Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

SENDTEQ LANCEERT PLATFORM VOOR VEILIGE E-MAIL- EN GEGEVENSUITWISSELING

Enterprise Secure Mail en File Transfer platform beschikbaar voor bedrijven van elke formaat.

Juni 2020  -  SENDTEQ lanceert zijn MSP-platvorm voor het veilig sturen van e-mail en het uitwisselen van gegevens en gevoelige informatie. Het platform is volledig online en is in te zetten op basis van een prijs per gebruiker/per maand. Met een enterprise-oplossing voor elke gebruiker!

SENDTEQ biedt private data portals en SecureMail-gateways die veilig, configureerbaar en zeer gemakkelijk in te zetten zijn. Met SENDTEQ kunnen bedrijven en organisaties, onder meer uit de publieke sector, elektronische gegevens op een veilige en AVG/GDPR-conforme manier verzamelen en delen. Het SENDTEQ-platform is ideaal voor alle elektronische communicatie die van waarde is binnen elke organisatie: juridische contracten, financiële, medische en belasting-dossiers, Payroll, productontwerpen, onderzoeksresultaten, broncodes, licentiecodes, wachtwoorden en nog veel meer.

In vergelijking met alternatieve oplossingen is de SENDTEQ-service, op basis van de Enterprise-DOQEX-oplossing, gebouwd met beveiligings- en auditbehoeften in de kern. Grootschalige marktdiensten als Dropbox, Google Drive, WeTransfer, Microsoft OneDrive of Citrix bieden geen controle en garantie die een privaat-SENDTEQ-service wel te bieden heeft. SENDTEQ lost het ‘data residency’ probleem op door zijn managed hosting in heel Europa in te zetten.

Het SENDTEQ-platform is volledig in overeenstemming met de GDPR-wet. SENDTEQ maakt gebruik van een unieke (DOQEX) methodologie om ervoor te zorgen dat gegevens die ontvangen worden, veilig worden behandeld, afgeleverd en vernietigd. Met volledige integriteit en volledige audittrail van elke actie. Daar SENDTEQ deze oplossing levert als een Managed Service, zorgt dit voor een volledige compatibiliteit met de huidige behoeften van elke IT-afdeling.

Allard van Gelderen, Directeur van MoreTeq BV over SENDTEQ:

“Wij zien een enorm potentieel voor het SENDTEQ-platform, omdat de oplossing voldoet aan wat er tegenwoordig door IT-managers wordt gevraagd; eenvoud, beheersbaarheid en betrouwbaarheid als een service op basis van een prijs per gebruiker/per maand.”

Roel van den Bussche, Technisch Directeur van MoreTeq BV over SENDTEQ:

De keuze voor DOQEX als onderliggend platform is gevormd dankzij het waarborg dat alle data versleuteld bewaard wordt op het platform. Hierdoor is data door niemand anders dan de betrokken personen inzichtelijk. Ook de flexibiliteit in inzet en gebruik is een belangrijke eis voor de opzet van SENDTEQ. Door onze directe lijnen met de ontwikkelaars van DOQEX, worden door ons ingediende wijzigingsverzoeken snel en kundig opgelost.”

Nick case, Directeur van DOQEX over SENDTEQ:

"De Enterprise Corporate service van DOQEX is nu beschikbaar als een service met SENDTEQ. Met een volledig geautomatiseerde front en back-end is het eenvoudig uitrollen van de service en kan men snel een extra revenue stroom toevoegen aan de business of als MSP.”

SENDTEQ is een security product van MoreTeq BV, die de distributie van DOQEX binnen Europa verzorgt. De SENDTEQ-service is gebouwd op de enterprise-oplossingen van DOQEX en is nu beschikbaar als een service voor partners, die deze service snel kunnen inzetten als dienst aan klanten van elk formaat.

Voor meer informatie of direct een account aanmaken op het Secure Mail / File Transfer-platform ga je naar www.sendteq.com of mail je aanvraag naar info@sendteq.com
Laatste van SENDTEQ
SENDTEQ LANCEERT PLATFORM VOOR VEILIGE E-MAIL- EN GEGEVENSUITWISSELING
SENDTEQ contact

Logo SENDTEQ

info@sendteq.com
  www.sendteq.com
SENDTEQ sociaal

SENDTEQ tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS