www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Extreme eerste netwerkbedrijf dat onbeperkt data biedt

Cloudabonnees krijgen gedurende abonnement maximaal inzicht voor betere besluitvorming en meer wendbaarheid

Amstelveen, 9 juni 2020 - Extreme Networks, Inc.(Nasdaq: EXTR), een cloudgedreven netwerkbedrijf, biedt als eerste ‘onbeperkt data’ aan zijn cloudklanten. Vanaf 1 juli beschikken alle abonnees van ExtremeCloud IQ Pilot gedurende de looptijd van hun abonnement over onbeperkte data. Bestaande abonnees van ExtremeCloud IQ krijgen nog dit jaar een upgrade naar onbeperkte data. Extreme stelt met dit aanbod binnen de sector de nieuwe norm voor toegang tot clouddata en inzicht.

Gehanteerde bewaartermijnen binnen cloudbeheer:
  • Huidige standaard: 30 dagen, bij alle concurrenten
  • Nieuwe standaard: onbeperkt, alleen bij Extreme Networks
De voordelen van onbeperkt data:
  • Met onbeperkt data krijgen klanten optimale toegang tot historische data ten behoeve van toekomstige planning via één enkele gecentraliseerde beheertool.
  • Terug kunnen kijken over een langere periode verdubbelt het aantal vergelijkingsintervallen: aan de minuten, uren, dagen en weken worden nu maanden, kwartalen, seizoenen en jaren toegevoegd. Dit maakt de sterk gewenste bedrijfsvergelijkingen op de midden- en lange termijn mogelijk. Zo kan een retailer de gegevens van alle Black Fridays naast elkaar zetten en op basis daarvan strategische besluiten nemen om de verkoop van dit jaar op te schroeven. Of neem een stadion dat op basis van nauwkeurige data en inzichten uit vorige evenementen over meerdere jaren kan bepalen welke investeringen de bezoekerservaring gaan verbeteren.
  • Onbeperkte-datasets maken machine learning accurater en artificial intelligence preciezer. Dit resulteert in inzichten en resultaten die de doeltreffendheid verhogen en de risico’s verkleinen.
ExtremeCloud IQ-feiten:
  • ExtremeCloud IQ is momenteel het enige vierde-generatiecloudplatform op de markt. Het is ontwikkeld met ML en AI ter ondersteuning van het verzamelen van data om flexibele, gedistribueerde netwerken te bouwen, te beveiligen en te onderhouden. Het heeft meer dan één miljoen apparaten in beheer met een gemiddelde van ruim 25.000 administrator logins per dag en meer dan 4,6 miljard dagelijkse beheerberichten die de machine learning- en AI-motor voeden. Het platform heeft wereldwijd 15 regionale datacenters die worden gehost door Amazon, Google, en binnenkort Microsoft, zodat de infrastructuurvoorzieningen die in beheer zijn en de daaraan verbonden klanten meer dan zes petabytes aan data per dag kunnen verwerken.
  • ExtremeCloud IQ is beschikbaar in verschillende serviceniveaus. ExtremeCloud IQ Connect biedt basis-apparaatbeheer en is gratis bij de afname van een ondersteund hardware-platform. ExtremeCloud IQ Pilot bouwt door op de features van Connect met geavanceerd infrastructuurbeheer, rapportages en hersteltools, met inzichten en analytics op basis van AI en ML.
  • ExtremeCloud IQ is ISO/IEC 27001 gecertificeerd door de International Standards Organization (ISO). Extreme is de eerste cloudgedreven netwerkleverancier die door ISO is erkend om de inzet van best practices en regelingen op het gebied van informatiebeveiligingsmanagementsystemen. Ter ondersteuning van compliance-eisen zoals de AVG behouden alle klanten van ExtremeCloud IQ de mogelijkheid te allen tijde data te verwijderen.
Quotes

Joe Rittenhouse, President Business Development van Converged Technology Professionals
“Extreme laat met het ExtremeCloud IQ-platform weer zien dat het de sterkste is in innovatie en uitvoering. Door inzichten te verzamelen, beheren en gebruiken, krijgen bedrijven de kans de concurrentie een stap voor te zijn door het ongeëvenaarde gebruik van data uit het netwerk. Kennis is macht. Extreme toont wederom marktleiderschap op het gebied van R&D. Daarom zijn we er trots op hen onze strategische partner te mogen noemen.”

Nabil Bukhari, Chief Product en Engineering Officer, Extreme Networks
“Laat één ding helder zijn: data is king in onze klanteconomie. Dat adagium is alleen nog maar relevanter nu we naar nieuwe wegen zoeken voor de wereld ná COVID-19. Met het verzamelen en analyseren van onbeperkte data en het vermogen daarop te reageren zijn organisaties in hun zoektocht naar een groter deel van de taart absoluut in het voordeel. Onze AI- en ML-gedreven cloud van de vierde generatie verwerkt dagelijks meer dan zes petabyte aan data en miljarden beheerevents. Al deze data geven ons de mogelijkheid de abonnees van ExtremeCloud IQ Pilot van betere inzichten te voorzien, en zij op hun beurt kunnen deze informatie inzetten om de wendbaarheid te vergroten en de bedrijfsresultaten te verbeteren.”

Aanvullende bronnen
Over Extreme Networks
Extreme Networks,Inc( EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennendegrenzenvan technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme– of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Extreme Networks, het Extreme Networks-logo en ExtremeCloud zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in andere landen.
Laatste van Extreme Networks
Ivanti neemt MobileIron en Pulse Secure over om intelligente en veilige ervaringen te bieden op alle apparaten in de hele organisatie

Cobase en Ebury werken samen voor FX-diensten

Thales introduceert Ready to Fly- oplossingen voor een veiligere vliegreis

Techone kondigt overname Infopact aan

Worldstream lanceert software-defined netwerk met MSP Deltics als launching partner

Itzos en ITvisors bundelen krachten bij het ontwikkelen, verbinden en beheren van zorginformatiesystemen

Zorgmedewerkers beoordelen IT-voorzieningen positiever door coronacrisis

Yenlo en aomation sluiten Channel Partnership

Ziekteverzuim bij kwart organisaties gestegen sinds aangescherpte coronamaatregelen

Door partnerships met Zuora en Cylynt helpt Thales leveranciers meer waarde te halen uit hun software

Eén op de elf organisaties heeft losgeld betaald bij ransomware

Plegt-Vos bouwt gerobotiseerde fabriek voor slimme productie duizenden kant-en-klare woningen

Ondanks drukte duurt pakketbezorging in de week voor Sinterklaas maar 1,5 dag

Onguard verwelkomt Adriaan Kom als Chief Commercial Officer

Online je boodschappen bestellen bij Van Gelder groente & fruit

Breedband in Bedrijf gaat verder als Clear Mind IT Consultancy

AZL biedt 1,5 miljoen deelnemers real-time inzicht in pensioenplanning met nieuwe Mendix portal

Whitesky, de eerste Europese white label cloud computing oplossing, komt naar Nederland

AWS en BlackBerry bundelen krachten voor vernieuwing intelligent voertuig-dataplatform

Jortt kiest voor PSD2-diensten van YTS vanwege gemak en automatisering

Total kiest Nutanix voor digitale transformatie

Verkiezingswinst gaat in 6 op de 10 gevallen samen met logowijziging

NL-Alert controlebericht op 7 december

Ministerie van OCW sluit vierjarig miljoenencontract met Sogeti

VMware kondigt beschikbaarheid van zijn Enterprise Blockchain Platform aan
‘Doorgaan tot de oplossing je past als die little black dress’

Nieuwe overeenkomst PA Consulting en Jacobs: toekomstige investeringen en strategisch partnerschap

Black Friday 2020 in Nederland: Wat kochten we en hoeveel gaven we uit?

Razer en BAPE werken samen aan gelimiteerde collectie ‘A GAMING APE’

Computer Security Day 2020: waar moeten bedrijven meer aandacht aan besteden?

Ambulance Amsterdam zorgt voor veilige toegang voertuigen met Webfleet Solutions

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV