www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
INFLUX PRHerken zakelijke websitebezoekers#

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 146 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

De XS1930-serie Multi-Gigabit switch met unieke LED-display levert bedrijven flexibele netwerksnelheden, betere connectiviteit en gebruiksgemak

Hoofddorp, 25 mei 2020 - Zyxel Networks, toonaangevend leverancier van veilige, AI- en cloud-aangedreven thuis- en bedrijfsoplossingen, introduceert vandaag de nieuwe XS1930-serie 10/12-poort Multi-Gigabit Smart Managed Switch. Deze is ontworpen om de netwerkflexibiliteit van het mkb te vergroten en volledig te laten profiteren van de nieuwste WiFi 6-technologie.

Hoewel de nieuwe WiFi 6-standaard bedrijven veel voordelen biedt, zoals hogere snelheden en betere connectiviteit, legt het ook een grotere druk op de bestaande bandbreedte. De meeste gigabit-switches bieden doorgaans slechts verbindingssnelheden van 1 of 10 gigabit, waardoor de flexibiliteit voor nieuwe toepassingen beperkt is bij het toevoegen van 2.5G- of 5G-apparaten. De nieuwste Multi-Gigabit switch van Zyxel, de XS1930-serie, ondersteunt variabele snelheden - van 100M, 1G, 2.5G, 5G tot 10G - om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de toepassingen en apparaten in mkb-kantoren, die verschillende netwerksnelheden vereisen.

Bij het upgraden naar de XS1930 kunnen bedrijven hun bestaande kabels gebruiken, waarmee ze hun vorige netwerkinvestering optimaal benutten en daarnaast goed voorbereid zijn op toekomstige netwerkuitbreiding. Multi-Gigabit netwerkswitches zijn zodoende de sleutel tot een betrouwbare netwerk-backbone, waarmee bedrijven het volledige potentieel van WiFi 6 kunnen ontsluiten wanneer ze klaar zijn voor de upgrade. Met de hoge bandbreedte en het grote stroombudget dat de XS1930 switch biedt, kan hij werken op 28-50 dBA - wat bijna geruisloos is. Dit maakt de switch ideaal voor kleine kantoren, boetiekhotels, hostels of publieksgerichte bedrijven.

Netwerkprestaties identificeren
Het in één netwerk hebben van apparaten met verschillende snelheden, kabellengte en kabelkwaliteit, resulteert vaak in gemengde prestaties die het moeilijk maken om de werkelijke snelheid van elke verbinding te onderscheiden. De XS1930-serie is voorzien van het eerste vijfkleurige LED-ontwerp op de markt, dat één kleur per snelheid laat knipperen om netwerkbeheerders te helpen de werkelijke netwerkprestaties gemakkelijk te identificeren. Dit maakt het gemakkelijker om de poortsnelheid te herkennen aan kleuren, met de onderhoudsindicatoren die veel intuïtiever en gebruiksvriendelijker zijn.

De groeiende adoptie van mobiele, IoT- en WiFi 6-apparaten en hun gediversifieerde toepassingen hebben ook de stroomvereisten op de backbone van het netwerk verhoogd. De XS1930-12HP ondersteunt de nieuwste IEEE 802.3bt (PoE++) standaard, met een groot energiebudget tot 375W om tegemoet te komen aan de hoge energiebehoefte van de meeste WiFi 6-apparaten.

"Het mkb wordt nu, tijdens de coronacrisis, geconfronteerd met een toenemende vraag naar draadloze bandbreedte voor dagelijkse werkzaamheden. De migratie naar WiFi 6 versnelt deze trend nog verder. Het upgraden naar een beter presterend WiFi-netwerk, zonder afbreuk te doen aan de solide backbone-diensten, kan een uitdaging zijn. Onze nieuwe Multi-Gigabit switches zijn ontworpen om de netwerkprestaties te leveren die nodig is, zonder de bestaande investeringen overboord te gooien", aldus Peter van der Putten, Head of Channel bij Zyxel Benelux.

De XS1930-serie kan ook worden geïntegreerd met Zyxel NebulaFlex, waardoor gebruikers de flexibiliteit hebben om te schakelen tussen de standalone modus en de Nebula cloud van Zyxel. De huidige Nebula-gebruikers kunnen optimaal profiteren van de voordelen van WiFi 6 met een complete reeks oplossingen, van de wireless edge tot aan de backbone.

De XS1930-serie omvat twee modellen, de XS1930-10 met 8 Multi-Gig poorten en 2 Fiber uplinks en de XS1930-12HP met 8 Multi-Gig PoE poorten, 2 Multi-Gig poorten en 2 Fiber uplinks.

Voor meer informatie over de XS1930-serie, zie: www.zyxel.com/products_services/10-12-port-Multi-Gigabit-Smart-Managed-Switch-XS1930-Series.
Laatste van Zyxel
Zyxel voegt bescherming tegen cyberaanvallen toe aan Nebula Cloud Networking-oplossing

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Zyxel helpt gebruikers volledige potentieel van next-gen apparaten te benutten met nieuwe Multi-Gigabit switches
Verstreken tijd: 1 jaar en 146 dagen

Logo Lubbers De Jong
Zyxel contact

Logo Zyxel

sales@zyxel.nl
  www.zyxel.com/nl/nl
Zyxel sociaal

Zyxel tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Powerful Business Women’s Club
Logo Cloud Technology Solutions NL
Logo Boomi