www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: MCS PR

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Flexibel verbruiksmodel, installatie op afstand, mobiele app en andere zaken om te kunnen voldoen aan snel veranderende vraag in infrastructuren

Amsterdam, 26 mei 2020 – Vanwege de buitengewone zakelijke en sociale uitdagingen die COVID-19 stelt, kondigt Pure Storage een reeks flexibiliteitsprogramma's aan om klanten extra hulp te bieden bij het omgaan met de veranderende vraag naar resources en nieuwe manieren van werken in een snel veranderende omgeving.

Organisaties hebben overal een enorme toename gezien van de behoefte aan ondersteuning voor remote medewerkers. Voor veel organisaties heeft dit geleid tot urgente en niet gebudgetteerde storage behoefte om de infrastructuur te verbeteren die nodig is voor belangrijke applicaties en diensten. Hierdoor is de vraag naar meer flexibele consumptiemodellen toegenomen. Andere hebben manieren nodig om met nieuwe systemen aan de slag te gaan, zelfs als het niet mogelijk is om teams ter plaatse te hebben. Met deze nieuwe programma's biedt Pure een one-stop resource voor bedrijven die zich extra inspannen voor hun eigen klanten en eindgebruikers. De focus ligt op het bieden van wat zij het meest nodig hebben wanneer ze te maken krijgen met nieuwe en urgente uitdagingen.

“Technologie zorgt niet voor een verlichting van wat er nu wereldwijd gebeurt, maar speelt wel een cruciale rol als het gaat om innovatieve oplossingen die de wereldeconomie in beweging houden”, zegt Joe Pinto, Chief Customer Experience Officer bij Pure Storage. “We hebben hier allemaal mee te maken en we voelen het als onze verantwoordelijkheid om onze klanten en onze gemeenschap te helpen zo goed mogelijk met deze nieuwe realiteit om te gaan”.

De nieuwe flexibiliteitsprogramma's van Pure omvatten:

Flexibele verbruiksmodellen. Pure as-a-Service wordt de eerste drie maanden gratis aangeboden voor nieuwe klanten met een contractduur van 12 maanden of meer, of zes maanden gratis als de contracttermijn 24 maanden is. Dit aanbod van Storage-as-a-Service is een nutsvoorziening waarvoor klanten betalen op basis van het gebruik. Dit helpt klanten om de kosten voor langere tijd te managen zonder een langetermijncontract, vooral in een periode waarin het moeilijk kan zijn om te voorspellen wat nodig zal zijn.

Aangezien veel klanten bovendien te kampen hebben met beperkte toegang tot IT-faciliteiten en moeilijk IT-personeel kunnen vinden, zijn de operationele voordelen van een abonnement op een dienst groot. Pure as-a-Service schaalt op of krimpt in naarmate het gebruik verandert, en die elasticiteit biedt een garantie voor klanten die zich zorgen maken over een tekort aan opslagcapaciteit.

VDI, maar dan goed. Voor ondernemingen kan de plotselinge toename van de ondersteuning van remote medewerkers uitdagingen met zich meebrengen, zoals groeipijnen in hun IT-infrastructuur. De Modern Data Experience van Pure biedt een snel, veerkrachtig, eenvoudig te beheren en op te schalen all-flash platform voor Virtual Desktop Infrastructures (VDI). Pure werkt samen met Cisco om vooraf geconfigureerde, schaalbare VDI-oplossingsbundels aan te bieden die beginnen bij 1.000 desktops.

Opties voor installatie op afstand. De behoefte aan betrouwbare dataservices neemt exponentieel toe naarmate meer remote medewerkers toegang tot bedrijfsdata nodig hebben. Pure kan met Remote Installation Service voor FlashBlade en FlashArray deze services inrichten, zelfs wanneer het voor Pure-teams niet mogelijk is om fysiek bij de klant te werken.

Klanten kunnen ook zelf de installatie uitvoeren, met ondersteuning van Pure via een videoconferentie, of Pure de installatie voor hen laten doen. Hoe dan ook, de nieuwe installatiedienst op afstand wordt mogelijk gemaakt door nieuwe functies in Purity, Pure’s Customer Experience (CX) deliveryteam en een krachtige verzameling door Pure in de praktijk geteste scripts.

Mobiel systeembeheer en assistentie. Klanten hebben direct toegang nodig tot informatie over hun storage-inventaris, capaciteitsverbruik en performance, ongeacht waar ze werken. De Pure1 Mobile app biedt een volledig overzicht van kritieke systeeminformatie en maakt het mogelijk om Remote Assist vanaf vrijwel elke locatie in te schakelen. Pure Support kan dan op afstand diagnostische informatie leveren of systeemupgrades uitvoeren.

Self-service demos. Om snel en eenvoudig Pure producten en oplossingen te evalueren zonder dat er hardware naar een fysieke locatie hoeft te worden verscheept, kunnen klanten self service, on-demand instances ervaren van Pure Test Drive en Proof of Concept Labs. Pure1 Workload Planner helpt klanten bij het simuleren van de systeembelasting en capaciteitsvereisten, waardoor nattevingerwerk wordt verminderd en dure fouten in de infrastructuur worden voorkomen. Klanten en prospects kunnen vanaf nu een Test Drive uitproberen.

Bijdragen aan de collectieve onderzoeksinspanningen wereldwijd. Zowel dichtbij huis als wereldwijd heeft Pure producten gedoneerd aan bedrijven die betrokken zijn bij de strijd tegen COVID-19. Zo zijn er bijvoorbeeld FlashBlade-units beschikbaar gesteld aan Folding@Home, een gedistribueerd computerproject dat zich bezighoudt met proteïne-onderzoek.

Pure en zijn partners zijn er om organisaties te helpen of het nu gaat om een thuiswerk-infrastructuur of om een snelle, eenvoudige en veilige uitbreiding van de bestaande infrastructuur om aan de toegenomen vraag te voldoen.

Voor meer informatie: https://www.purestorage.com/nl/.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Concha y Toro revolutionaliseert het wijnmaken door traditie te combineren met technologie

Pure Storage FlashBlade nadert $1 miljard aan omzet en is in gebruik bij meer dan 25% van de Fortune 100 bedrijven

Pure Storage brengt toonaangevende block storage naar Microsoft Azure
SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Algoritme van MusicInBrands verkocht aan Private investeerder

Driekwart jongeren vindt werkgever verantwoordelijk voor de gezondheid van medewerkers

Zyxel Nebula lanceert meest uitgebreide cloud-netwerkoplossing met firewall voor mkb

Digitale Binnenhof Academy van start!

Oracle helpt organisaties de werknemerservaring te verbeteren met Oracle Journeys

easyJet start online pilotenschool voor kinderen

ARAG integreert M-Files en Salesforce voor 360-graden klantbeeld

Marc Lelijveld als enige Nederlander door Microsoft erkend als ‘FastTrack Recognized Solution Architect’ voor Power BI

Visio en Zivver maken veilig mailen toegankelijk voor blinden en slechtzienden

Avaya benoemt Michiel Noordermeer tot Regional Sales Leader Benelux

Onderzoek: Marktleider Albert Heijn verliest rap aan reputatie door te zelfverzekerde houding

Forse stijging fraudemeldingen online shoppen

Logo MCS PR
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis