www.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl

Hilversum, 15 mei 2020 – Keep Your Business Going is een nieuwe webshop met slimme toepassingen voor de preventie van de verspreiding van het coronavirus in het bedrijfsleven. Ondernemers zijn druk bezig met het opnieuw opstarten van hun business en willen hun werkvloer ‘corona-proof’ maken. Wat voor de één het ’nieuwe normaal’ is, zal voor de ander abnormaal blijven, maar er moeten hoe dan ook maatregelen getroffen worden om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Keep Your Business Going draagt bij aan het weer op volle kracht laten draaien van verschillende bedrijven. De producten uit de webshop bieden veiligheid voor bedrijven en hun werknemers en bezoekers in de nieuwe anderhalve meter samenleving, zodat iedereen de maatregelen van de overheid gemakkelijker kan naleven.

Wetenschappers van de Universiteit van Minnesota publiceerden drie scenario’s voor de toekomst van coronabesmettingen*. Ongeacht het verloop van deze scenario’s werd één conclusie pijnlijk duidelijk: In vaccinatie ligt onze grote hoop, maar het zal afhangen van de snelheid, veiligheid en schaalgrootte waarmee dit vaccin kan worden gedeeld. Tot die tijd zullen ondernemers hun bedrijfsvoering op een manier moeten inrichten waarop ze toch gewoon operationeel kunnen zijn binnen de richtlijnen die gelden.

Voldoen aan anderhalve meter samenleving
Keep Your Business Going is een one-stop-shop voor alle producten die helpen om aan de 1,5 meter-samenleving te voldoen en de business weer op gang te krijgen. Dit is een initiatief voor ondernemers, door ondernemers dat is ontstaan vanuit de gedachte dat een 1,5 meter-samenleving vele MKB-bedrijven in problemen brengt, omdat onze maatschappij daar nu eenmaal niet op ingericht is.

Koortscamera’s, Bluetooth buttons en desinfectiegels
“We zagen dat veel bedrijven in de B2B-markt moeite hadden om invulling te geven aan de maatregelen die werden opgelegd vanuit de overheid’’, aldus Laurens Westerhuis, eigenaar van Keepyourbusinessgoing.com. ‘’Plexiglas was bij sommige webshops uitverkocht en de desinfectiegels waren niet aan te slepen. Ondernemers zoeken zich rot naar producten. We willen het de ondernemer gemakkelijk maken, dus besloten we een one-stop-webshop te creëren, speciaal voor werkgevers. Van koortscamera tot spatschermen, routing en desinfectie dispensers - alles is verkrijgbaar op één plek.

Bijzonder zijn de FeverVisionkoortscamera’s, maar ook de Bluetooth buttons die signalen geven als je binnen 1,5 meter komt. Laten we er samen alles aan doen om het besmettingsgevaar te verkleinen en met minimale investeringen onze business weer terugkrijgen op het oude niveau.’’

*Bron: https://www.cidrap.umn.edu/sites/default/files/public/downloads/cidrap-covid19-viewpoint-part1_0.pdf)

Keepyourbusinessgoing.com lanceert eerste webshop voor corona preventie in B2B-markt

image

Fotobijschrift: Webshop met producten ter preventie van corona verspreiding helpt ondernemers aan de 1,5 meter-samenleving te voldoen.
Laatste van Keepyourbusinessgoing.com B.V.
Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden

Keepyourbusine.. contact

Logo Keepyourbusinessgoing.com B.V.

Keepyourbusine.. sociaal

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4