www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LEWIS

BluJay presenteert nieuwste software release

Logistieke dienstverleners profiteren van nieuwe functionaliteit, integratie en UX-verbeteringen die productiviteit en serviceniveau verbeteren

Dordrecht, 7 mei 2020 - BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, presenteert versie 20.1 van zijn transport-, distributie- en compliance softwareapplicaties. De laatste versie van BluJay biedt nieuwe functies, integratiemogelijkheden en compliance om efficiëntie en automatisering voor klanten te verhogen.

Highlights van versie 20.1 zijn:
  • Gestroomlijnd vrachtbeheer en verbeterde klantervaring. BluJay's Transportation Management for Shippers biedt nu een klantportal aan, waarmee klanten van BluJay-verladers orders kunnen aanmaken en zendingen kunnen volgen. De TMS-applicatie beschikt ook over een integratie met Raven Logistics, waardoor verladers een uitgebreide planning, uitvoering en tracking van spoorvracht ontvangen. BluJay's Transportation Management for Forwarders-applicatie biedt gebruikers nu een Supplier Invoice Verification-module om te helpen bij het automatisch matchen en stroomlijnen van het factuurcontroleproces voor transport- en zeevrachtfacturen, waardoor tijd en geld wordt bespaard door het markeren van potentiële overfacturering.
  • Geavanceerde opties om bedrijfsvoering voor logistieke dienstverleners (LSP's) te optimaliseren.Het LSP-platform bevat nieuwe functies in de modules Warehouse Management, Cross Dock en Transportation Management. LSP/3PL-klanten kunnen gebruikmaken van wave management en geavanceerde opslaglogica terwijl ze meer geavanceerde distributiecentra uitbouwen. Bovendien ondersteunt de cross-dock module in de mobiele applicatie een breed scala aan diensten, waaronder het laden, lossen en controleren van units.
  • Verbeteringen voor probleemloze wereldwijde handel. Vanwege nieuwe en veranderende compliance-eisen voor Amerikaanse import, voegt BluJay's Customs Management-US-oplossing diverse mogelijkheden toe gericht op de rapportage van Partner Government Agencies (PGA), tariefwijzigingen en geweigerde partijscreening. BluJay's Customs Management Global-applicatie, een meerlandenplatform voor import- en exportnaleving, introduceert daarnaast veel nieuwe declaratievormen voor Denemarken, Nederland, Slowakije en het Verenigd Koninkrijk. Er worden ook diverse verbeteringen voor de gebruikerservaring toegevoegd.
  • Vereenvoudigde verzending en verbeteringen in de laatste kilometers. De investeringen voor BluJay's Parcel zijn gericht op compliance, certificering en tariefwijzigingen van de grote verscheidenheid aan vervoerders die worden ondersteund voor de verzending van kleine pakketten. Binnen MobileSTAR, BluJay's mobiele platform voor wagenparkbeheerders en koeriers, wordt een groot aantal nieuwe verbeteringen toegevoegd aan de dispatchingmodule.
Het volledige Engelstalige persbericht is hier te vinden.
Laatste van BluJay Solutions
Onderzoek: 75 procent van de bedrijven past supply chain aan om toekomstbestendig te blijven

Gebrüder Weiss selecteert het LSP-platform van BluJay voor betere klantervaring

Nieuwste software van BluJay geeft organisaties de mogelijkheid om wereldwijd te navigeren tussen supply chains
BluJay Solutio.. contact

Logo BluJay Solutions

www.blujaysolutions.com/nl
BluJay Solutio.. sociaal

BluJay Solutio.. tweets

Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV
Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo Nalanda Technology
Logo Kannegieter
Logo Boys with Brains
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Extreme Networks
Logo Ivanti
Logo Workfront
Logo Descartes