www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Auth0 verwelkomt CFO van Smartsheet als nieuw directielid

Brancheveteraan Jennifer Ceran nieuw directielid; Auth0 voegt daarnaast nieuwe VP’s toe om leiderschap te versterken

BELLEVUE, Washington, 19 mei 2020 – Auth0, het identiteitsmanagementplatform voor appbouwers, heeft Jennifer Ceran benoemd tot directielid. Ceran heeft meer dan dertig jaar ervaring met technologie en SaaS en zal integraal lid zijn van het sterk groeiende Auth0. Als CFO van Smartsheet, een modern SaaS-platform voor de uitvoering van werk, staat Ceran aan het hoofd van alle inspanningen op het gebied van finance, inkoop, IT, facilitair/vastgoed en operational excellence. In april 2018 hielp ze mee aan de succesvolle beursintroductie van Smartsheet. Ze wordt nu tevens voorzitter van de auditcommissie van Auth0.

image

Eugenio Pace, CEO en mede-oprichter van Auth0: “We zijn vereerd Jennifer aan onze directie te mogen toevoegen en kijken er als bedrijf naar uit gebruik te mogen maken van haar raad als adviseur. Haar ervaring bij Smartsheet is van onschatbare waarde en een mooie aanvulling op de grote verscheidenheid aan ideeën binnen de directie.”

Ceran: “De kans om deel uit te maken van de directie van Auth0 is voor mij een hoogtepunt in mijn carrière – een die ik met beide handen aangrijp. Het succes en toekomstige potentieel van Auth0 zijn niet te missen. Ik heb diep respect voor Eugenio, het senior managementteam en de overige directieleden en ik kijk ernaar uit met hen samen te werken aan de verdere groei van Auth0.”

Naast Ceran voegt Auth0 drie prominente VP’s toe aan het managementteam:
  • Holly Files is Senior Vice President Customer Success. In deze rol werkt zij aan het verwezenlijken van de doelstellingen van de klant door de inzet van producten en bedrijfstransformatie, en aan het versterken van Auth0’s missie ‘klanten eerst’. Hiervoor was zij General Vice President Customer Success bij New Relic.
  • Cassio Sampaio is Vice President Product. Hij zal zich richten op verdere innovatie van de producten van Auth0 om aan de wensen van appbouwers te voldoen. Hiervoor was hij Director of Business Operations (cloudinfrastructuur) bij Apple.
  • Ken Oestreich is Vice President Product Marketing en is verantwoordelijk voor de bedrijfspositionering, productintroducties en het vergroten van het gebruik van het Auth0-platform.
Pace: “Om de snelle groei van Auth0 te ondersteunen, zijn we voortdurend op zoek naar de knapste koppen en experts die elk vanuit hun eigen domein waardevolle kennis aan onze organisatie toevoegen. Holly, Ken en Cassio brengen een enorme expertise mee en zijn direct van grote waarde voor Auth0 als organisatie van wereldklasse.”

Over Auth0
Auth0 is het eerste identiteitsmanagementplatform voor appbouwers, en de enige identiteitsoplossing die nodig is voor op maat gemaakte applicaties. Missie van het bedrijf is het beschermen van identiteiten wereldwijd, zodat innovators kunnen blijven innoveren. Auth0 biedt de eenvoud, schaalbaarheid en expertise om identiteiten te schalen en beschermen in elke applicatie, voor elke doelgroep. Auth0 beveiligt elke dag meer dan honderd miljoen logins. Zo biedt het bedrijven het vertrouwen om betrouwbare en eersteklas digitale ervaringen aan te bieden aan hun klanten wereldwijd.

Meer informatie over Auth0 is te vinden op de website of volg Auth0 via Twitter.
Laatste van Auth0
Onderzoek Auth0: meeste applicatieontwikkelteams vertrouwen meer op SaaS-services dan op intern bouwen

Auth0 verwelkomt CFO van Smartsheet als nieuw directielid

Auth0 gaat samenwerking aan met Datadog voor near-realtime levering bedrijfskritische identiteitsgegevens

Logo LVTPR
Auth0 contact

Logo Auth0

Auth0 sociaal

Auth0 tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Shippeo
Logo Pure Storage
Logo Greenhouse Datacenters