www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl

Derde editie Nationale Flexplek Test gaat nu van start

AMSTERDAM – vrijdag 22 mei 2020 – Voor de derde keer wordt de Nationale Flexplek Test gehouden. Steeds meer professionals hebben structureel afscheid genomen van het vaste bureau en de Corona crisis heeft dit proces verder versneld. Meer dan een goede laptop, inspirerende omgeving en een goede kop koffie is ook niet nodig. Maar wat is dé beste flexplek van Nederland? Dat gaat het team van de Nationale Flexplek Test uitzoeken.

Winnaars in 2015 en 2017: Tribes (Eindhoven), Boven de Balie (Amsterdam), LAB55 (Apeldoorn), Volkshotel (Amsterdam) en Bagels & Beans (Haarlem).

En die opdrachtgevers, werkgevers of professionals waar een flexibele werkplek nog niet acceptabel was, hebben de laatste twee maanden hun 180 graden draai gemaakt; thuiswerken was de norm en daar hebben we allemaal het beste van proberen te maken. Ook thuiswerkplekken komen in aanmerking voor ‘de beste flexplektest’ van Nederland.

Werken gebeurt vandaag de dag echt overal: in moderne bedrijfsverzamelgebouwen, in hippe koffietentjes en onderweg waar dat kan. De Nationale Flexplek Test – mede-initiatiefnemer ASUS Computers – wil graag in kaart brengen hoe professionals het liefste en vooral effectiefste werken. De aankomende weken kunnen professionals laten weten wat hún favoriete plek is. Een jury die bestaat uit professionals die zelf ook heel flexibel werken, zal de inzendingen beoordelen en de winnende locatie bepalen.

Voor een goede werkplek is het essentieel dat het internet snel is, maar om te bepalen wat de beste flexplek van Nederland is, zijn er meer factoren die meespelen:
  • Is er de mogelijkheid om een vergaderruimte te huren?
  • Kan er worden gewerkt met of zonder een abonnement?
  • Staan er pijn-in-mijn-lijf stoelen, zijn er goede bureaus of kan er ontspannen op een loungebank worden gewerkt met een tablet?
  • Hoe is de bereikbaarheid én hoe smaakt de koffie?
Deze en nog talloze andere vragen neemt het testteam mee bij het bepalen welke flexplek om ‘nummer 1’ komt. De kracht van de Nationale Flexplek Test is dat niet wordt gekeken naar wat leuk, lekker of hip is, maar dat rationeel op basis van meetbare factoren de beste wordt geselecteerd. Kijk voor alle meetbare factoren op de website. Iedereen kan een werkplek nomineren en de jury beoordeelt uiteindelijk de score van elke locatie.

Rodney Voogel, Managing Director van ASUS Computer Benelux: “ASUS heeft ook de twee eerdere edities van dit initiatief ondersteund. Moderne professionals beperken zich al langer niet meer tot die ene vaste werkplek. Ze zijn onderweg of wisselen van opdrachtgever, schuiven steeds weer ergens anders aan. Dat geldt niet alleen voor ZZP-ers en zelfstandig werkende professionals, maar ook voor sales mensen, flexibele teams en zelfs de directie. De afgelopen weken hebben heel veel mensen hun huis te werkplek gemaakt. Ook dat kan dé ideale plek zijn.”

Elke professional die zijn of haar werkplek wil opgeven voor een beoordeling van het testteam, kan dat doen door een korte vragenlijst over hun flexplek in te vullen op www.flexplektest.nl. Dat kan de werkplek onderweg zijn, op kantoor of thuis. Binnenkort wordt bekend gemaakt wie in de jury zit. De uitreiking van de 2020 editie zal eind juni zijn.
Laatste van Nationale Flexplek Test
Derde editie Nationale Flexplek Test gaat nu van start
Nationale Flex.. contact

Logo Nationale Flexplek Test

www.flexplektest.nl
Nationale Flex.. sociaal

Nationale Flex.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4