www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 116 dagen geleden)

BTG en Dutch IT Channel starten strategische samenwerking

Brancheorganisatie BTG en tech business platform Dutch IT Channel starten een strategische samenwerking. Ze gaan samen hun leden (gebruikers), solution partners en lezers voorzien van actuele content over ontwikkelingen en innovaties in de Nederlandse ICT- en telecomindustrie. Met deze samenwerking willen BTG en Dutch IT Channel de Nederlandse digitale economie en maatschappij verder versterken.

BTG (branchevereniging ICT en Telecommunicatie Grootgebruikers) en service organisatie TGG (Telegrootgebruik BV) bieden een B2B-platform voor leden en bedrijven die actief zijn bij de overheid, in het bedrijfsleven, de industrie en in andere toonaangevende branches. Samen zorgen zij voor innovaties en diensten waardoor het digitaal leiderschap en de intelligente connectiviteit van Nederland wordt versterkt. BTG/TGG brengt vraag en aanbod bij elkaar. Dutch IT Channel bereikt met zijn platform dat bestaat uit magazines, dutchitchannel.nl, nieuwsbrieven en socialmedia-kanalen dagelijks vele duizenden lezers in de ICT-industrie. Daarnaast bereikt het Dutch IT Channel platform executive-people.nl dagelijks duizenden IT-beslissers zoals CIO’s, IT-managers, directieleden en anderen die verantwoordelijk zijn voor de aankoop van technologietoepassingen en diensten.

Petra Claessen, directeur van BTG en algemeen directeur/bestuurder van TGG ziet uit naar een hechte samenwerking. “BTG (content driven) maar ook TGG (service driven) zijn in een nieuwe fase beland. BTG is dé autoriteit op het gebied van ICT en telecom in Nederland. Dat vraagt om een andere aanpak, waarin snel en accuraat handelen een must is. Daar kan Dutch IT Channel ons in voorzien. De kennis en het netwerk van Dutch IT Channel zijn tevens een perfecte aanvulling op alles waar BTG in voorziet. We noemen onze rol building bridges in a digital environment en die brugfunctie willen wij vervullen, vandaar deze bewuste keuze voor Dutch IT Channel.”

Verbinding
Witold Kepinski, director content Dutch IT Channel, is verheugd over de nieuwe strategische samenwerking. “BTG staat bekend om zijn ‘thought leadership’ in de ICT-branche. Deze brancheorganisatie is een autoriteit op een breed scala aan onderwerpen. Denk hierbij aan het belang van vaste en mobiele netwerken zoals LTE en 5G, maar ook ontwikkelingen die mission- en business critical zijn voor de Nederlandse economie en maatschappij, zoals circulaire IT, datacenters, startups en scale-ups. BTG en haar leden hebben daardoor veel raakvlakken met de community van Dutch IT Channel die bestaat uit IT-beslissers, tech bedrijven en ICT-dienstverleners.”

BTG/TGG en Dutch IT Channel gaan samen meer kennis en verbinding brengen naar hun achterban. Kepinski: “We gaan middels co-creatie actuele content over ICT-ontwikkelingen publiceren. Dat doen we onder andere op btg.org, dutchitchannel.nl, executive-people.nl, in het Dutch IT Channel magazine en op onze socialmedia-kanalen zoals LinkedIn en Twitter. Hierdoor bereiken we duizenden lezers die kennismaken met de kennis en kunde van de BTG/TGG-community. Daarnaast belichten we de (online) events van BTG/TGG die actuele en relevante ICT ontwikkelingen bespreken zoals 5G, Smart Cities en het belang van datacenters in Nederland. Ook zullen we het ICT-beleid van de overheid en de ICT-agenda’s van politieke partijen bespreken. Dat is relevant en actueel, zeker in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen die gepland staan voor maart 2021. Door samen te werken met BTG/TGG kunnen we meer bijdragen aan een krachtige Nederlandse digitale economie en samenleving.”

Op de foto (vlnr): Petra Claessen (directeur BTG, algemeen directeur/bestuurder TGG), Eric Reij (voorzitter BTG), Rob de Kleijnen (Directeur Uitgever Dutch IT Channel), Witold Kepinski (Director Content en Editor in Chief Dutch IT Channel).

Over BTG
BTG verbindt organisaties via hun gezamenlijke belangen in het domein van ICT en telecommunicatie. Het organiseert structurele lobby's tussen overheden, leveranciers en leden en biedt leden een netwerk voor ontmoeting en kennisdeling. BTG signaleert trends en vertaalt deze naar relevante inhoud en activiteiten. Het behaalt een krachtig ledenvoordeel door bundeling van vraag en daarop gebaseerde dienstverlening. BTG telt circa 180 leden uit de grootzakelijke markt. Dat zijn overheidsorganisaties, commerciële bedrijven, kennisorganisaties, leveranciers van telecomdiensten en providers. Zowel de vraag- als de aanbodzijde is dus vertegenwoordigd in deze vereniging. Meer informatie: www.btg.org.

Over Dutch IT Channel
Dutch IT Channel is een community platform dat zijn lezers en volgers informeert over actuele ontwikkelingen en trends in de Nederlandse IT-industrie. Meer informatie: www.dutchitchannel.nl en www.executive-people.nl.
Laatste van Dutchitchannel.nl
Jan Lammers belicht toekomst F1 voor IT-beslissers en Managers

Frans Vertregt versterkt Dutch IT Channel

Cloud in Nederland: de stand van zaken
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 1 jaar en 116 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf