www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
Herken zakelijke websitebezoekers#INFLUX PR

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 145 dagen geleden)

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Veilig drankjes bestellen op het terras of in het café via een bestelzuil. Dat kan vanaf volgende week met de nieuwe Kiosk van Gymeyes. Het techbedrijf uit Den Bosch lanceert een self serving kiosk die horecagelegenheden gaat helpen om meer omzet te halen in tijden van beperkingen. De kiosk vergt geen installatie en werkt op een batterij, waardoor het overal is in te zetten.

Via de kiosk kunnen gasten eenvoudig een hapje of drankje bestellen. Ook kunnen ze meteen afrekenen. Daarna hoeft een medewerker de bestelling alleen nog maar uit te serveren op een aparte tafel. We kennen de grote bestelzuilen al van fastfoodketens als McDonalds, maar deze gaan gepaard met enorme investeringen. Daarom bedacht Mitchell Warmerdam (27), oprichter van Gymeyes, dat dit goedkoper en beter moest.

Van trampolineparken tot bowlingbanen en cafés.
Gymeyes is in 2018 bekend geworden met een videosysteem voor trampolineparken, waarmee bezoekers hun trucs filmen en deze delen op social media. Het bedrijf telt inmiddels meer dan 100 aangesloten locaties in 16 landen. “We zien bij veel parken dat er nog grote winst te behalen valt in de horeca, daarom besloten we de kiosk te ontwikkelen” vertelt Mitchell Warmerdam.

Aanvankelijk werd het product ontwikkeld voor trampoline parken. Na de uitbraak van het coronavirus kreeg Warmerdam al snel telefoontjes van andere horecagelegenheden, uiteenlopend van bowlingbanen tot kinderparken en grand cafés. De kiosk vergt namelijk geen installatie en werkt op een batterij, waardoor het overal is in te zetten.

Bestellen met 1,5 meter afstand
Horecaondernemers mogen na lang wachten volgende week weer hun deuren openen. Daarbij moet voldaan worden aan de gezondheidsregels van het RIVM en het kabinet. Het is een uitdaging want meer afstand in de horeca houden, betekent minder omzet maken. Daar probeert het bedrijf uit Den Bosch een verandering in te brengen.

De kiosk zou niet alleen sneller moeten werken dan de traditionele manier van bestellen, maar ook 20% meer omzet opleveren. Volgens mede-eigenaar Melvin Beemer zou dat komen omdat het dynamische menu slimmer is dan de ouderwetse papieren kaart. “Wij kunnen het menu aanpassen op basis van meerdere factoren zoals het weer, de dag en de tijd.” Daarnaast kunnen we extraatjes in het menu promoten die je broodje of kopje koffie nét iets lekkerder maken.”

Plannen overboord
Afgelopen jaar haalde Gymeyes een investering op voor een internationale expansie. Die plannen zijn snel overboord gegooid, aldus Warmerdam. “In maart moesten al onze klanten hun deuren sluiten, hierdoor waren we genoodzaakt onze strategie aan te passen. We hopen dat horecaondernemers snel hun omzet terugwinnen, daarom kan de kiosk gratis getest worden en rekenen we geen opstartkosten.”
Laatste van Gymeyes
Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca
Verstreken tijd: 1 jaar en 145 dagen
Gymeyes contact

Logo Gymeyes

(+31) 085 060 4220
  info@gymeyes.com
  gymeyes.com
Gymeyes sociaal

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Powerful Business Women’s Club
Logo Cloud Technology Solutions NL
Logo Boomi