www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Whizpr

Check Point CloudGuard Cloud Native Security biedt volledige bescherming voor elke cloud en workload

Meest uitgebreide platform verenigt zowel het beheer van de cloudbeveiliging, de bescherming van containers en threat intelligence, waardoor organisaties optimaal kunnen profiteren van de snelheid en schaalbaarheid van cloudapplicaties

Bunnik, 10 juni 2020 – Check Point Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), leverancier van cyberbeveiligingsoplossingen, introduceert CloudGuard Cloud Native Security, een volledig geautomatiseerd cloudplatform dat klanten in staat stelt om al hun cloudimplementaties en workloads te beschermen en de beveiliging ervan te beheren in één scherm via een centraal beheerplatform. CloudGuard vereenvoudigt de beveiliging van de cloud, waardoor het de meest geavanceerde cyberaanvallen (6e generatie) tegenhoudt.

Een (te) snelle migratie naar de cloud is de grootste oorzaak van lekken in de beveiligingsarchitectuur bij organisaties, blijkt uit het SANS 2020 Cybersecurity Spending Survey-rapport. Meer dan de helft van de respondenten haalt het toenemend gebruik van publieke clouds aan als de belangrijkste oorzaak van security-inbreuken. De Covid-19-pandemie heeft dit nog eens doen toenemen, omdat bedrijven snel en op grote schaal telewerken hebben ondersteund. Hun huidige beveiligingssystemen kunnen de snelheid, schaal en complexiteit van cloudimplementaties niet aan, waardoor ze kwetsbaar zijn voor aanvallen en inbreuken.

"Cloudbeveiliging kan een ware uitdaging zijn; de grootste uitdaging is echter multicloud, want volgens IDC-gegevens blijkt meer dan 80% van de organisaties meerdere cloudproviders te gebruiken. Het doel is één set regels op te stellen om al deze cloudomgevingen te managen", zegt Frank Dickson, Program Vice President, Security & Trust bij IDC. "Check Points multicloud-beveiligingsplatform combineert de beveiliging van zowel private als public cloudimplementaties, waardoor de beveiliging van de cloud in wezen los staat ten opzichte van de geïnstalleerde software in die afgebakende computeromgeving.”

Check Point CloudGuard pakt deze uitdagingen aan en levert het meest uitgebreide en eenvoudig te beheren cloudsecurityplatform. Check Point CloudGuard zorgt voor een probleemloze implementatie en beheer van de meest geavanceerde beveiliging voor elke cloudomgeving en workload. Het maakt het bovendien mogelijk om beveiligingsprocessen te automatiseren zodat deze voldoen aan de principes van DevOps waarbij snelle implementatie en flexibiliteit vereist is.

"Beveiliging wordt voortdurend gezien als een barrière voor het gebruik van cloud, omdat de traditionele beveiligingscontroles niet flexibel genoeg zijn om de snelheid en de omvang van cloud aan te kunnen", aldus Itai Greenberg, VP Product Management bij Check Point. "CloudGuard lost dit probleem op en biedt organisaties de meest geavanceerde cloud-native beveiliging voor hun gehele cloudomgeving, samen met een holistisch overview en het eenvoudig, geautomatiseerd beheer en naleving van het securitybeleid.”

Enkele functies van CloudGuard Unified Cloud Native Security:
  • Volledig geïntegreerde beveiliging met geavanceerde threat prevention: Dit voorkomt dat zogenaamde APT's (doelgerichte en langdurige cyberaanvallen) en zero-days de cloud en workloads infecteren dankzij Unified Security en workload runtime protection, waaronder firewall, IPS, Application Control, IPsec VPN, Antivirus en Anti-Bot, aangedreven door de real-time en cloud-gebaseerde threat intelligence.
  • Zeer betrouwbaar beheer van de beveiligingsaanpak in de cloud: CloudGuard biedt snel en eenduidig inzicht in de multicloud-omgevingen van organisaties, waardoor een continue analyse en controle van de beveiligingsaanpak in de cloud mogelijk is.
  • Geautomatiseerde beveiliging voor elke workload in elke cloud: CloudGuard levert ware cloud-agnostische beveiliging, waardoor organisaties elke workload automatisch kunnen beveiligen, waar dan ook, met automatische provisioning, autoscaling en geautomatiseerde updates van de policy. Het maakt een holistisch, securitymanagement via één console mogelijk, evenals bescherming van de werkduur voor serverloze en containergebaseerde applicaties, in multicloud-omgevingen.
"Waar mensen vaak dachten aan beveiliging als oplossing die bovenop de bestaande infrastructuur moest worden geïmplementeerd, laten recente gebeurtenissen zoals Covid-19 zien dat er behoefte is aan echt geïntegreerde cloudbeveiliging, voor organisaties van elke omvang”, zegt Ann Johnson, Corporate Vice President, Cybersecurity Solutions Group bij Microsoft. “Oplossingen zoals CloudGuard die op Microsoft Azure draaien, helpen om onze klanten te wapenen tegen cybercrime door middel van één platform, dat noodzaak is geworden voor de business naarmate steeds meer organisaties cloud-gebaseerde security omarmen."

Alle details over Check Point CloudGuard Cloud Native Security zijn hier te vinden: https://www.checkpoint.com/products/cloud-native-security

OverCheckPoint
CheckPointSoftware TechnologiesLtd. levert cybersecurity-oplossingen aan overheden en enterprises wereldwijd. Het beschermt klanten tegen 5e generatie cyberaanvallen met een ongeëvenaarde vangstratio van malware, ransomware en andere soorten aanvallen.CheckPointbiedt een multi-level security-architectuur, 'Infinity' Total Protection met Gen V geavanceerde threat prevention, die de informatie beschermt binnen de cloud, netwerken en mobiele apparaten van enterprises. Check Point biedt het meest uitgebreide en intuïtieve 'one point of control' security-beheersysteem.CheckPointbeschermt meer dan 100.000 organisaties van elke omvang.

CheckPointSoftware Technologies
Kristin Vastenaeken
E-mail: kristinv@checkpoint.com

Whizpr
Winnie Silvertand
Telefoon: 0317 – 410483
E-mail: checkpoint@whizpr.nl
Laatste van Check Point Software
Check Points voorspellingen voor 2021 op het vlak van cybersecurity: het ‘nieuwe normaal’ beveiligen

Onderzoekers van Check Point zien sterke toename aanvallen met nieuwe Valak-malware

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Check Point So.. contact

Logo Check Point Software

Check Point So.. sociaal

Check Point So.. tweets

Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Maunt
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Red Hat, Inc.