www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
PR: Whizpr

Dell Technologies helpt professionals altijd en overal productief te blijven met de meest intelligente en veilige pc’s ter wereld

Amsterdam, 19 mei 2020 - Dell Technologies presenteert de meest intelligente en veilige zakelijke pc’s ter wereld (1) binnen zijn Latitude-, Precision- en OptiPlex-portfolio’s die werken nog efficiënter en veiliger maken, ongeacht de locatie. Als meest duurzame zakelijke PC-portfolio (2) onderstrepen de vernieuwingen Dell’s commitment op het gebied van duurzaamheid dankzij gerecyclede materialen, duurzame verpakkingen, energie-efficiënte designs en EPEAT Gold-registraties.

Professionals werken slimmer met Dell Optimizer (3), de geautomatiseerde Artificial Intelligence-gebaseerde (AI) optimaliseringstechnologie die nu beschikbaar is op Latitude-, Precision- en OptiPlex-apparaten. De ingebouwde software past zich aan aan het werkgedrag van gebruikers om hen te helpen bij het focussen op belangrijke taken. Dell Optimizer is actief op de achtergrond voor betere overall prestaties van applicaties (4), waardoor gebruikers sneller kunnen inloggen en veilig uitloggen (5). Ook elimineert het echo’s en het reduceert achtergrondgeluiden tijdens conference calls: daarbij draagt het bij aan een langere accuduur (6).

“De pc speelt een belangrijke rol in de manier waarop we werken en anticipeert op wat we nodig hebben om productiever te zijn”, zegt Darrel Ward, senior vice president Client Product Group van Dell Technologies. “Tot aan het moment dat je inlogt voor je laatste videoconferentie van de dag heb je een pc nodig die zich aanpast aan de manier waarop jij werkt. Dat is waarom we inzetten op innovatie die meer intelligentie, een langere accuduur, krachtige speakers, een compact design en ondersteuning voor 5G biedt, waarbij we natuurlijk nooit onze duurzaamheidsdoelen uit het oog verliezen.”

“Het is zeer belangrijk om de juiste balans te bieden tussen portabiliteit en de juiste set aan productiviteitsfuncties. Professionals willen werken met een apparaat dat hen alles biedt wat ze nodig hebben om hun werk gedaan te krijgen”, aldus Maribel Lopez, oprichter en principal analyst van Lopez Research. “Mensen willen grotere schermen in kleinere ontwerpen, solide speakers voor excellente geluidskwaliteit, de mogelijkheid eenvoudig te switchen tussen wifi en 5G en ingebouwde AI-mogelijkheden die de prestaties optimaliseren en achtergrondgeluiden elimineren. Zo kunnen ze slimmer werken op elke locatie.”

Boost je productiviteit met de meest intelligente PC’s ter wereld (7)
De nieuwe, intelligente Latitude PC’s en 2-in-1’s passen zich aan aan hoe mensen werken. De nieuwe, ultra-premium 9000-serie en compleet opnieuw ontworpen 7000-serie hebben een aluminium behuizing, een langere accuduur, verschillende poorten en dunne schermranden aan vier zijden waardoor je nog meer ziet. Ze zijn beschikbaar met 10th Gen Intel vPro-processors en Intel Wi-Fi 6 (Gig+) (8) voor bijna drie keer hogere snelheden. De Latitude-machine biedt de kracht, prestaties en wereldwijde connectiviteit voor zakelijk gebruik.

Voor executives en professionals die veel reizen en die het beste willen op het gebied van design, kracht en connectiviteit, is de Latitude 9510 de kleinste (9), lichtste en meest intelligente 15-inch business pc. De pc heeft een ingebouwd 5G-ready design (11), biedt tot wel 34 uur aan accuduur (12), weegt vanaf 1,4 kilo (10) en biedt een verbeterde conferencing-ervaring dankzij krachtige ingebouwde speakers en microfoons. Hij biedt als eerste Project Athena-verified zakelijke pc met 10th Gen Intel vPro-processors (13) de kracht en prestaties die teams nodig hebben om overal productief te zijn.

Ontworpen voor optimale balans tussen prestaties en draagbaarheid
De Latitude 7410 en 7310 zijn de kleinste 14-inch en 13-inch premium zakelijke laptops (14). Ze zijn tevens te configureren als 2-in-1 en de Latitude 7410 biedt het eerste 4K low blue light-scherm in de markt op een premium, zakelijke PC (15) voor verbeterde leesbaarheid en optimaal oogcomfort.

Mobiele werkstations bieden bedrijfskritische betrouwbaarheid en meer kracht in kleiner design
Dell heeft zijn Precision workstation-portfolio opnieuw vormgegeven om zware workloads zoals intensieve grafische processen, data-analyse en CAD-modellering te kunnen verwerken. Met een kleinere vormgeving, slank design en thermische innovaties bieden de nieuwe Precision mobiele werkstations verbeterde prestaties en ISV-certificeringen met professionele graphics van NVIDIA en de laatste 10th Gen Intel Core vPro- en Xeon-processors.

Ze zijn ontworpen voor creatievelingen en professionals die hoge prestaties en prachtig design willen zonder het formaat en gewicht van traditionele workstations. De Dell Precision 5550 en 5750 zijn de kleinste en dunste 15-inch- en 17-inch mobiele workstations ter wereld (16). Creatievelingen en engineers kunnen meer zien en doen dankzij het 16:10 4-sided InfinityEdge-beeldscherm (tot HDR 400). De geheel nieuwe Precision 5750 is ook VR/AR en AR Ready voor razendsnelle rendering, gedetailleerde visualisaties en complexe simulaties.

Compacte desktops met een smart design
Voor industrieën zoals de gezondheidszorg en onderwijs, die vertrouwen op de betrouwbaarheid van desktops, introduceert Dell nieuw vormgegeven OptiPlex towers en uitgebreide all-in-ones met flexibele configuraties in ruimtebesparende designs.

De meest veilige, zakelijke pc’s, eenvoudig wereldwijd in te zetten en te beheren
IT-professionals hebben met Unified Workspace de vrijheid en flexibiliteit om ready-to-work-ervaringen op te zetten vanaf dag 1, ongeacht de plek waar werknemers werken. Van thuiswerkers tot en met creatievelingen en engineers; IT kan eenvoudig bepalen welke apparaten het beste aansluiten op de situatie, locatie en werkstijl van werknemers dankzij Dell’s nieuwe Workforce Persona QuickStart.

Grote bedrijven en kleine ondernemingen hebben toegang tot Dell’s pc’s, ondersteuning en software voor betaalbare en voorspelbare kosten met Dell PCaaS (17), wat onderdeel uitmaakt van het Dell Technologies on Demand-portfolio. Bedrijven kunnen hun ‘fleet’ elke 36 maanden verversen met de laatste pc’s en weten dat ze altijd de meest veilige, zakelijke pc’s gebruiken (18), zelfs als het gaat om stille aanvallen op BIOS-niveau.

Beschikbaarheid en prijs
  • De Latitude 9510 is vanaf nu beschikbaar vanaf $1,899. De Latitude 7410 en 7310 zijn vanaf nu beschikbaar vanaf $1,499.
  • De Dell Precision 5550 is vanaf nu beschikbaar vanaf $1,999. De Dell Precision 5750 is vanaf begin juni beschikbaar vanaf $2,399.
  • De Workforce Persona QuickStart-dienst is vanaf nu beschikbaar.
=====================

1 Based on Dell analysis, Nov 2019.

2 Based on the design, manufacture, packaging, product lifecycle maintenance and number of ecolabel registrations, including EPEAT Gold registrations for the Dell Precision, Latitude and OptiPlex portfolio as of May 2020.

3 Dell Optimizer available in 2020 devices, not available in OptiPlex 3000 series. Latitude 3310 2-in-1 and Latitude Chromebook Enterprise. Feature availability and functionality varies by model.

4 Dell Optimizer ExpressResponse must be enabled in the Applications feature. DO learns how user uses the selected application(s) over several hours. Based on Dell testing using Sysmark 2018 benchmark on a Latitude system running productivity applications; and using performance evaluation benchmarks on Precision mobile workstations running ISV applications, March 2020. Improvement will vary based on product configuration, use, application and other factors.

5 ExpressSign-In is available on Latitude 9000 and select 7000 series; Precision mobile workstations 7000 and select 5000 series. See product details for availability.

6 ExpressCharge with Dell Optimizer (DO) requires 14 days to learn the user’s behavior, then dynamically applies appropriate battery settings. DO Adaptive Battery setting must be enabled in the Power feature settings labeled “Adaptive Battery Performance”. Improvement will vary based on product configuration, use, software, operating conditions, power management settings and other factors. Improvements may decrease over time. System performance may be impacted.

7 Based on Dell analysis, November 2019. Dell Optimizer is compatible with 2020 Latitude devices with Microsoft® Windows OS, excluding Latitude 3310 2-in-1 and Chrome OS systems.

8 Intel® Wi-Fi 6 (Gig+) delivers nearly 3x faster speeds and next-gen security to PCs and wireless networks.

9 Based on Dell analysis, November 2019. The smallest refers total surface area of the notebooks.

10 Weights vary depending on configuration and manufacturing variability.

11 5G LTE option on 2-in-1 coming in fall of 2020. Mobile Broadband/LTE: Subject to service provider’s broadband subscription and coverage area; speeds may vary. Additional charges will apply. Contact your service provider for details.

12 Battery life is based on testing Latitude 9510 with Intel Core i5- 10210U, 8GB RAM, 256 GB SSD, 88Whr battery and FHD non-touch display, using the Mobile Mark 2014 benchmark test available at www.bapco.com. Test results are for comparative purposes only. Actual battery life may be significantly less than the test results and varies depending on product configuration and use, software, operating conditions, power management settings and other factors. Maximum battery life will decrease with time.

13 Based on Intel’s design verification process, April 2020.

14 Based on Dell analysis, January 2020, using publicly available data. The smallest refers total surface area of the 2-in-1s.

15 Based on Dell analysis using publicly available data, April 2020.

16 Based on Dell analysis using publicly available data to compare 15" and 17” mobile workstations, January 2020. The smallest refers total surface area of the mobile workstations.

17 PCaaS: Terms provided by Dell Financial Services L.L.C. or its affiliate or designee for qualified business customers. Subject to availability, credit approval, applicable documentation and law. Applicable for 36-month term. For qualifying products only. Monthly payment amount does not include charges other than periodic rent payments (such as taxes, fees, shipping or other charges).

18 Based on Dell internal analysis, January 2020.

Over Dell Technologies

Dell Technologies (NYSE:DELL) helpt organisaties en individuen bij het bouwen van een digitale toekomst en het transformeren van hoe zij werken, leven en spelen. Het bedrijf biedt klanten het breedste en meest innovatieve technologie- en dienstenportfolio voor het datatijdperk.

Dell Technologies
Marcel van der Geld
T. 06 30 02 32 81
E. marcel.geld(at)dell.com