www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LVTPR

Security-professionals maken gebruik van beperkte proefperiode LogRhythm Cloud voor beter zicht op remote werkomgeving

Maandabonnement biedt de flexibiliteit voor controle op clouddata uit externe applicaties

Amsterdam, 11 juni 2020 - LogRhythm, de drijvende kracht achter de security operations centers (SOC’s) van vandaag, biedt organisaties Remote Workforce Visibility om hen tijdens de coronacrisis te helpen bij het verbeteren van hun grip op de externe omgevingen. Met een maandabonnement biedt LogRhythm CISO’s en securityteams een flexibele optie om tegen een minimale investering LogRhythm Cloud op proef te gebruiken. Organisaties kunnen zo beter omgaan met de uitdagingen die het gevolg zijn van de plotselinge overgang naar werken op afstand en met de piek in clouddata. Zowel nieuwe als bestaande klanten van LogRhythm kunnen gebruikmaken van deze actie.

Om use cases op het gebied van controle op de externe werkomgeving te ondersteunen, biedt de actie ook out-of-the-box-content en analytics die securityteams goed zicht geven op alle endpoint-, infrastructuur- en collaboratieve technologieën die essentieel zijn binnen een externe werkomgeving. De actie biedt ook mogelijkheden voor security orchestration, automation and response (SOAR) om de efficiency bij de externe teams te verhogen en de kwaliteit van de incidentrespons te verbeteren. Analisten kunnen LogRhythm Cloud snel en eenvoudig installeren, zonder een langdurig aankoopproces. De actie helpt SOC’s bij het snel en effectief in beeld krijgen en monitoren van de nieuwe en toegenomen bronnen van clouddata, die vaak het gevolg zijn van een piek in het gebruik van verschillende online applicaties zoals Zoom, Slack, Teams en WebEx.

James Carder, CSO en vice-president van LogRhythm Labs: “Zelfs organisaties die eerder wel goed zicht op hun omgevingen hadden, hebben dat nu waarschijnlijk niet meer. Veel bedrijven werken met nieuwe tools en leveren in op veiligheid om maar te zorgen dat het personeel de afgelopen maanden kon werken. Cybercriminelen begrijpen heel goed hoe deze tools werken en waar de zwakke plekken zitten. Security-teams moeten zo snel mogelijk het zicht kunnen herstellen om te voorkomen dat hun werknemers en systemen worden misbruikt – want ook met alle beveiligingsproblemen die de coronacrisis opwerpt, zijn zij nog steeds verantwoordelijk als er een aanval plaatsvindt. Wij willen teams helpen grip op deze situatie te krijgen en zorgen dat ze de nodige middelen krijgen om met vertrouwen aan de security te werken.”

De actie Remote Workforce Visibility loopt de komende zes maanden. Uitgebreide informatie over deze actie is hier te vinden.

Ga voor aanvullende ondersteuning en tools voor een externe werkomgeving tijdens de coronacrisis naar http://explore.logrhythm.com/covid19-resources.

Over LogRhythm
LogRhythm stelt meer dan 4.000 klanten wereldwijd in staat om hun security operations-programma naar een hoger niveau te brengen. Het verschillende malen onderscheiden NextGen SIEM-platform van LogRhythm biedt complete security analytics, User and Entity Behavior Analytics (UEBA), Network Detection and Response (NDR) en security orchestration, automation & response (SOAR) binnen één geïntegreerd platform voor snelle detectie, response en neutraliseren van bedreigingen. Het platform is gebouwd door security-professionals voor security-professionals bij toonaangevende bedrijven zoals Cargill, NASA en XcelEnergy. Zij zijn in staat om de zichtbaarheid van hun cybersecurityprogramma’s te vergroten en de risico’s voor hun organisatie te verminderen. LogRhythm is de enige leverancier die drie jaar achter elkaar de Gartner Peer Insights’ Customer Choice for SIEM kreeg. Kijk op logrhythm.com voor meer informatie.
Laatste van LogRhythm
LogRhythm en Getronics bieden samen nieuwe, omvattende SOC-oplossing

Onderzoek LogRhythm: 93 procent van de securityprofessionals mist de vereiste tools om securitydreigingen te detecteren

LogRhythm organiseert gratis virtueel securitycongres

Logo LVTPR
LogRhythm contact

Logo LogRhythm

1-866-384-0713
  info@logrhythm.com
  logrhythm.com
LogRhythm sociaal

LogRhythm tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales