www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 107 dagen geleden)

SENDTEQ LANCEERT PLATFORM VOOR VEILIGE E-MAIL- EN GEGEVENSUITWISSELING

Enterprise Secure Mail en File Transfer platform beschikbaar voor bedrijven van elke formaat.

Juni 2020  -  SENDTEQ lanceert zijn MSP-platvorm voor het veilig sturen van e-mail en het uitwisselen van gegevens en gevoelige informatie. Het platform is volledig online en is in te zetten op basis van een prijs per gebruiker/per maand. Met een enterprise-oplossing voor elke gebruiker!

SENDTEQ biedt private data portals en SecureMail-gateways die veilig, configureerbaar en zeer gemakkelijk in te zetten zijn. Met SENDTEQ kunnen bedrijven en organisaties, onder meer uit de publieke sector, elektronische gegevens op een veilige en AVG/GDPR-conforme manier verzamelen en delen. Het SENDTEQ-platform is ideaal voor alle elektronische communicatie die van waarde is binnen elke organisatie: juridische contracten, financiële, medische en belasting-dossiers, Payroll, productontwerpen, onderzoeksresultaten, broncodes, licentiecodes, wachtwoorden en nog veel meer.

In vergelijking met alternatieve oplossingen is de SENDTEQ-service, op basis van de Enterprise-DOQEX-oplossing, gebouwd met beveiligings- en auditbehoeften in de kern. Grootschalige marktdiensten als Dropbox, Google Drive, WeTransfer, Microsoft OneDrive of Citrix bieden geen controle en garantie die een privaat-SENDTEQ-service wel te bieden heeft. SENDTEQ lost het ‘data residency’ probleem op door zijn managed hosting in heel Europa in te zetten.

Het SENDTEQ-platform is volledig in overeenstemming met de GDPR-wet. SENDTEQ maakt gebruik van een unieke (DOQEX) methodologie om ervoor te zorgen dat gegevens die ontvangen worden, veilig worden behandeld, afgeleverd en vernietigd. Met volledige integriteit en volledige audittrail van elke actie. Daar SENDTEQ deze oplossing levert als een Managed Service, zorgt dit voor een volledige compatibiliteit met de huidige behoeften van elke IT-afdeling.

Allard van Gelderen, Directeur van MoreTeq BV over SENDTEQ:

“Wij zien een enorm potentieel voor het SENDTEQ-platform, omdat de oplossing voldoet aan wat er tegenwoordig door IT-managers wordt gevraagd; eenvoud, beheersbaarheid en betrouwbaarheid als een service op basis van een prijs per gebruiker/per maand.”

Roel van den Bussche, Technisch Directeur van MoreTeq BV over SENDTEQ:

De keuze voor DOQEX als onderliggend platform is gevormd dankzij het waarborg dat alle data versleuteld bewaard wordt op het platform. Hierdoor is data door niemand anders dan de betrokken personen inzichtelijk. Ook de flexibiliteit in inzet en gebruik is een belangrijke eis voor de opzet van SENDTEQ. Door onze directe lijnen met de ontwikkelaars van DOQEX, worden door ons ingediende wijzigingsverzoeken snel en kundig opgelost.”

Nick case, Directeur van DOQEX over SENDTEQ:

"De Enterprise Corporate service van DOQEX is nu beschikbaar als een service met SENDTEQ. Met een volledig geautomatiseerde front en back-end is het eenvoudig uitrollen van de service en kan men snel een extra revenue stroom toevoegen aan de business of als MSP.”

SENDTEQ is een security product van MoreTeq BV, die de distributie van DOQEX binnen Europa verzorgt. De SENDTEQ-service is gebouwd op de enterprise-oplossingen van DOQEX en is nu beschikbaar als een service voor partners, die deze service snel kunnen inzetten als dienst aan klanten van elk formaat.

Voor meer informatie of direct een account aanmaken op het Secure Mail / File Transfer-platform ga je naar www.sendteq.com of mail je aanvraag naar info@sendteq.com
Laatste van SENDTEQ
SENDTEQ LANCEERT PLATFORM VOOR VEILIGE E-MAIL- EN GEGEVENSUITWISSELING
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 1 jaar en 107 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks