www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl

Spotler Group dankzij overnames grootste E-mail Services Provider van Nederland

Rotterdam, 11 juni 2020Spotler Group, aanbieder van marketing software, heeft Measuremail en Tripolis Solutions overgenomen. Met deze twee Nederlandse E-mail Services Providers (ESP) wordt Spotler Group de grootste ESP van Nederland. Het productaanbod wordt met de overname uitgebreid met geavanceerde en op maat gemaakte oplossingen. Zo versterkt het bedrijf zijn positie in een consoliderende markt.

Measuremail en Tripolis Solutions samen verder als Tripolis
De eerste stap om dit te bereiken is het samenvoegen van Measuremail en Tripolis Solutions in één bedrijf: Tripolis. Door de samenvoeging krijgt het nieuwe Tripolis meer slagkracht om de eigen e-mail marketing automation platformen sneller door te laten groeien en de kwaliteit van de diensten en services verder te verhogen. De fusie is eind mei afgerond en de dagelijkse leiding van de combinatie is in handen van Bram Smits (voorheen CEO van Tripolis Solutions) en Bart Vossen (voorheen Managing Director van Measuremail).

Sneller innoveren in een consoliderende markt
De overname van Measuremail en Tripolis Solutions is een belangrijke stap in de groeistrategie van Spotler Group. Samen met de bedrijven die reeds onderdeel uitmaken van Spotler Group, Spotler Nederland, Spotler UK en Flowmailer, zal Tripolis werken aan innovatieve oplossingen op terreinen als artificial intelligence (AI), data management, automation en transactionele e-mailcommunicatie.

Marc Schussler, directielid Spotler Group: “We zijn ongelooflijk blij dat we Tripolis kunnen toevoegen aan Spotler Group. We zien dat de markt consolideert en de concurrentie van internationale spelers toeneemt. Door deze krachtenbundeling bieden we een combinatie van kwalitatief hoogwaardige en innovatieve oplossingen waarmee we een breed scala aan klanten kunnen bedienen. Dit geeft ons de mogelijkheid nog beter tegemoet te komen aan vragen uit de markt, onze concurrentiepositie te versterken en verdere groei te realiseren.”

Over Spotler Group
Spotler Group heeft meer dan 50 jaar gecombineerde ervaring in marketingtechnologieën, waarmee marketeers in heel Europa op basis van waardevolle inzichten succesvol en resultaatgericht campagnes uitvoeren. Met meer dan 2.500 klanten in 8 Europese landen die jaarlijks meer dan 4 miljard berichten verzenden, is Spotler Group een Europese power house op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation.

Elk bedrijf binnen de Spotler Group heeft door de tijd zijn eigen technologie ontwikkeld, waarvan de waarde tot uiting komt door de gezamenlijke uitwisseling, ontwikkeling en integratie van technologieën binnen de groep. Dit biedt klanten en partners van de Spotler Group grote voordelen in termen van kosten, innovatieve en toekomst-vaste software.

Iris Rietveld

Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Roche Diabetes Care