Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LEWIS

Overal intelligente beveiliging dankzij BlackBerry Spark Suites

Amsterdam, 19 mei 2020BlackBerry Limited presenteert vandaag BlackBerry Spark® Suites. Hiermee krijgen bedrijven toegang tot een reeks op maat gemaakte opties voor cyberbeveiliging en endpoint-beheer om data te beschermen, risico's te minimaliseren en kosten en complexiteit te verminderen.

Nieuwe aanvalstechnieken doen hun intrede
De BlackBerry Spark Suites combineren de beste mogelijkheden voor endpoint-beveiliging en -beheer. Daarnaast worden de suites aangedreven door kunstmatige intelligentie (AI), machine learning (ML) en automatisering. BlackBerry Cylance biedt een verbeterde bescherming tegen cyberdreigingen en het herstel daarvan. Intuïtief endpoint-beheer, gebruikersauthenticatie en applicatie- en gegevensversleuteling wordt mogelijk gemaakt door BlackBerry® UEM. De nieuwe suites verhogen daarnaast de gebruikersproductiviteit en alle beveiligingslagen.

John Chen, CEO van BlackBerry: “2020 is een cruciaal jaar voor organisaties die hun bedrijfscontinuïteit proberen te behouden terwijl ze een digitale transformatie ondergaan. Met de toegenomen hoeveelheid aan IoT-endpoints bij bedrijven – en de toenemende omvang van cyberdreigingen – bieden BlackBerry Spark Suites een solide, vereenvoudigd endpoint-beveiligings- en -beheeraanbod om de kosten en complexiteit in een chaotische omgeving te verminderen. We zijn trots om de bewezen prestaties van BlackBerry's AI-gedreven, zero-trust platform aan klanten van over de hele wereld te leveren."

Uniforme endpoint-beveiliging
Het aanbod van BlackBerry sluit aan bij de implementatie van tools voor mobiele dreigingsdetectie (MTD), endpoint-detectie en -respons (EDR) en endpoint-beveiligingsplatformen (EPP). Gartner noemt deze gecombineerde infrastructuur ‘uniforme endpoint-beveiliging’. Organisaties moeten dan ook investeren met het oog op deze combinatie.1

"Ik verwacht dat een uniforme oplossing voor endpoint-beveiliging zoals BlackBerry Spark Suites de komende 2 tot 3 jaar het dominante model voor endpoint-beveiliging wordt", zegt Jack Gold, president en hoofdanalist van J. Gold Associates. "Organisaties zouden nu plannen moeten maken om over te stappen op dit uniforme beveiligingsmodel voor meer bescherming, een lagere total cost of ownership (TCO) en verbeterde gebruikerservaring."

“De nieuwste endpoint-bescherming in een Zero Trust Network-omgeving is precies de vereiste die we overal terugzien vanwege de huidige crisis. Bedrijven hervormen hun werkomgeving en transformeren naar een flexibelere manier van werken. Beveiliging in deze situatie moet dan ook op het endpoint worden toegepast. Daarom bieden we ondersteuning voor BlackBerry Spark Suites als basis voor onze wereldwijde endpoint-beveiligingsdiensten”, vertelt Dr. Matthias Rosche, algemeen directeur van OrangeCyberdefense.

De BlackBerry Spark Suites zijn vanaf nu beschikbaar. De vier suites, waaruit de BlackBerry Spark Suites bestaan, zijn: BlackBerry Spark® UEM Express Suite, BlackBerry Spark® UEM Suite, BlackBerry Spark® UES Suite en BlackBerry Spark® Suite.

Ga voor meer informatie over de BlackBerry Spark Suites naar: https://blogs.blackberry.com/en/2020/05/blackberry-spark-suites-bringing-order-to-the-chaos en https://www.blackberry.com/us/en/products/blackberry-spark-suites.

1Gartner, Predicts 2020: Mobile and Endpoint Technologies, 3 feb. 2020
Laatste van BlackBerry
Overal intelligente beveiliging dankzij BlackBerry Spark Suites

BlackBerry versterkt automotive en embedded softwareportfolio met QNX Black Channel Communications Technology

Onderzoek van BlackBerry onthult decenniumlang gebruik van Linux-servers door Chinese APT's
BlackBerry contact

Logo BlackBerry

BlackBerry sociaal

BlackBerry tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Shippeo
Logo Pure Storage
Logo Greenhouse Datacenters