www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: AxiCom

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Het programma verhoogt winstgevendheid van partners en biedt een eenvoudig contractmodel, breed aanbod van producten en voordelen op basis van competenties en prestaties

Amsterdam — Secureworks, een leider op het gebied van software-gedreven cybersecurity-diensten, introduceert een nieuw wereldwijd partnerprogramma. Dit programma biedt resellers en referral partners een gestroomlijnde en winstgevende manier om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar cybersecurity. Kernelementen van het programma zijn onder meer een gestandaardiseerde dealregistratie, een nieuw partnerportaal en duidelijke contractregels, alle bedoeld om wederzijds succes te stimuleren.

“In deze tijd van snelle veranderingen en onzekerheid hebben bedrijven meer behoefte aan veiligheid en beveiliging”, zegt Maureen Perrelli, chief channel officer van Secureworks. “Ons nieuwe channel-programma biedt partners toegang tot de toonaangevende cybersecurity-oplossingen van Secureworks om tegemoet te komen aan de behoeften van hun klanten. Daarnaast kunnen ze hun inkomstenstroom vergroten en stabieler maken.”

Het Secureworks Global Partner Program is eenvoudig en flexibel. Er zijn geen quota's, geen classificaties en het is gebaseerd op prestaties zodat de partner maximaal kan verdienen. Secureworks streeft ernaar partners te helpen hun marge te vergroten via oplopende kortingen op de registratie van deals en het werven van nieuwe klanten.

De voordelen voor de partners zijn gebaseerd op competenties en prestatieniveaus, waaronder:
  • Basis rebates – voorspelbare rebates, indien toegestaan, op basis van gekwalificeerde inkomsten, vanaf de allereerste omzet.
  • Korting voor nieuwe klanten - extra kortingen voor het aanmelden van klanten die nieuw zijn bij Secureworks.
  • Market Development Funds (MDF) – de mogelijkheid om een market development funds aan te vragen, op basis van de zakelijke behoefte.
  • Online partnerportaal – toegang tot verkoop- en marketingmiddelen, training, dealregistratie en heel veel content om een competitief voordeel te houden binnen de cybersecurity-markt.
  • Opleiding en training – toegang tot een eenvoudig traject om vaardigheden te ontwikkelen, beschikbaar via het online portaal.
Producten en diensten die beschikbaar zijn via het nieuwe partnerprogramma zijn onder meer de software-gedreven Red Cloak Threat Detection and Response (TDR)-applicatie, Managed Detection and Response (MDR)-oplossing en Incident Management Retainer voor incidentrespons, zowel proactief als in geval van nood. Oplossingen die beschikbaar zijn via het partnerprogramma kunnen per regio verschillen.

“Het nieuwe wereldwijde partnerprogramma biedt een unieke kans voor channel-partners, zeker ook op regionaal gebied”, aldus Radboud Beumer, Regional Director Continental Europe bij Secureworks. “Wij zijn namelijk de snelstgroeiende regio binnen Secureworks wereldwijd. Dit blijkt ook uit het feit dat we onlangs twee nieuwe channel managers hebben aangenomen. Onze partners kunnen via het nieuwe programma heel eenvoudig profiteren van onze oplossingen. Deze maken gebruik van de nieuwste technologieën, zoals kunstmatige intelligentie en deep learning. En in tegenstelling tot wat we bij concurrenten zien, zijn onze oplossingen gebouwd door security-experts in plaats van data-analisten.”

Bestaande Secureworks-partners en andere potentiële nieuwe partners kunnen zich hier aanmelden voor het nieuwe programma. De algemene voorwaarden zijn van toepassing en zijn gebaseerd op de criteria van Secureworks. Het programma is wereldwijd beschikbaar, met enkele regionale uitzonderingen.
Laatste van Secureworks
Secureworks contact

Logo Secureworks

Secureworks sociaal

Secureworks tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4