www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: CheckTwice

Cisco vereenvoudigt security radicaal met SecureX

Ook belangrijke securityverbeteringen in Webex aangekondigd

SAMENVATTING
  • Cisco SecureX, the breedste en meest geïntegreerde cloud-native cybersecurity-platform, zal wereldwijd beschikbaar komen op 30 juni 2020
  • CISOs krijgen met SecureX zichtbaarheid op wat in hun IT-infrastructuur gebeurt; geautomatiseerde workflows maken het mogelijk dreigingen snel aan te pakken
  • Aanvullende verbeteringen en integratie maken thuiswerken veiliger, met name door verbeterde e-mail security
  • Cisco maakt de security van de Webex collaboration software nog sterker, vergroot de capaciteit ervan en biedt nieuwe manieren om grotere groepen thuiswerkers en de terugkeer naar kantoor te beheren.
Amsterdam, 17 juni, 2020 - Cisco Live Digital - Cisco kondigt vandaag de wereldwijde beschikbaarheid aan van Cisco SecureX, het breedste en meest geïntegreerde cloud-native beveiligingsplatform. SecureX wordt meegeleverd met alle Cisco Security-producten om de manier waarop klanten hun security beheren te vereenvoudigen en te verbeteren. SecureX komt op het moment dat organisaties worstelen met zakelijke en beveiligingsuitdagingen op ongekende schaal. Dit komt door de versnelling van de digitale transformatie en de toename van het aantal thuiswerkers.

Cisco SecureX verbindt Cisco's geïntegreerde beveiligingsportfolio met de complete beveiligingsinfrastructuur van klanten, waardoor zij zowel huidige als toekomstige beveiligingsuitdagingen kunnen aanpakken. Het zorgt voor een consistente, vereenvoudigde ervaring en uniforme zichtbaarheid, het maakt automatisering van beveiliging mogelijk en het versterkt de beveiliging van het netwerk, de endpoints, de cloud en de applicaties.

"Met SecureX wilden we de manier waarop onze klanten de beveiliging ervaren opnieuw vorm geven door vereenvoudiging en automatisering", zegt Gee Rittenhouse, SVP en GM van Cisco's Security Business Group. "We wisten dat dit een transformatie zou zijn, maar we hadden nooit kunnen voorspellen hoe belangrijk dit nu zou zijn voor security- en IT-professionals. In deze nieuwe en dynamische wereld hebben klanten behoefte aan een securityplatform dat medewerkers kan beschermen ongeacht waar ze werken en waarmee de uitdagingen van vandaag en in de toekomst kunnen worden aangepakt".

Naast de vereenvoudigde ervaring die SecureX biedt, komt Cisco Security ook met nieuwe verbeteringen en integraties om thuiswerkers verder te beveiligen:
  • Betere gebruikers- en apparaatbeveiliging door integratie van endpoint security en MFA (multi-factor authenticatie).
  • Klanten kunnen met meer vertrouwen gebruik maken van cloud e-mail. Cloud Mailbox Defense voor Office365 biedt volledige zichtbaarheid van e-mail (inkomende, uitgaande en interne berichten) inclusief context om de bescherming tegen geavanceerde e-maildreigingen zoals phishing, ransomware, spoofing en spam te versterken.
Meer security, meer capaciteit en intelligente inzichten voor Webex
Veilige samenwerkingstechnologieën die mensen helpen overal om hun werk te doen, zijn voor elke CIO erg belangrijk. IT-teams staan onder druk om de ongekende omvang van thuiswerken te moeten ondersteunen, terwijl zij tegelijkertijd de terugkeer naar kantoor moeten plannen. Cisco kondigt nu belangrijke Webex-aanvullingen aan om hen te helpen. Hiertoe behoren extra beveiligings- en compliance-mogelijkheden, intelligente en bruikbare inzichten om consistente gebruikerservaringen te leveren en een integratie met Box.
  • Cisco investeert in Webex om de wereldwijde capaciteit verder uit te breiden.
  • Om ervoor te zorgen dat klanten gemakkelijk en veilig kunnen samenwerken ongeacht hun locatie, maakt Cisco de beveiligingsmogelijkheden van Webex nog sterker en voegt nieuwe integratie met Box toe.
  • De intelligente en bruikbare inzichten van Webex Control Hub helpen IT met het beheren van een groter aantal thuiswerkers en hun terugkeer naar het kantoor.
Als marktleider blijft Webex de veranderende behoeften van klanten ondersteunen. In april 2020 ondersteunde Webex een half miljard deelnemers aan vergaderingen die samen 25 miljard vergadernotulen genereerden - meer dan het drievoudige van de gemiddelde hoeveelheid.

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:
Cisco
Michelle Fresco
E-mail: mfresco@cisco.nl

Of

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Cisco biedt verbeterde netwerkinzichten en slimmere automatisering

Cisco vereenvoudigt security radicaal met SecureX

Cisco en Conscia zetten alle zeilen bij vanwege acute vraag om veilige versnelde digitalisering in de zorg

Logo CheckTwice
Cisco contact

Logo Cisco

www.cisco.com
Cisco sociaal

Cisco tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope