www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: carolijn peelen bv

Shippeo en 4flow werken samen aan supply chain visibility

Amsterdam/Parijs, 14 mei 2020 - Shippeo, de Europese marktleider in supply chain visibility, kondigt een wereldwijde samenwerking aan met 4flow, leverancier van supply chain consultancy, software en 4PL dienstverlening.

Doelstelling is de zichtbaarheid in de toeleveringsketen te vergroten en de efficiency te verhogen voor verladers, vervoerders en eindklanten. Shippeo volgt ruim 5 miljoen vrachtwagenladingen per jaar en werkt met meer dan 140.000 vervoerders in 62 landen samen door directe toegang te geven tot realtime tracking en voorspellende ETA’s (Expected Time of Arrival).

Via de samenwerking met Shippeo heeft 4flow haar geïntegreerde transportbeheersysteem (iTMS) verbeterd met een extra gegevenslaag voor realtime tracking. Met nauwkeurige berekeningen van de aankomsttijd kan 4flow haar klanten helpen de impact op processen en productie structureel te evalueren en waar nodig te vertalen naar maatregelen.

“Onze teams zijn continu bezig met het monitoren van netwerken en het oplossen van problemen in de supply chain. Met de integratie van de realtime tracking informatie die door Shippeo in ons iTMS wordt geleverd, kunnen we afwijkingen veel eerder identificeren, waardoor kosten bespaard worden”, zegt Julian Schulcz, COO bij 4flow. De operationele teams van 4flow kunnen nu iedere collo traceren tot aan de vrachtwagen die het vervoert, welke online wordt weergegeven op een kaart en gaat knipperen bij vertragingen in het verkeer.

“We zijn zeer trots dat we 4flow als global partner mogen verwelkomen in de Shippeo community. De combinatie van real-time informatie, geoptimaliseerde ETA-berekeningen, en de expertise van 4flow op het gebied van supply chain-optimalisatie, zal helpen om veerkrachtige en efficiënte supply chains te bouwen voor onze gezamenlijke klanten. We weten dat dit een belangrijk agendapunt is voor supply chain leiders, die uiteraard zo goed mogelijk uit de huidige Covid-19-crisis willen komen”, zegt Shippeo-medeoprichter en COO, Lucien Besse.

Over 4flow
4flow biedt consulting, software en services voor logistiek en supply chain management. 4flow consulting levert one-stop management advies, conceptontwikkeling en implementatieondersteuning voor logistiek en supply chain management. 4flow vista® is de standaardsoftware voor supply chain- en transportoptimalisatie. Als neutrale 4PL zorgt 4flow management voor de continue planning, optimalisatie en werking van de supply chain netwerken van klanten. 4flow research ontwikkelt praktische innovaties en doet supply chain onderzoek voor de industrie. Voor meer informatie: www.4flow.com.

Over Shippeo
Shippeo, de Europese marktleider in supply chain visibility, helpt internationale bedrijven om realtime logistieke data in te zetten voor uitzonderlijke klantenservice en operational excellence. Het wereldwijde platform biedt verladers, vervoerders en eindklanten continue monitoring en maximale nauwkeurigheid van verwachte aankomsttijden (ETA’s) voor elke levering, waardoor ze snel problemen kunnen identificeren en tijdig kunnen anticiperen. Shippeo werd opgericht in 2014 en volgt meer dan 5 miljoen ladingen per jaar voor toonaangevende klanten als Schneider Electric, Carrefour, Eckes-Granini, Faurecia en Saint-Gobain. Shippeo werkt met vervoerders in meer dan 62 landen. Voor meer informatie: www.shippeo.com

Contact 4flow AG
Contact Shippeo
Laatste van Shippeo

Logo carolijn peelen bv
Shippeo contact

Logo Shippeo

www.shippeo.com
Shippeo sociaal

Shippeo tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales