www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
PR: AxiCom

Gemaakt voor elk type pro: de nieuwe Razer Blade Pro 17

Razers meest verkochte 17-inch-laptop geüpdatet met 300Hz-scherm, NVIDIA SUPER-graphics en een 8-core Intel Core i7-processor.

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, presenteert de nieuwe Razer Blade Pro 17. Deze laptop is ontworpen voor professionele gamers, ontwerpers en game-ontwikkelaars. De Blade Pro 17 is nu verkrijgbaar met een 4K 120Hz-scherm voor gebruikers die behoefte hebben aan een laptop met hoge resolutie. De versie met Full-HD 300Hz-scherm is voor gamers die ieder frame van ieder potje willen zien.

Deze beeldschermen zijn voorzien van de nieuwste processoren van zowel Intel als NVIDIA, waaronder de tiende generatie Intel Core i7-10875H met acht kernen en een NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER. De nieuwe Razer Blade Pro 17 biedt de kracht van een desktop in een compact formaat zodat gebruikers hem makkelijk kunnen meenemen van hun werk naar de thuiswerkplek.

“De Razer Blade Pro 17 is de perfecte laptop voor gebruikers met hoge eisen, professionele gamers en creatieve professionals”, aldus Brad Wildes, Senior Vice President van Razers Systems Business Unit. “Het is een werkstation, streaming-opstelling en gevechtsinstallatie in één, allemaal verpakt in een compact apparaat van 17-inch. De Blade Pro 17 verwerkt net zo makkelijk de nieuwste games en de meest intensieve werkzaamheden als dat hij in een rugzak past.

Strakke schermen
Het nieuwe scherm met een verversingssnelheid van 300 Hz is de ideale keuze voor e-sport-professionals die moeten oefenen terwijl ze onderweg zijn. Maar ook voor andere liefhebbers die een competitief voordeel willen hebben. De verhoogde verversingssnelheid houdt het beeld scherp en vloeiend, waardoor vijanden makkelijker te zien zijn en tekst makkelijker te lezen is. Het 17,3-inch Full-HD-scherm beslaat 100% van de SRGB-ruimte en is op maat gekalibreerd voor nauwkeurige kleurweergave. Om ervoor te zorgen dat het beeld niet wordt verstoord door irritante reflecties, is elk scherm voorzien van een matte coating die de schittering vermindert.

Voor ontwerpers is het 4K 120Hz-touchscreen, dat alleen beschikbaar is op de Blade Pro 17, de perfecte oplossing voor het uitwerken van een idee, waar en wanneer de inspiratie ook toeslaat. Het op maat gekalibreerde scherm beslaat 100% van de Adobe RGB-ruimte, waardoor het perfect geschikt is voor ontwerpers en fotografen die onderweg aan het werk zijn. De ultrahoge resolutie in combinatie met de snelle verversingssnelheid is ideaal voor gebruikers die snel en soepel door een tijdlijn willen scrollen of op een foto willen inzoomen.

Veel rekenkracht
De Blade Pro 17 is uitgerust met de nieuwe Intel 8-core i7-10875H-processor en is sneller en efficiënter dan ooit tevoren. Hij haalt een kloksnelheid tot 5,1 GHZ met Intel Turbo Boost en een grote cache van 16 MB. De grotere cache plus het extra aantal cores bij een hogere kloksnelheid maken snellere compilatie mogelijk in productiviteitsapplicaties. Maar deze zorgen ook voor lagere rendertijden in creatieve programma' s en hogere framerates in games.

Daarnaast bevat de nieuwe Blade Pro 17 de meest recente RTX SUPER GPU's, tot en met een RTX 2080 SUPER. De nieuwe RTX SUPER GPU's hebben tot 8GB GDDR6-geheugen met een hoge bandbreedte en meer raytracing-cores. Deze zorgen voor 25% betere prestaties dan de originele RTX GPU's en verbeterde realtime raytracing-prestaties.

Om de prestaties van deze nieuwe processoren te maximaliseren, is de Blade Pro 17 voorzien van vapor chamber-koeltechnologie. Daarnaast zorgt een ventilatiesysteem met dubbele fans voor extra actieve koeling. Dankzij het inventieve ontwerp zijn hogere prestaties mogelijk zonder dat gebruikers zich zorgen hoeven te maken over de hitte of het lawaai van het apparaat.

Desktop-ervaring in een mobiel formaat
De Blade Pro 17 biedt meer aansluitmogelijkheden dan alle andere Razer Blades en zelfs sommige desktops. De laptop heeft een UHS-III SD-kaartlezer, USB-C Thunderbolt 3-poort, HDMI 2.0B-poort, 2.5Gb-ethernet-poort en kan ook met Wi-Fi 6 worden verbonden. Verder ondersteunen de USB-C-poorten nu ook het opladen met een 20V USB-C-lader, voor noodsituaties. Aan de bovenkant van het scherm bevindt zich een geïntegreerde HD-webcam, ideaal voor streamers. De camera is ook voorzien van een IR-sensor voor snelle en eenvoudige toegang via Windows Hello.

Naast de diverse poorten en HD-webcam beschikt de nieuwe Blade Pro 17 over een vernieuwd toetsenbord met een grotere rechter-shift, halfhoge pijltjestoetsen en Razer Chroma RGB-verlichting. De nieuwe lay-out is gebaseerd op een meer traditionele toetsenbordindeling, wat zorgt voor een snellere en efficiëntere type-ervaring.

De Razer Blade Pro 17 is het toppunt van prestaties binnen de Razer Blade-familie. Hij heeft de kracht en aansluitingen die ooit voorbehouden waren aan desktops, in een dun en licht 17-inch model dat overal mee naartoe kan worden genomen.

Prijs en beschikbaarheid
De nieuwe Razer Blade Pro 17 heeft een vanafprijs van €2.899,99 en zal later deze maand verkrijgbaar zijn via Razer.com en een selecte groep retailers in de Verenigde Staten en Canada. Binnenkort is hij ook te krijgen via een selecte groep retailers in Europa, China, Azië-Pacific en het Midden-Oosten.

Meer informatie is beschikbaar via https://www.razer.com/gaming-laptops/razer-blade-pro

Productmateriaal
Productafbeeldingen van de Razer Blade Pro 17 kunnen hier worden gedownload.

De productspecificaties van de Razer Blade Pro 17 zijn hier beschikbaar.
Laatste van Razer Europe
Razer komt met nieuwe Chroma RGB-accessoires voor de pc

Razer bereidt zich voor op komst Xbox Series X|S

Razer komt met een vloot van draadloze vlaggenschepen
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS