men ontslagen via een systeem

Finance krijgt prominentere positie in veranderende wereld

Aartsen kiest Thinkwise low-code platform voor digitalisering bedrijfsprocessen

Maximale digitale transformatie in CPG-segment door samenwerking Schneider Electric en ProLeiT

Planalyse voegt data storytelling van Toucan Toco toe aan portfolio
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV