Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 95 dagen geleden)
PR: LVTPR

TOPdesk organiseert online event SEE: Digital transformation, a multiplayer game

TOPdesk SEE richt zich op serviceorganisaties die nu massaal versnelde digitale transformatie doormaken

Delft – Digitale transformatie is op dit moment voor veel organisaties onvermijdelijk. Met name serviceafdelingen – zoals IT, facilitymanagement en HR – moeten hierin snel schakelen. Hoe ondersteun je thuiswerkende collega's? Hoe werk je succesvol samen, zowel binnen je organisatie als met leveranciers? Uit onderzoek van IDC onder 32 CXO's in China blijkt dat medewerkers als gevolg van de COVID-19-crisis, volledig de waarde van digitale transformatie en IT zijn gaan inzien. Om die reden wil TOPdesk, leverancier van de gelijknamige servicemanagementsoftware en expert op het gebied van service excellence, serviceprofessionals helpen om gebruik te maken van dit moment en de volgende stap te zetten. Op 16 juni 2020 organiseert TOPdesk daarom het gratis online event 'TOPdesk SEE: Digital transformation, a multiplayer game'. Hier delen experts als Steven van Belleghem, thought leader op het gebied van customer relationship transformation, en astronaut Tim Peake hun ervaringen en kunnen serviceprofessionals van over de hele wereld hun uitdagingen bespreken.

Wolter Smit, CEO en oprichter van TOPdesk: “De huidige coronacrisis vraagt om een compleet nieuwe manier van werken, waardoor de digitale transformatie van bedrijven in een stroomversnelling terechtkomt. Voor IT-, HR- en facilitaire afdelingen is digitale transformatie nu relevanter dan ooit. Met het online event TOPdesk SEE willen we serviceprofessionals stimuleren en inspireren om de huidige ontwikkelingen in hun voordeel te gebruiken, en hen helpen hun organisatie op een gezonde manier te laten groeien.”

Het programma
Het online programma van TOPdesk SEE bestaat uit verschillende sessies en sprekers, waaronder inspirerende keynotes, interactieve sessies en groepsdiscussies met branchegenoten. Sprekers die inmiddels bevestigd zijn, zijn onder andere:
  • Steven van Belleghem: als thought leader op het gebied van customer relationship transformation en de toekomst van marketing inspireert Steven bedrijven om écht customer-centric te gaan werken, en dat alles in de snel veranderende digitale wereld. Steven is aanwezig tijdens TOPdesk SEE als keynote-spreker én presentator van de paneldiscussie.
  • Tim Peake: zijn werk als astronaut, testpiloot en legerofficier gaven Tim unieke inzichten in onderwerpen als leiderschap, risicomanagement, motivatie en teamwork. Tijdens TOPdesk SEE deelt hij zijn inzichten en verzorgt hij een Q&A.
Deelname aan het online event TOPdesk SEE: Digital transformation, a multiplayer game is gratis. Aanmelden kan via de website.

TOPdesk SEE 2021
Oorspronkelijk zou TOPdesk SEE 2020 een groot live-event zijn met circa 1.500 bezoekers op zowel tactisch als strategisch niveau. Door de huidige situatie is ervoor gekozen om de live-editie van TOPdesk SEE te verplaatsen naar 2021. Doordat het gekozen thema momenteel erg relevant is, wordt er op 16 juni 2020 alsnog een online event georganiseerd. Tijdens dit online event worden ook de eerste details over de invulling van het 2021-programma bekendgemaakt. Bezoekers die al een ticket hadden aangeschaft voor TOPdesk SEE 2020, hebben automatisch toegang tot zowel het online event als het live-event in 2021.

Over TOPdesk
TOPdesk is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van servicemanagementsoftware. Het bedrijf biedt onder andere ITSM-software voor ondersteuning van IT-afdelingen, FMIS-software voor beheer van facilitaire diensten en eHRM-software voor het verbeteren van HR-processen. Opgericht in 1997 en met het hoofdkantoor in Delft, heeft het bedrijf inmiddels meer dan zevenhonderd werknemers in dienst en vestigingen in meer dan tien landen. Ga voor meer informatie naar de website.
Laatste van TOPdesk

TOPdesk-werknemers behoren tot meest tevreden werknemers van Nederland

Community biedt gespreksplatform voor klanten en medewerkers TOPdesk
Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD
Verstreken tijd: 1 jaar en 95 dagen

Logo LVTPR
TOPdesk contact

Logo TOPdesk

info@topdesk.nl
  www.topdesk.com/nl
TOPdesk sociaal

TOPdesk tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks