www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Auth0 gaat samenwerking aan met Datadog voor near-realtime levering bedrijfskritische identiteitsgegevens

Nieuwe logstream-voorzieningen leveren tien keer zoveel logs voor verbeterde monitoring en meldingen

Bellevue Washington, 14 mei 2020 - Auth0, het identiteitsplatform voor appbouwers, is een samenwerking aangegaan met Datadog (NASDAQ: DDOG), het monitoring- en analyticsplatform voor ontwikkelaars, operationele IT-teams en zakelijke gebruikers in het cloudtijdperk. Samen willen ze security-, ontwikkel- en infrastructuurteams near-realtime van bedrijfskritische identiteitsinformatie voorzien. De integratie wordt mogelijk gemaakt door de nieuwe logstreaming-voorzieningen van Auth0, waarmee klanten continu Auth0-logs aan hun bestaande monitoring- en meldingendashboards kunnen toevoegen om zo hun werkprocessen makkelijker en effectiever te maken.

Tenant-logs zijn events met waardevolle informatie over activiteiten van gebruikers. Elke keer als een actie near-realtime wordt uitgevoerd, worden er tenant-logs gegenereerd binnen Auth0. Daarmee wordt cruciale identiteitsinformatie vrijgegeven, zoals wat het event inhield, wie het event uitvoerde en waar en wanneer dat was. Met de integratie met Datadog kunnen Auth0-klanten alle tenant-logs zonder extra ontwikkeltijd naar hun Datadog-account doorsturen.

De nieuwe logstreaming-voorzieningen van Auth0 zorgen voor een efficiënter, betrouwbaarder en nog sneller levermechanisme. Het platform produceert tien keer zoveel logs en garandeert een probleemloze informatievoorziening, zodat klanten actuele informatie over hun Auth0-tenant krijgen. Dit resulteert in verbeterde monitoring en alerts, audits en compliance, data-analyse, workflow-automatisering en serverless functionaliteiten. Datadog, dat door duizenden bedrijven wereldwijd wordt gebruikt, is een essentiële tool die data vanaf servers, containers, databases en diensten van derden bij elkaar brengt en de stack in zijn geheel zichtbaar maakt.

Deniz Tortop, vice-president channel en alliances bij Datadog: “We zijn blij met deze samenwerking met Auth0, voorloper in identiteit en security, en een expert in het vereenvoudigen daarvan voor elke use case. Deze nieuwe integratie combineert de bewezen capaciteiten van onze teams en biedt onze klanten bedrijfskritische data voor verbeterde, probleemloze monitoring en meldingssystemen.”

Door de nieuwe integratie kunnen klanten makkelijk en effectief Auth0-data visualiseren zonder extra ontwikkeltijd. Zij kunnen beter onderbouwd beslissingen nemen over systeemarchitectuur en -ontwikkeling, omdat ze heel eenvoudig de identiteitsprestaties kunnen monitoren en snel op performance- en security-incidenten kunnen reageren met geautomatiseerde meldingen op basis van identiteitsdata.

Bill Lapcevic, vice-president businessdevelopment bij Auth0: “Met onze nieuwe logstreaming-voorzieningen is Auth0 de enige die zoveel toepassingen biedt. Onze klanten kunnen hun platforms probleemloos uitbreiden en aanpassen met hoogwaardige integraties als die van Datadog. Deze integratie vergroot de zichtbaarheid voor klanten in hun Auth0-logs, zodat teams kritische identiteitsdata kunnen visualiseren die essentieel zijn voor de bedrijfsvoering.”

Meer informatie over de integratie van Auth0 met Datadog is te vinden in de blog van Auth0 en op de website van Datadog.

Over Auth0
Auth0 is het eerste identiteitsmanagementplatform voor appbouwers, en de enige identiteitsoplossing die nodig is voor op maat gemaakte applicaties. Missie van het bedrijf is het beschermen van identiteiten wereldwijd, zodat innovators kunnen blijven innoveren. Auth0 biedt de eenvoud, schaalbaarheid en expertise om identiteiten te schalen en beschermen in elke applicatie, voor elke doelgroep. Auth0 beveiligt elke dag meer dan honderd miljoen logins. Zo biedt het bedrijven het vertrouwen om betrouwbare en eersteklas digitale ervaringen aan te bieden aan hun klanten wereldwijd.

Meer informatie over Auth0 is te vinden op de website of volg Auth0 via Twitter.
Laatste van Auth0
9 op de 10 consumenten recyclet wachtwoorden

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Europese Dag van de Privacy: een checklist voor het beveiligen van je persoonlijke informatie

Logo LVTPR
Auth0 contact

Logo Auth0

Auth0 sociaal

Auth0 tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Red Hat
Logo Thales
Logo Bynder B.V.