www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Kristel Landa aangesteld als Managing Director van Relined Fiber Network

Vianen, 12 mei 2020: Kristel Landa is aangesteld als Managing Director bij Relined Fiber Network. Landa volgt hiermee Jan Willem Tom op die de organisatie na ruim 16 jaar heeft verlaten. Als onderdeel van de directie van Relined zal Landa de koers van Relined verder bepalen en de strategie uitzetten naar de organisatie.

Kristel Landa is haar carrière begonnen bij T-Mobile, waar zij verantwoordelijk was voor het relatiebeheer met alle grote landlords. Vanuit hier heeft Landa de overstap gemaakt naar NOVEC, een bedrijf in de exploitatie van telecommasten. Ze startte er als manager voor de afdeling Sales en na acquisitie van Duvekot Rentmeesters werd zij aangesteld als Algemeen Manager voor deze organisatie. Onder supervisie van Landa is Duvekot uitgegroeid tot een modern middelgroot en landelijk opererend rentmeesterskantoor met diverse disciplines. En nu gaat ze met al haar kennis en ervaring aan de slag bij Relined.

Vanuit de samenwerking met voormalig Managing Director Jan Willem Tom heeft Landa de afgelopen jaren vanaf de zijlijn mee mogen kijken met de groei en ontwikkeling van Relined. Hierbij viel haar vooral de parallel tussen beide organisaties op; “De ambitie en de intrinsieke wens van beide teams om zich verder te ontwikkelen. Het speelveld is weer dichter bij waar ik vandaan kwam en er liggen minstens zoveel kansen en mogelijkheden om vast te pakken met een gedreven team”, aldus Kristel Landa.

Kristel vormt samen met Pieter Heestermans, Financial Director, het directieteam van Relined. Samen zullen zij aan de slag gaan met de realisering van de verdere ambities van Relined. Relined is een organisatie die nu bijna 17 jaar actief is in de markt. Van kleine nationale Dark Fiber organisatie is de organisatie uitgegroeid tot een internationaal bekende speler met netwerk in Nederland en Duitsland.

“Het verder uitbreiden van het netwerk middels samenwerkingen en partners en de internationale ambities zijn, naast het vervolmaken van het team, zaken waar ik mij in eerste instantie op wil gaan richten. Vanuit mijn natuur om samen te werken, elkaar te versterken en te zoeken naar verbinding en betrokkenheid, geloof ik hierin te kunnen bijdragen. Dit maakt dat ik met veel enthousiasme aan de slag ga.” – Kristel Landa, Managing Director Relined Fiber Network

[EINDE PERSBERICHT]

Noot voor de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Susan Middelwijk van Relined Fiber Network. T: +31 (0)347 358 010 E: s.middelwijk@relined.eu
Laatste van Relined Fiber Network
Relined Fiber Network zet internationale groei door met overname van het Duitse Globalways GmbH

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

Relined Fiber Network verbindt CyrusOne in Amsterdam met eigen netwerk
Relined Fiber .. contact

Logo Relined Fiber Network

info@relined.nu
  relined.eu
Relined Fiber .. sociaal

Relined Fiber .. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales