www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 54 dagen geleden)
PR: Whizpr

Check Point CloudGuard Cloud Native Security biedt volledige bescherming voor elke cloud en workload

Meest uitgebreide platform verenigt zowel het beheer van de cloudbeveiliging, de bescherming van containers en threat intelligence, waardoor organisaties optimaal kunnen profiteren van de snelheid en schaalbaarheid van cloudapplicaties

Bunnik, 10 juni 2020 – Check Point Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), leverancier van cyberbeveiligingsoplossingen, introduceert CloudGuard Cloud Native Security, een volledig geautomatiseerd cloudplatform dat klanten in staat stelt om al hun cloudimplementaties en workloads te beschermen en de beveiliging ervan te beheren in één scherm via een centraal beheerplatform. CloudGuard vereenvoudigt de beveiliging van de cloud, waardoor het de meest geavanceerde cyberaanvallen (6e generatie) tegenhoudt.

Een (te) snelle migratie naar de cloud is de grootste oorzaak van lekken in de beveiligingsarchitectuur bij organisaties, blijkt uit het SANS 2020 Cybersecurity Spending Survey-rapport. Meer dan de helft van de respondenten haalt het toenemend gebruik van publieke clouds aan als de belangrijkste oorzaak van security-inbreuken. De Covid-19-pandemie heeft dit nog eens doen toenemen, omdat bedrijven snel en op grote schaal telewerken hebben ondersteund. Hun huidige beveiligingssystemen kunnen de snelheid, schaal en complexiteit van cloudimplementaties niet aan, waardoor ze kwetsbaar zijn voor aanvallen en inbreuken.

"Cloudbeveiliging kan een ware uitdaging zijn; de grootste uitdaging is echter multicloud, want volgens IDC-gegevens blijkt meer dan 80% van de organisaties meerdere cloudproviders te gebruiken. Het doel is één set regels op te stellen om al deze cloudomgevingen te managen", zegt Frank Dickson, Program Vice President, Security & Trust bij IDC. "Check Points multicloud-beveiligingsplatform combineert de beveiliging van zowel private als public cloudimplementaties, waardoor de beveiliging van de cloud in wezen los staat ten opzichte van de geïnstalleerde software in die afgebakende computeromgeving.”

Check Point CloudGuard pakt deze uitdagingen aan en levert het meest uitgebreide en eenvoudig te beheren cloudsecurityplatform. Check Point CloudGuard zorgt voor een probleemloze implementatie en beheer van de meest geavanceerde beveiliging voor elke cloudomgeving en workload. Het maakt het bovendien mogelijk om beveiligingsprocessen te automatiseren zodat deze voldoen aan de principes van DevOps waarbij snelle implementatie en flexibiliteit vereist is.

"Beveiliging wordt voortdurend gezien als een barrière voor het gebruik van cloud, omdat de traditionele beveiligingscontroles niet flexibel genoeg zijn om de snelheid en de omvang van cloud aan te kunnen", aldus Itai Greenberg, VP Product Management bij Check Point. "CloudGuard lost dit probleem op en biedt organisaties de meest geavanceerde cloud-native beveiliging voor hun gehele cloudomgeving, samen met een holistisch overview en het eenvoudig, geautomatiseerd beheer en naleving van het securitybeleid.”

Enkele functies van CloudGuard Unified Cloud Native Security:
  • Volledig geïntegreerde beveiliging met geavanceerde threat prevention: Dit voorkomt dat zogenaamde APT's (doelgerichte en langdurige cyberaanvallen) en zero-days de cloud en workloads infecteren dankzij Unified Security en workload runtime protection, waaronder firewall, IPS, Application Control, IPsec VPN, Antivirus en Anti-Bot, aangedreven door de real-time en cloud-gebaseerde threat intelligence.
  • Zeer betrouwbaar beheer van de beveiligingsaanpak in de cloud: CloudGuard biedt snel en eenduidig inzicht in de multicloud-omgevingen van organisaties, waardoor een continue analyse en controle van de beveiligingsaanpak in de cloud mogelijk is.
  • Geautomatiseerde beveiliging voor elke workload in elke cloud: CloudGuard levert ware cloud-agnostische beveiliging, waardoor organisaties elke workload automatisch kunnen beveiligen, waar dan ook, met automatische provisioning, autoscaling en geautomatiseerde updates van de policy. Het maakt een holistisch, securitymanagement via één console mogelijk, evenals bescherming van de werkduur voor serverloze en containergebaseerde applicaties, in multicloud-omgevingen.
"Waar mensen vaak dachten aan beveiliging als oplossing die bovenop de bestaande infrastructuur moest worden geïmplementeerd, laten recente gebeurtenissen zoals Covid-19 zien dat er behoefte is aan echt geïntegreerde cloudbeveiliging, voor organisaties van elke omvang”, zegt Ann Johnson, Corporate Vice President, Cybersecurity Solutions Group bij Microsoft. “Oplossingen zoals CloudGuard die op Microsoft Azure draaien, helpen om onze klanten te wapenen tegen cybercrime door middel van één platform, dat noodzaak is geworden voor de business naarmate steeds meer organisaties cloud-gebaseerde security omarmen."

Alle details over Check Point CloudGuard Cloud Native Security zijn hier te vinden: https://www.checkpoint.com/products/cloud-native-security

OverCheckPoint
CheckPointSoftware TechnologiesLtd. levert cybersecurity-oplossingen aan overheden en enterprises wereldwijd. Het beschermt klanten tegen 5e generatie cyberaanvallen met een ongeëvenaarde vangstratio van malware, ransomware en andere soorten aanvallen.CheckPointbiedt een multi-level security-architectuur, 'Infinity' Total Protection met Gen V geavanceerde threat prevention, die de informatie beschermt binnen de cloud, netwerken en mobiele apparaten van enterprises. Check Point biedt het meest uitgebreide en intuïtieve 'one point of control' security-beheersysteem.CheckPointbeschermt meer dan 100.000 organisaties van elke omvang.

CheckPointSoftware Technologies
Kristin Vastenaeken
E-mail: kristinv@checkpoint.com

Whizpr
Winnie Silvertand
Telefoon: 0317 – 410483
E-mail: checkpoint@whizpr.nl
Laatste van Check Point Software
Onderzoek naar hybride werken: Secure Access Service Edge (SASE)-oplossingen zijn de toekomst

Check Point Software breidt Unified Cloud Native Platform uit met Alibaba Cloud ondersteuning

Cyberaanvallen en -dreigingen blijven records breken, waarschuwt Check Point Research
Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD
Verstreken tijd: 1 jaar en 54 dagen
Check Point So.. contact

Logo Check Point Software

Check Point So.. sociaal

Check Point So.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.