www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau

Acer introduceert een nieuwe serie krachtige Veriton K-werkstations

Samenvatting door de redacteur
  • Met de nieuwste Intel® Core® en Intel Xeon®-processor en een NVIDIA® Quadro RTX™ GPU leveren de Veriton K8-werkstations een ongeëvenaard vermogen voor bedrijfskritische werklasten
  • Veriton K-werkstations voor professionals bieden superieure betrouwbaarheid en geavanceerde beveiligingsfuncties
  • De Veriton K-werkstations hebben een ultrasnelle opslag en leveren krachtige en stabiele prestaties voor Computer Aided-Design (CAD) in 3D en veeleisende content
Bioggio, Zwitserland (20 mei 2020) Acer kondigde vandaag de release aan van de serie Veriton K-werkstations voor professionele, beveiligingsbewuste gebruikers die een ongeëvenaarde verwerkingskracht nodig hebben om bedrijfskritische computertaken uit te voeren zoals Computer Aided-Design (CAD) en andere zware workflows voor het maken van content. Met de nieuwste Intel Core en Xeon-processors en de nieuwste NVIDIA Quadro RTX GPU’s heeft een Acer Veriton K8-werkstation het rekenkundige en grafische vermogen, de ultrasnelle opslag en connectiviteitsopties die onder andere ingenieurs, architecten creatievelingen en andere beroepen met een zware werklast nodig hebben.

Krachtige verwerking
De Acer Veriton K-serie kan eenvoudig taken uitvoeren die een snelle gegevensverwerking, meerdere kernen en krachtige GPU's vereisen en biedt een geoptimaliseerd ontwerpproces dat perfect is voor ontwerpers die zich bezighouden met grote 3D-modellen of complexe weergaven in realtime. De Intel Xeon-processor van Veriton K is gecertificeerd voor de beste werkstationtoepassingen en levert een superieure betrouwbaarheid, ongeëvenaarde verwerkingskracht en geavanceerde beveiligingstechnologieën. Voor professionals in engineering, research en design biedt de Intel Xeon-processor verbeterde workflows en het vermogen dat nodig is om zware werklasten te optimaliseren.

Krachtige creativiteit
De serie Acer Veriton-werkstations is uitgerust met de krachtige graphics die nodig zijn voor mensen die werken met een scala aan professionele toepassingen, van ontwerpers van 2D- en 3D-content tot gebruikers van CAD- en EDA-toepassingen of financiële en medische professionals. Aangedreven door een NVIDIA Quadro grafische kaart, kunnen gebruikers naadloos bewegen tussen 3D CAD, weergaven en simulatietoepassingen om de productiviteit te maximaliseren.

Uitbreidbare configuratie
De Veriton K-serie kan worden geconfigureerd voor specifieke wensen, zoals maximaal 64 GB DDR4 ECC-geheugen en opslagmogelijkheden voor solid-state drives of harde schijven. Met de M.2 PCIe solid-state drive slots die beschikbaar zijn op het moederbord, biedt het werkstation een razendsnelle opslag en dankzij het optionele ECC-geheugen (error correcting code) kunnen gebruikers rekenen op een grotere nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van de gegevens. Het werkstation kan eenvoudig worden uitgebreid met extra componenten (opslag, RAM, PCIe-kaarten).

Geoptimaliseerde koeling
De Acer Veriton K-serie is ontworpen voor processorintensieve toepassingen, zoals weergaven en videoproductie, en is uitgerust met een optimale technologie voor thermisch beheer en ventilatiesystemen. De werkplekken worden gekoeld met behulp van drie efficiënte ventilatoren die de lucht naar binnen zuigen en via het driehoekige luchtpaneel aan de voorzijde naar buiten blazen, waardoor de lucht door de gehele behuizing circuleert.

Onafhankelijke softwareleveranciers
Alle populaire, professionele softwarepakketten zijn compatibel met dit Acer Veriton-werkstation. De hardware is getest en gecertificeerd door Independent Software Vendors (ISV's) om optimale prestaties voor de belangrijkste bedrijfsapplicaties te garanderen.

Volledige connectiviteit
De Acer Veriton K-serie wordt geleverd met poorten voor randapparatuur, waaronder een USB Type-C-poort voor een gegevensoverdracht van 10Gbps. Het werkstation heeft 10 USB-poorten en meerdere video-uitgangen zoals twee DisplayPorts, HDMI en VGA die onafhankelijk van elkaar werken.

Krachtige configuratie en specificaties
De Acer Veriton-serie wordt geleverd met Windows10 Pro 64-bits, een keuze uit de nieuwste generatie Intel Core en Intel Xeon E-serie processoren, een keuze uit de nieuwste NVIDIA Quadro, Quadro RTX of NVIDIA GeForce RTX grafische kaarten en 802.11ac/a/b/g/n geaggregeerde bandbreedte. Een echt werkpaard voor de zakelijke en professionele omgeving waarin een reeks commerciële functies zijn opgenomen: Trusted Platform Module 2.0, herstel met één druk op de knop (One Button Recovery, OBR), een Kensington-slot, een 2-in-1 kabel- en hangslot, 100% vaste condensatoren, wachtwoordbeveiliging voor de harde schijf (via BIOS), Intel Active Management Technology, Intel vPro™ Technology, PXE (Preboot eXecution Environment), RAID-ondersteuning (via BIOS) en WOL (Wake On Lan).

De video over de serie Veriton-werkstations kan hier worden bekeken.

Prijzen en beschikbaarheid
De Acer Veriton Workstation K8-660G i7 is halverwege juni verkrijgbaar in de Benelux vanaf €999 (excl. btw)
De Acer Veriton Workstation K8-660G Xeon 2226G is halverwege juni verkrijgbaar in de Benelux vanaf €1499 (excl. btw)
De Acer Veriton Workstation K8-660G Xeon 2288G is halverwege juni verkrijgbaar in de Benelux vanaf €2499 (excl. btw)
Laatste van Acer
Acer introduceert een nieuwe serie krachtige Veriton K-werkstations

Acer ondertekent samenwerkingsovereenkomst met Romain Grosjean's R8G e-Sports-simraceteam

Acer Earns 11 Red Dot Awards for Product Design; Predator Gaming Chair Also Wins Innovation Products Award
Acer contact

Logo Acer

Acer sociaal

Acer tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Shippeo
Logo Pure Storage
Logo Greenhouse Datacenters