www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Influx PR & Communicatie

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Nieuwe cloudsoftware verbindt verschillende technologieën met elkaar voor betere ervaring van klanten, werknemers en partners

Amsterdam, 3 juni 2020  Tijdens PegaWorld iNspire, de 18e editie van Pega's jaarlijkse event dat gisteren voor het eerst virtueel plaatsvond, werd Pega Process Fabric™ aangekondigd. Deze nieuwe cloudgebaseerde softwarearchitectuur stroomlijnt de manier waarop organisaties taken werken via verschillende technologische oplossingen. Dit ‘platform voor platforms’ is eenvoudig te installeren, doorbreekt technologische silo’s en brengt werkzaamheden binnen de organisatie efficiënt samen. Dit leidt tot verbetering van de gebruikerservaringen voor zowel werknemers als klanten en partners.

Zelfs in de hyperconnected wereld van vandaag hebben organisaties nog steeds last van niet-gekoppelde softwaresystemen die ervoor zorgen dat ze niet hun volledige potentieel kunnen bereiken. Organisaties spenderen jaarlijks miljarden aan enterprise software, maar blijven toch vaak zitten met enorme tech stacks of onsamenhangende cloudsystemen vol applicaties die niet kunnen samenwerken. Dit zorgt niet alleen voor enorme frustraties bij medewerkers die van de ene app naar app moeten switchen om basale taken uit te voeren, maar ook bij klanten vanwege trage en inconsistente service.

Pega Process Fabric is beschikbaar via Pega Platform™ en combineert dynamische API's, een open UX-framework, UI-componenten, robotautomatisering en datavirtualisatie om hiaten in connectiviteit te overbruggen. Deze software weeft technologieën van verschillende leveranciers samen tot één verenigd 'platform voor platforms'. Hoewel de afzonderlijke componenten achter de schermen nog steeds onafhankelijk opereren, vormen ze voor gebruikers en klanten een samenhangend geheel.

Deze aanpak verandert de manier van werken binnen organisaties:
  • Medewerkers kunnen efficiënter werken: gebruikers kunnen binnen één omgeving werken met zowel Pega- als niet-Pega-applicaties waardoor ze niet steeds van scherm hoeven te wisselen.  Een Interwoven Worklist bundelt taken voor elke medewerker op één plek en gebruikt AI om ervoor te zorgen dat de belangrijkste taken de hoogste prioriteit krijgen.
  • Leidinggevenden hebben beter inzicht in werkzaamheden: managers en leidinggevenden kunnen zien hoe en waar binnen de gehele organisatie taken worden afgehandeld. Process insight analytics geven leidinggevenden volledig inzicht in lopende en voltooide acties binnen systemen en afdelingen.
  • Partners koppelen aan werkstromen: naarmate organisaties hun ecosystemen steeds meer uitbreiden, helpt Pega Process Fabric hen en hun partners om hun systemen met elkaar te verbinden en als één team te opereren. Alle betrokkenen kunnen zo de voortgang volgen, gegevens delen en het werk over organisatiegrenzen heen automatiseren.
  • IT-teams zijn verlost van inefficiënt ontwikkelwerk: met Pega's low-code modelgestuurde architectuur en hergebruik van software kunnen medewerkers binnen enkele minuten systemen zelf verbinden met Pega Process Fabric. Dit haalt de druk weg bij IT-teams. Zij hoeven niet steeds opnieuw nieuwe software op de fabric aan te sluiten om tegemoet te komen aan de laatste behoeften vanuit de markt.
Hoe het werkt: de kracht van Center-out
Het verschil zit in de unieke business architectuurbenadering van Pega. In plaats van elk separaat (silo)kanaal top-down te hercoderen of complexe back-ends van begin af aan (bottom-up) te ontwerpen, doorbreekt Pega Process Fabric IT-complexiteit met Center-out™.

Pega past in deze nieuwe, flexibele middenlaag bedrijfslogica en intelligentie toe om zo werkstromen met elkaar te verweven, zonder de bestaande infrastructuur aan te tasten. Hiermee wordt op een effectieve manier een nieuw type platform gebouwd dat andere platforms helpt beter samen te werken.

"Als het gaat om digitale transformatie krijgen organisaties nog te vaak een verkeerde keuze voorgeschoteld", zegt Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems. “Ze nemen ofwel genoegen met een tijdelijk doekje voor het bloeden, zoals robotautomatisering, of ze worden gedwongen om processen te herstructureren – en dat kost veel geld en vraagt ook nog eens om enorme organisatorische veranderingen. Pega Process Fabric biedt een revolutionair alternatief: een toegankelijke cloud-native benadering die technologie en processen eenvoudig van begin tot eind kan verbinden, zowel binnen als buiten de organisatie. Wij denken dat deze aanpak een verandering teweegbrengt in de manier waarop werknemers hun werk doen en zeker ook in de klantervaring. ”

Beschikbaarheid
De mogelijkheden van Pega Process Fabric worden stapsgewijs uitgerold via Pega Platform, maar momenteel zijn dynamische API's en datavirtualisatie al beschikbaar. Interwoven Worklists en Process Insight Analytics staan gepland voor het derde kwartaal van dit jaar. Voor sommige Pega Process Fabric elementen zijn mogelijk aanvullende productlicenties vereist. Meer informatie is te vinden op naar www.pega.com/process-fabric.

Verder is pre-built adapters binnenkort te downloaden op Pega Marketplace. Deze adapters verbinden Pega Process Fabric met specifieke applicaties, waaronder toepassingen van Salesforce, ServiceNow, Microsoft en Google, maar ook open robotic automation API's van UiPath en Blue Prism.

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. Elke dag is Pega de drijvende kracht achter miljoenen geautomatiseerde processen, miljarden klantinteracties en triljoenen dollars aan business door mensen te helpen bij het openen van bankrekeningen, het beheren van telefooncontracten,het afsluiten van een zorgverzekering, het afhandelen van verzekeringsclaims, het aanvragen van vergunningen en nog veel meer. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel:  055 366 3034, e-mail:  info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Onderzoek Pega toont aan: Intelligent Automation beschermt organisaties beter bij een toekomstige pandemie

Pega introduceert X-ray Vision: RPA-tool met zelfherstellend vermogen

Nieuw Pega onderzoek toont aan: gebrekkige communicatie tijdens Covid-19-crisis heeft vertrouwen van klanten geschaad
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

Aandacht voor sociaal kapitaal essentieel bij ‘hybride werken’

Nieuwste manier om veilig en hygiënisch te betalen voor shop-in-shops, online platforms en marktplaatsen gelanceerd

Nederlandse startups blijven de landelijke # 1 banengroeimotor