Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

SENDTEQ LANCEERT PLATFORM VOOR VEILIGE E-MAIL- EN GEGEVENSUITWISSELING

Enterprise Secure Mail en File Transfer platform beschikbaar voor bedrijven van elke formaat.

Juni 2020  -  SENDTEQ lanceert zijn MSP-platvorm voor het veilig sturen van e-mail en het uitwisselen van gegevens en gevoelige informatie. Het platform is volledig online en is in te zetten op basis van een prijs per gebruiker/per maand. Met een enterprise-oplossing voor elke gebruiker!

SENDTEQ biedt private data portals en SecureMail-gateways die veilig, configureerbaar en zeer gemakkelijk in te zetten zijn. Met SENDTEQ kunnen bedrijven en organisaties, onder meer uit de publieke sector, elektronische gegevens op een veilige en AVG/GDPR-conforme manier verzamelen en delen. Het SENDTEQ-platform is ideaal voor alle elektronische communicatie die van waarde is binnen elke organisatie: juridische contracten, financiële, medische en belasting-dossiers, Payroll, productontwerpen, onderzoeksresultaten, broncodes, licentiecodes, wachtwoorden en nog veel meer.

In vergelijking met alternatieve oplossingen is de SENDTEQ-service, op basis van de Enterprise-DOQEX-oplossing, gebouwd met beveiligings- en auditbehoeften in de kern. Grootschalige marktdiensten als Dropbox, Google Drive, WeTransfer, Microsoft OneDrive of Citrix bieden geen controle en garantie die een privaat-SENDTEQ-service wel te bieden heeft. SENDTEQ lost het ‘data residency’ probleem op door zijn managed hosting in heel Europa in te zetten.

Het SENDTEQ-platform is volledig in overeenstemming met de GDPR-wet. SENDTEQ maakt gebruik van een unieke (DOQEX) methodologie om ervoor te zorgen dat gegevens die ontvangen worden, veilig worden behandeld, afgeleverd en vernietigd. Met volledige integriteit en volledige audittrail van elke actie. Daar SENDTEQ deze oplossing levert als een Managed Service, zorgt dit voor een volledige compatibiliteit met de huidige behoeften van elke IT-afdeling.

Allard van Gelderen, Directeur van MoreTeq BV over SENDTEQ:

“Wij zien een enorm potentieel voor het SENDTEQ-platform, omdat de oplossing voldoet aan wat er tegenwoordig door IT-managers wordt gevraagd; eenvoud, beheersbaarheid en betrouwbaarheid als een service op basis van een prijs per gebruiker/per maand.”

Roel van den Bussche, Technisch Directeur van MoreTeq BV over SENDTEQ:

De keuze voor DOQEX als onderliggend platform is gevormd dankzij het waarborg dat alle data versleuteld bewaard wordt op het platform. Hierdoor is data door niemand anders dan de betrokken personen inzichtelijk. Ook de flexibiliteit in inzet en gebruik is een belangrijke eis voor de opzet van SENDTEQ. Door onze directe lijnen met de ontwikkelaars van DOQEX, worden door ons ingediende wijzigingsverzoeken snel en kundig opgelost.”

Nick case, Directeur van DOQEX over SENDTEQ:

"De Enterprise Corporate service van DOQEX is nu beschikbaar als een service met SENDTEQ. Met een volledig geautomatiseerde front en back-end is het eenvoudig uitrollen van de service en kan men snel een extra revenue stroom toevoegen aan de business of als MSP.”

SENDTEQ is een security product van MoreTeq BV, die de distributie van DOQEX binnen Europa verzorgt. De SENDTEQ-service is gebouwd op de enterprise-oplossingen van DOQEX en is nu beschikbaar als een service voor partners, die deze service snel kunnen inzetten als dienst aan klanten van elk formaat.

Voor meer informatie of direct een account aanmaken op het Secure Mail / File Transfer-platform ga je naar www.sendteq.com of mail je aanvraag naar info@sendteq.com
Laatste van SENDTEQ
SENDTEQ LANCEERT PLATFORM VOOR VEILIGE E-MAIL- EN GEGEVENSUITWISSELING
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
SENDTEQ contact

Logo SENDTEQ

info@sendteq.com
  www.sendteq.com
SENDTEQ sociaal

SENDTEQ tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise