www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Sharp gaat samenwerking aan met TeamViewer om klanten op afstand te ondersteunen

Utrecht, 19 mei 2020 – Sharp Europe gaat een samenwerking aan met TeamViewer, een toonaangevend bedrijf op het gebied van remote access technology. Dankzij de samenwerking is het voor de softwarepartners van Sharp mogelijk om via TeamViewer eenvoudig verbinding te maken met geselecteerde displays. Zo komen ze via beheer op afstand tegemoet aan de behoeften van klanten met betrekking tot hun beeldoplossingen.

De best-in-class technologie voor beheer op afstand maakt het mogelijk om een display op afstand te bedienen. Dit omvat onder meer het installeren en de-installeren van apps, het in een oogopslag bekijken van apparaatconfiguratie en het uitwisselen van bestanden met het display, alsook andere functies waar op elk moment en vanaf elk verbonden apparaat toegang tot te verkrijgen is.

De supportoplossingen van TeamViewer zijn beschikbaar op alle Sharp-displays die zijn uitgerust met een Systeem op Chip (SOC) met Android-besturingssysteem, waaronder de PN-B/M-modellen. Daarnaast profiteren gebruikers van de PN-HB- en PN-HM-displays van TeamViewer-technologie in 4K. Ook de onlangs geïntroduceerde Sharp BIG PAD PN-TH1-serie is compatibel met TeamViewer. In totaal ondersteunen dertien Sharp-displays de remote-technologie van TeamViewer.

Birgit Jackson, Commercial Director van Sharp Visual Solutions: “Sharp is verheugd om samen te werken met TeamViewer, hét nummer één merk voor werken op afstand. De samenwerking stelt ons in staat onze partners en klanten te voorzien van de beste supportoplossingen. Daarnaast maakt de samenwerking deel uit van de missie van Sharp om een werkplek van de toekomst te creëren door zijn klanten te ondersteunen met een nieuwe generatie technologie.”

Constantin Falcoianu, Director of Business Developments/IoT bij TeamViewer: “TeamViewer is trots samen te werken met Sharp, omdat dit Sharp in staat stelt zijn displays volledig op afstand te beheren via de toonaangevende TeamViewer-oplossing voor remote technology. De oplossing zorgt voor tijdige ondersteuning en vermindert downtime en kosten voor Sharp-partners.”

Logo's in hoge resolutie kunt u downloaden via deze link

Over Sharp Electronics Benelux bv
Sharp Electronics Benelux is de toonaangevende leverancier van Office Solutions in Nederland. Het biedt een uniek portfolio van bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Sharps toonaangevende MFP’s en uitgebreide productiesystemen vormen de kern van geïntegreerde toepassingen voor digitale transformatie. De displayoplossingen omvatten innovatieve videowanden, digital signage-displays en interactieve flatpanel-displays voor collaboratieve presentaties. Sharps missie is het ontwikkelen van nieuwe producten die individuele expressie ondersteunen. Het bedrijf creëert producten die het beste in jou naar boven halen.

Ga voor meer informatie naar https://www.sharp.nl/nl

About TeamViewer
As a leading global remote connectivity platform, TeamViewer empowers users to connect anyone, anything, anywhere, anytime. The company offers secure remote access, support, control and collaboration capabilities for online endpoints of any kind and supports businesses of all sizes to tap into their full digital potential. TeamViewer has been activated on more than 2 billion devices; up to 45 million devices are online concurrently. Founded in 2005 in Goeppingen, Germany, the company employs more than 800 people in offices across Europe, the US, and Asia Pacific.

For more information, go to  www.teamviewer.com and follow us on social media
Laatste van Sharp Electronics Nederland
Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

Sharp Energy Solutions Europe verlengt garantie op zonnepanelen tot 15 jaar

Logo LVTPR
Sharp Electron.. contact

Logo Sharp Electronics Nederland

+31 (0)30 / 6359500
  info@sharp.nl
  www.sharp.nl/nl
Sharp Electron.. sociaal

Sharp Electron.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Shippeo
Logo Pure Storage
Logo Greenhouse Datacenters