www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Marcommit

Noortje Molenaar aangenomen als Customer Success Manager bij 2at

Maarssen - Noortje Molenaar (36) is per 1 mei bij 2at gestart als Customer Success Manager. 2at is expert in businessprocesoptimalisatie, het implementeren van oplossingen met behulp van Microsoft technologie en het realiseren en beheren van complexe integraties met andere systemen. Molenaar gaat zich richten op het hoog houden van de klanttevredenheid in de semipublieke sector en de zakelijke dienstverlening. Haar commerciële achtergrond komt daarnaast van pas om het klantenbestand te vergroten.

Molenaar is al ruim dertien jaar werkzaam in het IT-speelveld, na verrassend genoeg eerst een studie Algemene Gezondheidswetenschappen in Rotterdam afgerond te hebben. Nadat zij een deel van haar master in Noorwegen spendeerde, ging ze daar aan de slag als Sales Consultant voor Mamut Business Software (later onderdeel van Visma). Een carrière in de IT was geboren. Tijdens haar tijd bij Visma kwam Molenaar als Channel Manager weer terug naar Nederland. Na vervolgens bijna twee jaar bij PrivacyPerfect gewerkt te hebben, zet ze nu de stap naar 2at.

2at als partner
In haar carrière heeft Molenaar veel ervaring opgedaan in de commercie en voornamelijk met partners gewerkt. Hierdoor kent ze het IT-speelveld goed en heeft ze al veel vlakken van de dienstverlening geraakt. Dit komt van pas bij haar rol als Customer Success Manager bij 2at, waar ze ervoor gaat zorgen dat de klant optimaal bediend wordt. Niet enkel met de oplossingen die 2at biedt, maar ook door echt mee te denken en als partner te fungeren.

Noortje Molenaar vertelt hierover: “De propositie van 2at spreekt me enorm aan. We kijken echt vanuit het probleem en stellen de juiste vragen om tot een oplossing te komen. We willen de processen van klanten optimaliseren en het is daarbij belangrijk om het vraagstuk geheel helder te hebben. Ik ben blij onderdeel uit te maken van een club intelligente mensen, waarbij er wordt uitgegaan van ieders individuele kracht. Ik kijk er wel naar uit om over een tijdje ook echt de handen te kunnen schudden van onze klanten, in plaats van ze te ontmoeten in een videocall.”

Bas van Atteveldt, directeur bij 2at: “Nu Noortje bij ons gestart is, hebben we een volledig team van Customer Success Managers. Voor iedere branche hebben we inmiddels iemand aangesteld die de succesfactor hooghoudt en dat is ontzettend belangrijk. Kwaliteit is onze hoogste prioriteit en we weten zeker dat Noortje daar met haar ruime ervaring aan bij zal dragen.”
Laatste van 2at

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC