Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 98 dagen geleden)

Cisco vereenvoudigt security radicaal met SecureX

Ook belangrijke securityverbeteringen in Webex aangekondigd

SAMENVATTING
  • Cisco SecureX, the breedste en meest geïntegreerde cloud-native cybersecurity-platform, zal wereldwijd beschikbaar komen op 30 juni 2020
  • CISOs krijgen met SecureX zichtbaarheid op wat in hun IT-infrastructuur gebeurt; geautomatiseerde workflows maken het mogelijk dreigingen snel aan te pakken
  • Aanvullende verbeteringen en integratie maken thuiswerken veiliger, met name door verbeterde e-mail security
  • Cisco maakt de security van de Webex collaboration software nog sterker, vergroot de capaciteit ervan en biedt nieuwe manieren om grotere groepen thuiswerkers en de terugkeer naar kantoor te beheren.
Amsterdam, 17 juni, 2020 - Cisco Live Digital - Cisco kondigt vandaag de wereldwijde beschikbaarheid aan van Cisco SecureX, het breedste en meest geïntegreerde cloud-native beveiligingsplatform. SecureX wordt meegeleverd met alle Cisco Security-producten om de manier waarop klanten hun security beheren te vereenvoudigen en te verbeteren. SecureX komt op het moment dat organisaties worstelen met zakelijke en beveiligingsuitdagingen op ongekende schaal. Dit komt door de versnelling van de digitale transformatie en de toename van het aantal thuiswerkers.

Cisco SecureX verbindt Cisco's geïntegreerde beveiligingsportfolio met de complete beveiligingsinfrastructuur van klanten, waardoor zij zowel huidige als toekomstige beveiligingsuitdagingen kunnen aanpakken. Het zorgt voor een consistente, vereenvoudigde ervaring en uniforme zichtbaarheid, het maakt automatisering van beveiliging mogelijk en het versterkt de beveiliging van het netwerk, de endpoints, de cloud en de applicaties.

"Met SecureX wilden we de manier waarop onze klanten de beveiliging ervaren opnieuw vorm geven door vereenvoudiging en automatisering", zegt Gee Rittenhouse, SVP en GM van Cisco's Security Business Group. "We wisten dat dit een transformatie zou zijn, maar we hadden nooit kunnen voorspellen hoe belangrijk dit nu zou zijn voor security- en IT-professionals. In deze nieuwe en dynamische wereld hebben klanten behoefte aan een securityplatform dat medewerkers kan beschermen ongeacht waar ze werken en waarmee de uitdagingen van vandaag en in de toekomst kunnen worden aangepakt".

Naast de vereenvoudigde ervaring die SecureX biedt, komt Cisco Security ook met nieuwe verbeteringen en integraties om thuiswerkers verder te beveiligen:
  • Betere gebruikers- en apparaatbeveiliging door integratie van endpoint security en MFA (multi-factor authenticatie).
  • Klanten kunnen met meer vertrouwen gebruik maken van cloud e-mail. Cloud Mailbox Defense voor Office365 biedt volledige zichtbaarheid van e-mail (inkomende, uitgaande en interne berichten) inclusief context om de bescherming tegen geavanceerde e-maildreigingen zoals phishing, ransomware, spoofing en spam te versterken.
Meer security, meer capaciteit en intelligente inzichten voor Webex
Veilige samenwerkingstechnologieën die mensen helpen overal om hun werk te doen, zijn voor elke CIO erg belangrijk. IT-teams staan onder druk om de ongekende omvang van thuiswerken te moeten ondersteunen, terwijl zij tegelijkertijd de terugkeer naar kantoor moeten plannen. Cisco kondigt nu belangrijke Webex-aanvullingen aan om hen te helpen. Hiertoe behoren extra beveiligings- en compliance-mogelijkheden, intelligente en bruikbare inzichten om consistente gebruikerservaringen te leveren en een integratie met Box.
  • Cisco investeert in Webex om de wereldwijde capaciteit verder uit te breiden.
  • Om ervoor te zorgen dat klanten gemakkelijk en veilig kunnen samenwerken ongeacht hun locatie, maakt Cisco de beveiligingsmogelijkheden van Webex nog sterker en voegt nieuwe integratie met Box toe.
  • De intelligente en bruikbare inzichten van Webex Control Hub helpen IT met het beheren van een groter aantal thuiswerkers en hun terugkeer naar het kantoor.
Als marktleider blijft Webex de veranderende behoeften van klanten ondersteunen. In april 2020 ondersteunde Webex een half miljard deelnemers aan vergaderingen die samen 25 miljard vergadernotulen genereerden - meer dan het drievoudige van de gemiddelde hoeveelheid.

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:
Cisco
Michelle Fresco
E-mail: mfresco@cisco.nl

Of

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Cisco: per 2040 ‘net-zero’ broeikasgassenuitstoot

Eerste Cisco DevNet-gecertificeerde partner in Nederland: Routz

Challenge the Cyber helpt jonge cybersecuritytalenten uit te blinken
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks