www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: LEWIS

Nieuwe data- en analysetool BluIQ by BluJay biedt real-time bruikbare data in supply chain toepassingen

BluJay presenteert oplossing die configureerbare gegevens zichtbaar maakt voor gebruikers voor snellere inzichten, eenvoudigere analyse en betere besluitvorming

Dordrecht, 18 mei 2020 – BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, kondigt de lancering van BluIQ by BluJay aan: een data- en analysetool die real-time bruikbare supply chain data biedt in een configureerbaar visueel dashboard. Deze API-enabled data-oplossing is tweezijdig verbonden met BluJay’s supply chain-applicaties, zodat er direct vanuit het BluIQ-dashboard actie kan worden ondernomen, gebaseerd op de inzichten uit de specifieke data.

“BluIQ by BluJay is ontworpen als tool om beslissingen te ondersteunen, die fungeert als een paraplu boven alle applicaties van BluJay. Daarmee kan BluIQ by BluJay data die voortkomt uit elke applicatie via API’s uitlezen. Deze oplossing maakt deel uit van het data-component van onze DNA-strategie. We zijn enthousiast over de waarde die deze innovatieve tool oplevert voor klanten. Zij kunnen data-gedreven beslissingen nemen als onderdeel van hun operationele workflow”, zegt David Landau, Chief Product Officer bij BluJay. “De oplossing die BluIQ by BluJay biedt is zeer visueel opgebouwd, met grafische grafieken en kaarten die eenvoudig en snel te configureren zijn op basis van wat de gebruiker wil of moet zien. Wat deze applicatie onderscheidt is de naadloze integratie met de onderliggende uitvoeringsoplossingen. Met een enkele klik kunnen gebruikers rechtstreeks vanuit de datavisualisatie naar een transactie-functie doorgaan om zo de, door de data-analyse gevraagde, actie uit te voeren.”

Elke BluIQ by BluJay-gebruiker kan een aangepaste dashboardweergave instellen, met configureerbare widgets voor een breed scala aan KPI’s. In de eerste release is BluIQ by BluJay voorzien van integratie met BluJay’s Transportation Management-applicatie (TMS). De beschikbare dataweergaven bevatten tal van opties om de belangrijkste data over ladingen, ophaaltijden, levertijden, opgeslagen zoekopdrachten en andere datasets weer te geven. De tool creëert een nieuw dashboard voor de gebruiker, die vervolgens widgets kan toevoegen aan het dashboard en databronnen kan selecteren die bestaan uit reeds opgeslagen zoekopdrachten in het TMS. De gegevens worden opgehaald voor elke widget en weergegeven per keuze van de gebruiker, inclusief meters, diagrammen, kaarten en tabellen.

Toekomstige integraties
Toekomstige BluIQ by BluJay-releases zullen integraties bevatten met Customs Management, MobileSTAR en Transportation Management for Forwarders. Naast deze eerste integratieronde zal het bedrijf nog meer integraties naar andere BluJay-oplossingen bekijken en de mogelijkheden evalueren. Klanten kunnen vervolgens ook een enkel dashboard creëren dat de data van meerdere applicaties weergeeft.

Landau voegt toe: “Onderdeel van de BluJay werkwijze is de innovatieve probleemoplossing die onze teams elke dag uitvoeren voor onze klanten. Elk jaar houdt BluJay een reeks hackatons met onze ontwikkelingsteams om ‘grensvrij’ denken te stimuleren. Daarbij worden er vanuit de ontwikkelde ideeën en prototypes nieuwe functies en investeringen in veel van onze oplossingen gedaan. BluIQ by BluJay is de eerste volledig nieuwe toepassing die het directe resultaat is van een van deze hackatons.”
Laatste van BluJay Solutions
BluJay en NMB breiden supply chain oplossingen uit met BluJay Gateway voor D365

BluJay’s partnership met Raven Logistics voorziet in één TMS voor toegang tot spoor-, weg- en zeevracht

Supply Chain Market Research: drie barrières in digitalisering van supply chain
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Een vijfde Nederlanders verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces

Maandalert Woningmarkt: Ook vakantiewoningen op de Veluwe in trek

Knab zet biometrische technologie van iProov in voor authenticatie klanten

Azimi treedt terug als CEO van Lavide Holding
BluJay Solutio.. contact

Logo BluJay Solutions

www.blujaysolutions.com/nl
BluJay Solutio.. sociaal

BluJay Solutio.. tweets

Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Valid
Logo Descartes
Logo Zyxel
Logo BCT