www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

TOPdesk organiseert online event SEE: Digital transformation, a multiplayer game

TOPdesk SEE richt zich op serviceorganisaties die nu massaal versnelde digitale transformatie doormaken

Delft – Digitale transformatie is op dit moment voor veel organisaties onvermijdelijk. Met name serviceafdelingen – zoals IT, facilitymanagement en HR – moeten hierin snel schakelen. Hoe ondersteun je thuiswerkende collega's? Hoe werk je succesvol samen, zowel binnen je organisatie als met leveranciers? Uit onderzoek van IDC onder 32 CXO's in China blijkt dat medewerkers als gevolg van de COVID-19-crisis, volledig de waarde van digitale transformatie en IT zijn gaan inzien. Om die reden wil TOPdesk, leverancier van de gelijknamige servicemanagementsoftware en expert op het gebied van service excellence, serviceprofessionals helpen om gebruik te maken van dit moment en de volgende stap te zetten. Op 16 juni 2020 organiseert TOPdesk daarom het gratis online event 'TOPdesk SEE: Digital transformation, a multiplayer game'. Hier delen experts als Steven van Belleghem, thought leader op het gebied van customer relationship transformation, en astronaut Tim Peake hun ervaringen en kunnen serviceprofessionals van over de hele wereld hun uitdagingen bespreken.

Wolter Smit, CEO en oprichter van TOPdesk: “De huidige coronacrisis vraagt om een compleet nieuwe manier van werken, waardoor de digitale transformatie van bedrijven in een stroomversnelling terechtkomt. Voor IT-, HR- en facilitaire afdelingen is digitale transformatie nu relevanter dan ooit. Met het online event TOPdesk SEE willen we serviceprofessionals stimuleren en inspireren om de huidige ontwikkelingen in hun voordeel te gebruiken, en hen helpen hun organisatie op een gezonde manier te laten groeien.”

Het programma
Het online programma van TOPdesk SEE bestaat uit verschillende sessies en sprekers, waaronder inspirerende keynotes, interactieve sessies en groepsdiscussies met branchegenoten. Sprekers die inmiddels bevestigd zijn, zijn onder andere:
  • Steven van Belleghem: als thought leader op het gebied van customer relationship transformation en de toekomst van marketing inspireert Steven bedrijven om écht customer-centric te gaan werken, en dat alles in de snel veranderende digitale wereld. Steven is aanwezig tijdens TOPdesk SEE als keynote-spreker én presentator van de paneldiscussie.
  • Tim Peake: zijn werk als astronaut, testpiloot en legerofficier gaven Tim unieke inzichten in onderwerpen als leiderschap, risicomanagement, motivatie en teamwork. Tijdens TOPdesk SEE deelt hij zijn inzichten en verzorgt hij een Q&A.
Deelname aan het online event TOPdesk SEE: Digital transformation, a multiplayer game is gratis. Aanmelden kan via de website.

TOPdesk SEE 2021
Oorspronkelijk zou TOPdesk SEE 2020 een groot live-event zijn met circa 1.500 bezoekers op zowel tactisch als strategisch niveau. Door de huidige situatie is ervoor gekozen om de live-editie van TOPdesk SEE te verplaatsen naar 2021. Doordat het gekozen thema momenteel erg relevant is, wordt er op 16 juni 2020 alsnog een online event georganiseerd. Tijdens dit online event worden ook de eerste details over de invulling van het 2021-programma bekendgemaakt. Bezoekers die al een ticket hadden aangeschaft voor TOPdesk SEE 2020, hebben automatisch toegang tot zowel het online event als het live-event in 2021.

Over TOPdesk
TOPdesk is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van servicemanagementsoftware. Het bedrijf biedt onder andere ITSM-software voor ondersteuning van IT-afdelingen, FMIS-software voor beheer van facilitaire diensten en eHRM-software voor het verbeteren van HR-processen. Opgericht in 1997 en met het hoofdkantoor in Delft, heeft het bedrijf inmiddels meer dan zevenhonderd werknemers in dienst en vestigingen in meer dan tien landen. Ga voor meer informatie naar de website.
Laatste van TOPdesk

TOPdesk-werknemers behoren tot meest tevreden werknemers van Nederland

Community biedt gespreksplatform voor klanten en medewerkers TOPdesk
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo LVTPR
TOPdesk contact

Logo TOPdesk

info@topdesk.nl
  www.topdesk.com/nl
TOPdesk sociaal

TOPdesk tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise