www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Filipijnse BPO-dienstverlener Admerex kiest voor Tritel en QuandaGo

Admerex gaat verschillende Filipijnse overheidsdiensten ondersteunen met klantcontact en automatisering

Rotterdam, 10 juni 2020 – QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, en Tritel, dienstverlener op het vlak van telefonie, communicatie en systemintegratie voor business process outsourcing (BPO)-dienstverleners en ondernemingen, hebben vandaag bekend gemaakt dat Admerex Solutions, Inc. heeft gekozen voor het QuandaGo Connected Experience Platform om verschillende overheidsinstellingen in de Filipijnen te ondersteunen. Admerex, een Filipijnse BPO-dienstverlener volledig in handen van lokale eigenaren, gaat samen met Tritel en QuandaGo klantcontactoplossingen implementeren bij verschillende Filipijnse overheidsinstellingen. De oplossingen gaan naar verwachting live begin juli dit jaar.

Admerex gaat voor de verschillende overheidsinstellingen omnichannel contactcenterdiensten verzorgen. Onderdeel daarvan zijn ondersteunende processen zoals kennismanagement en procesautomatisering, met als doel de efficiency te vergroten en de kosten van klantcontact voor de overheid te verlagen. Meer specifiek zal Admerex de QuandaGo-software inzetten om de meest voorkomende customerservice-taken en werkprocessen te automatiseren op basis van business rules en kunstmatige intelligentie. Dit loopt uiteen van het geautomatiseerd verwerken van adreswijzigingen en rekeninginformatie, administratieve nawerktijd van gesprekken en het bijwerken van klantgegevens en controleren van compliance. Ook wordt volledige ondersteuning verzorgd voor alle denkbare klantcontactkanalen: van spraak, e-mail en social media tot en met web, chatbots, messaging apps, mobiele en spraak-apps en toekomstige platformen.

“We voelen ons vereerd dat Admerex ons geselecteerd heeft om de meest kritische diensten van de Filipijnse overheidsinstellingen te mogen ondersteunen,” aldus Michel van Roon, global sales director bij QuandaGo. “We zien er naar uit om nauw met onze partners Tritel en Admerex samen te werken om zo een nieuw niveau van dienstverlening te kunnen realiseren voor deze overheidsinstellingen, hun klanten en hun medewerkers.”

“We voelen ons bevoorrecht om te kunnen samenwerken met Admerex op het vlak van hun contactcenterdiensten voor de Filipijnse overheid. De QuandaGo oplossing staat borg voor een vergroting van de efficiency, wat bijdraagt aan de productiviteit van de opdrachtgevers van Admerex,” zegt Kirby Coo, VP Global Sales en Business Development bij Tritel. “De samenwerking met QuandaGo is van grote invloed op de manier waarop Tritel bijdraagt aan de adoptie van cloudoplossingen van de lokale Filipijnse IT-sector.”

Briann Alix, Chief Marketing Officer bij Admerex zegt over het partnership “De huidige situatie in het land vraagt van serviceproviders om flexibel te reageren op de behoeften van klanten en veerkrachtig om te gaan met de uitdagingen van vandaag. Het omarmen van innovatieve technologie is dé manier waarop onze organisatie buitengewone dienstverlening wil leveren aan onze partners – zeker nu, tijdens het ‘nieuwe normaal’. We zijn ervan overtuigd dat dit partnership in positieve zin bijdraagt aan de economie en de sector.”

Over Tritel
Tritel is een innovatieve system integrator op het gebied van telefonie met meer dan tien jaar ervaring. Centraal in de aanpak van Tritel staat het aanmoedigen van, helpen met en vooroplopen in de migratie naar de cloud door middel van een geïntegreerd cloudplatform dat garant staat voor complete, betrouwbare en veilige dienstverlening.

Over Quandago
QuandaGo levert met het Connected Experience Platform een cloudgebaseerd en geïntegreerd platform. Dit stelt bedrijven in staat om in zeer korte tijd van start te gaan met een contactcenter vanuit de cloud, bedrijfsbrede data te gebruiken en werkprocessen over volledige ketens te automatiseren. Het platform wordt gebruikt door toonaangevende ondernemingen in sectoren als retail, energie, (financiële) dienstverlening en telecom, zoals Blokker, Engie, Gazprom en DELA.

==== ==== ====
Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, ceo QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Rene Matla, afkomstig van Air France-KLM, stapt over naar QuandaGo als Chief Product Officer

QuandaGo benoemt voormalige Genesys executives in topmanagement
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
QuandaGo contact

Logo QuandaGo

+31(0)73-62 34 097
  hello@quandago.com
  www.quandago.com
QuandaGo sociaal

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys