www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 69 dagen geleden)
PR: LVTPR

commercetools erkend om B2B-commerce

Volgens rapport van Forrester biedt commercetools klanten een ‘platform om visionaire commerce-ervaringen mee te bouwen’

Amsterdam, 26 mei 2020commercetools, de next-generation commercesoftwareonderneming, is een ‘Strong Performer’ in B2B-commerce volgens de Q2 2020-editie van The Forrester Wave™: B2B Commerce Suites. commercetools is een ‘Strong Performer’ met een score van 5 uit 5 op het gebied van promoties, platformarchitectuur, productvisie en roadmap, en deliverymodel.

Forrester omschrijft commercetools als ‘new-school commerce-tech’ voor de ‘digitally mature’. De opzet van commercetools – met open API’s op basis van cloud-native microservices in een multi-tenant-architectuur – maken het bedrijf versieloos (klanten hebben dus geen last van dure en tijdrovende upgrades) en bijzonder flexibel tegen ongekend lage kosten. commercetools biedt zijn klanten volgens Forrester een commerceplatform voor het bouwen van visionaire commerce-ervaringen tegen een fractie van de kosten en tijd die nodig zouden zijn wanneer ze het zelf zouden doen.

Het B2B-portfolio van commercetools richt zich op de complexiteit van B2B-commerce, zoals het online verplaatsen van complexe en zeer diverse productcatalogi en het aanpassen van de ervaring van verschillende klantgroepen, waarbij ook nog rekening gehouden moet worden met eventuele verschillen in contractvoorwaarden. commercetools begrijpt dat veel B2B-migraties complex zijn, en helpt B2B-bedrijven aan te haken bij de toekomst van commerce en gefaseerd eigentijdse commerce-ervaringen op te zetten.

De baanbrekende headless architectuur en API’s van commercetools geven ondernemingen de volledige controle over hun merken en klantervaringen met aanmerkelijk meer wendbaarheid en zonder de starre beperkingen van traditionele commerce-platforms.

Dirk Hörig, mede-oprichter en CEO van commercetools: “In B2B-commerce is geen sprake van one size fits all. Het is cruciaal om de ervaring voor B2B-kopers precies goed te krijgen; zij verwachten meer, gaan steeds minder vaak in gesprek met iemand van sales, maar onderzoeken producten en diensten zelf online. Met onze software geven we B2B-ondernemingen een concurrentievoordeel door hen te helpen bij het managen van de complexiteit in kanalen en processen, en om wendbaarder en flexibeler te worden om de B2B-koper binnen te halen.”

Kunal Mukherjee-Chakraborty, Group VP & Chief Digital Officer van GrandVision: “Het API-first-karakter van het e-commerceplatform van commercetools helpt GrandVision bij het opbouwen van een wereldwijde best-in-class omnichanneloplossing die modulair is en cloud-native, en die de komende jaren opgeschaald kan worden naar dertig retailbanners in 44 landen.” GrandVision is wereldwijd toonaangevend in de optiek-retail met verkooppunten in meer dan veertig landen, waaronder Pearle in Nederland, België en Oostenrijk.

Om klaar te zijn voor commercetools, moeten bedrijven digitaal vaardig zijn. Of zoals Forrester het noemt: digitally mature. Digitaal vaardige organisaties maken meestal al gebruik van microservices en de public cloud, en hebben een moderne manier van werken. Meer informatie hierover is te vinden in een recent artikel.

Ga voor de uitgebreide versie van het rapport naar deze website.

Over commercetools
commercetools is hét toonaangevende platform voor next generation B2C- en B2B-commerce. Om de markt te helpen overstappen van beperkende legacy-suites, ontwikkelde commercetools een headless, API-first, multi-tenant SaaS-commerceplatform dat cloud-native is en gebruikmaakt van flexibele microservices. Met behulp van moderne ontwikkelbouwblokken in een cloudplatform aangeboden door commercetools, kunnen klanten op grote schaal voorzien in de beste commerce-ervaringen binnen elk touchpoint.

commercetools heeft kantoren in Europa, de Verenigde Staten en Azië-Pacific. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland. Sinds zijn oprichting in 2016 is commercetools-software geïmplementeerd door Fortune 500-bedrijven uit allerlei sectoren, van retail tot productie en van telecommunicatie tot mode.

Meer informatie is te vinden op commercetools.com.
Laatste van commercetools
commercetools is Leader in 2020 Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce

Eerste open food-marktplaats Foodl biedt ubiquitous commerce met technologie van commercetools

commercetools en roboticaontwikkelaar Franka Emika verlengen partnerschap
Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD
Verstreken tijd: 1 jaar en 69 dagen

Logo LVTPR
commercetools contact

Logo commercetools

commercetools@lvtpr.nl
  commercetools.com
commercetools sociaal

commercetools tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks