www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Poly introduceert Blackwire 8225 met geavanceerde hybride active noise-cancelling en acoustic fence-technologie

Blackwire 8225 is een premium USB-headset met geavanceerde audiofuncties voor het verminderen van achtergrondgeluid en een ononderbroken communicatie

Hoofddorp, 20 mei 2020 – Plantronics, Inc. (Poly–voorheen Plantronics & Polycom) (NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, introduceert de Blackwire 8225. Deze headset met nieuwe hybride opties voor active noise-cancelling (ANC) is de nieuwste toevoeging aan de Blackwire-lijn. Deze premium plug-and-play USB-headset is een uitbreiding op de populaire Blackwire 3300, Blackwire 5200 en Blackwire 7225 en combineert geavanceerde audiofuncties om achtergrondgeluiden die voor afleiding zorgen, aanzienlijk te verminderen. De headset voldoet daarmee helemaal aan de huidige behoefte om vanaf iedere locatie te kunnen werken, ongeacht de omgevingsgeluiden.

image

De Blackwire 8225 is eenvoudig door het IT-team in gebruik te nemen en te beheren, en is speciaal ontworpen om geluiden die voor afleiding zorgen drastisch te verminderen op elke werkplek, of dat nu de thuiswerkplek is of het traditionele kantoor. Met drie instellingen voor geavanceerde hybride active noise-cancelling (ANC) kunnen gebruikers zich aanpassen aan hun werkomgeving en probleemloos storende geluiden elimineren afkomstig van bijvoorbeeld stofzuigers of kletsende collega’s op kantoor. De Blackwire 8225 is eenvoudig aan te sluiten en te gebruiken en zorgt altijd voor een feilloze en betrouwbare communicatie, ongeacht de werkplek.

IT-managers zullen de veelzijdige plug-and-play-oplossing gebruiksvriendelijk vinden. De headset is intuïtief en stijlvol ontworpen. Naast een noise-cancelling microfoon, is de Blackwire 8225 bovendien voorzien van Poly’s Acoustic Fence-technologie. Deze vermindert automatisch storende achtergrondgeluiden, zoals pratende mensen of blaffende honden, zodat alleen het stemgeluid van de spreker helder doorkomt. IT-teams beheren de Blackwire 8225 eenvoudig op afstand via Plantronics Manager Pro, een aanvullend verkrijgbare SaaS-oplossing. Voor gebruikers van Microsoft Office Teams beschikt de Blackwire 8225 over Teams om eenvoudig samenwerken en een goede communicatie te ondersteunen. De speciale Teams-knop geeft rechtsreeks en snel toegang tot de desktopapplicatie.

Roger Ogborne, global solutions marketing bij Poly: “Wat we vaak horen van mensen die op verschillende werkplekken werken, is dat zij last hebben van lawaai en andere vormen van afleiding die je minder productief kunnen maken. De nieuwe Blackwire is een aanvulling op ons uitgebreide assortiment headsets en is ontworpen voor dagelijks gebruik met de laatste akoestische innovatie. De headset biedt eindgebruikers en IT-professionals de mogelijkheden om - ongeacht hun werkplek - vol vertrouwen aan de slag te gaan.”

Alaa Saayed, directeur ICT-sector bij Frost and Sullivan: “Werknemers hebben meer dan ooit behoefte aan middelen waarmee ze zich kunnen concentreren tijdens calls en vergaderingen, waarmee ze achtergrondgeluiden kunnen blokkeren en effectief kunnen werken en communiceren. Poly’s Blackwire 8225 maakt gebruik van Acoustic Fence-technologie om elk geluid – behalve de stem van de spreker – tegen te houden. Z’n hybride ANC-technologie zorgt ervoor dat geluid veel beter wordt geblokkeerd, zodat zowel de gebruiker zelf als degene aan de andere kant van de lijn excellente audio ervaart.”

Meer informatie over de Blackwire 8225 en het Blackwire-headsetassortiment is te vinden op https://www.poly.com/us/en/products/headsets/blackwire/blackwire-8225

image

Noot aan de redactie:

Klik hier voor meer beeldmateriaal.

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Poly introduceert speakerphones met professionele audiokwaliteit voor thuis

Poly benoemt Dave Shull tot President en Chief Executive Officer

Poly: flexibel werken noodzakelijk voor nieuwe manier van samenwerken