www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LEWIS

Nieuwe data- en analysetool BluIQ by BluJay biedt real-time bruikbare data in supply chain toepassingen

BluJay presenteert oplossing die configureerbare gegevens zichtbaar maakt voor gebruikers voor snellere inzichten, eenvoudigere analyse en betere besluitvorming

Dordrecht, 18 mei 2020 – BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, kondigt de lancering van BluIQ by BluJay aan: een data- en analysetool die real-time bruikbare supply chain data biedt in een configureerbaar visueel dashboard. Deze API-enabled data-oplossing is tweezijdig verbonden met BluJay’s supply chain-applicaties, zodat er direct vanuit het BluIQ-dashboard actie kan worden ondernomen, gebaseerd op de inzichten uit de specifieke data.

“BluIQ by BluJay is ontworpen als tool om beslissingen te ondersteunen, die fungeert als een paraplu boven alle applicaties van BluJay. Daarmee kan BluIQ by BluJay data die voortkomt uit elke applicatie via API’s uitlezen. Deze oplossing maakt deel uit van het data-component van onze DNA-strategie. We zijn enthousiast over de waarde die deze innovatieve tool oplevert voor klanten. Zij kunnen data-gedreven beslissingen nemen als onderdeel van hun operationele workflow”, zegt David Landau, Chief Product Officer bij BluJay. “De oplossing die BluIQ by BluJay biedt is zeer visueel opgebouwd, met grafische grafieken en kaarten die eenvoudig en snel te configureren zijn op basis van wat de gebruiker wil of moet zien. Wat deze applicatie onderscheidt is de naadloze integratie met de onderliggende uitvoeringsoplossingen. Met een enkele klik kunnen gebruikers rechtstreeks vanuit de datavisualisatie naar een transactie-functie doorgaan om zo de, door de data-analyse gevraagde, actie uit te voeren.”

Elke BluIQ by BluJay-gebruiker kan een aangepaste dashboardweergave instellen, met configureerbare widgets voor een breed scala aan KPI’s. In de eerste release is BluIQ by BluJay voorzien van integratie met BluJay’s Transportation Management-applicatie (TMS). De beschikbare dataweergaven bevatten tal van opties om de belangrijkste data over ladingen, ophaaltijden, levertijden, opgeslagen zoekopdrachten en andere datasets weer te geven. De tool creëert een nieuw dashboard voor de gebruiker, die vervolgens widgets kan toevoegen aan het dashboard en databronnen kan selecteren die bestaan uit reeds opgeslagen zoekopdrachten in het TMS. De gegevens worden opgehaald voor elke widget en weergegeven per keuze van de gebruiker, inclusief meters, diagrammen, kaarten en tabellen.

Toekomstige integraties
Toekomstige BluIQ by BluJay-releases zullen integraties bevatten met Customs Management, MobileSTAR en Transportation Management for Forwarders. Naast deze eerste integratieronde zal het bedrijf nog meer integraties naar andere BluJay-oplossingen bekijken en de mogelijkheden evalueren. Klanten kunnen vervolgens ook een enkel dashboard creëren dat de data van meerdere applicaties weergeeft.

Landau voegt toe: “Onderdeel van de BluJay werkwijze is de innovatieve probleemoplossing die onze teams elke dag uitvoeren voor onze klanten. Elk jaar houdt BluJay een reeks hackatons met onze ontwikkelingsteams om ‘grensvrij’ denken te stimuleren. Daarbij worden er vanuit de ontwikkelde ideeën en prototypes nieuwe functies en investeringen in veel van onze oplossingen gedaan. BluIQ by BluJay is de eerste volledig nieuwe toepassing die het directe resultaat is van een van deze hackatons.”
Laatste van BluJay Solutions
Onderzoek: 75 procent van de bedrijven past supply chain aan om toekomstbestendig te blijven

Gebrüder Weiss selecteert het LSP-platform van BluJay voor betere klantervaring

Nieuwste software van BluJay geeft organisaties de mogelijkheid om wereldwijd te navigeren tussen supply chains
BluJay Solutio.. contact

Logo BluJay Solutions

www.blujaysolutions.com/nl
BluJay Solutio.. sociaal

BluJay Solutio.. tweets

Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV
Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo Nalanda Technology
Logo Kannegieter
Logo Boys with Brains
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Eaton
Logo ilionx