www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Leverancier van retailoplossingen richt zich op ondersteuning van bestaande en nieuwe klanten bij digitale transformatie

Houten, 26 mei 2020 – Toshiba Tec Europe Retail Information Systems, de leverancier van innovatieve retailoplossingen voor digitale transformatie, gaat per direct verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux). Het betreft een juridische integratie, die een naamswijziging en een wijziging in de interne eigendomsstructuur van de Toshiba Group omvat. Door verder te gaan onder de vlag van Toshiba Global Commerce Solutions is het merk in staat om de internationaal bewezen en toonaangevende oplossingen ook in de Benelux uit te rollen. Daardoor kan Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) zich richten op het aanboren van nieuwe markten, waaronder fashion, hospitality en de doe-het-zelfbranche. Daarnaast zal het merk zich blijven focussen op het ondersteunen van grote en kleine spelers in de foodretail bij hun digitale transformatie.

De naamswijziging sluit aan bij de strategie van het bedrijf om zijn diensten verder uit te breiden naar nieuwe sectoren. Sandor van der Ham, Managing Director van Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux): “Digitalisering biedt niet alleen kansen voor foodretailbedrijven. Ook in non-foodsectoren is het tijd om consumenten écht toegevoegde waarde te bieden. Wij geloven dat onze oplossingen hieraan bijdragen. Dat gaat verder dan alleen het leveren van Point-of-Sale-systemen. We streven naar een one-stop-shopervaring, waarbij we bedrijven in de fashion, hospitality en de doe-het-zelfbranche compleet ontzorgen op het gebied van IT. De komende jaren zullen we ons daarom richten op het bedienen van deze markten, het uitbreiden van ons productportfolio en het aantrekken van nieuw talent om deze uitbreiding mogelijk te maken.”

Als marktleider op het gebied van retailoplossingen helpt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) bestaande en nieuwe klanten bij het zetten van de volgende stap richting digitale transformatie en automatisering. Van der Ham: “De ontwikkelingen in de retailsector gaan razendsnel, zeker in een crisistijd als deze. De interactie tussen retailbedrijven en consumenten wordt steeds diverser; er ontstaan andere touchpoints. Het is onze missie om klanten op weg te helpen in deze digitale transformatie, en daarbij moeten de bedrijfsprocessen van de klant centraal staan. Daarom werken we samen met complementaire partners en bieden we klanten mogelijkheden om software en systemen van derde partijen te integreren met onze oplossingen.”

Over Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)
Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) is marktleider op het gebied van oplossingen voor retailautomatisering. Van Point-of-Sale-oplossingen tot zelfscanning, signage solutions en cash management: als system integrator levert Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) de hardware, software, het onderhoud en advies om klanten te ondersteunen bij de digitale transformatie. Zo vergroten retailers wereldwijd de betrokkenheid en transformeren zij de winkelervaring van hun klanten. Met ruim honderd medewerkers werkt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) voor bedrijven in de food-, fashion-, hospitality- en doe-het-zelfbranche. Dat doet het vanuit kantoren in Houten (Nederland) en Zellik (België).
Laatste van Toshiba

Toshiba en IGEL sluiten partnership voor mobiele thin client oplossing

Toshiba presenteert 2019 voorspellingen in digitale werkomgeving

Logo LVTPR
Toshiba contact

Logo Toshiba

Toshiba sociaal

Toshiba tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4