www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 171 dagen geleden)
PR: Edelman

Appian kondigt de ‘Workforce Safety and Readiness’ applicatie aan voor Return-to-Work Management bij COVID-19 en andere crises

Nieuwe app helpt HR-afdelingen te zorgen voor een veilige en soepele transitie naar het werk op locatie na een crisis

Amsterdam - 30 april 2020 - Appian kondigt vandaag de lancering aan van een nieuwe 'Workforce Safety and Readiness' applicatie met functies om de veiligheid van het personeel van een bedrijf of overheidsinstelling tijdens een crisis te waarborgen en hun terugkeer naar de werklocatie te managen.

De Human Resources-afdelingen en Crisismanagement teams, die al onder druk staan door de COVID-19 pandemie, moeten nu plannen maken om het personeel veilig terug te laten keren naar de werkplek. Deze transities zullen complex zijn. Om ervoor te zorgen dat mensen productief en veilig aan het werk kunnen zijn, zullen organisaties moeten nadenken over: individuele gezondheids- en risicoscreenings van werknemers, of de werkzaamheden van een werknemer efficiënt op afstand kunnen worden uitgevoerd, over het bedrijfsbeleid en over een reeks nationale en regionale overheidsvoorschriften.

Appian's nieuwe ‘Workforce Safety and Readiness’ applicatie stelt organisaties in staat om de complexiteit van terugkerende werknemers naar de werkplek op een slimme manier te managen. Met inachtneming van de regelgeving van de overheid en het bedrijfsbeleid, waarbij de gezondheid van werknemers en de veiligheid op de werkplek zelf de prioriteit heeft. De applicatie biedt:
  • Een gecentraliseerd command center. De app biedt een centraal command center om de gezondheid en veiligheid van de werknemers te waarborgen. Werkgevers kunnen de gezondheid en de werkstatus van alle werknemers in realtime zien en beheren.
  • Snelle, eenvoudige screening van de workforce. Werknemers gebruiken een eenvoudige web- of mobiele applicatie om persoonlijke gezondheids- en risicogegevens in te voeren en bij te houden, waarbij zij op de hoogte zijn van lokale regels en het bedrijfsbeleid.
  • Intelligente return-to-work certificering. Organisaties bepalen zelf interne beleidsregels betreffende de autorisatie om terug te keren naar het werk. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een uitgebreide library van vooraf opgestelde regels op basis van de richtlijnen van de gezondheidsorganisatie en de regelgeving van de overheid. Deze regels worden vervolgens toegepast op data over de gezondheid en risico's van werknemers, waarna een werknemer via de applicatie automatisch autorisatie krijgt om terug te keren naar het werk.
  • Ondersteuning voor gefaseerde terugkeer naar het werk. De applicatie maakt het mogelijk om een gefaseerde of roulerende aanpak van de terugkeer van het personeel te automatiseren. Terugkeercertificaten kunnen aan werknemers worden verstrekt op basis van geografie, team, rol, persoonlijke gezondheidsrisico's, capaciteit van de werkruimte of andere factoren.
  • Snelle oplossing van problemen. Uitzonderingen, bezwaren of zorgen van werknemers kunnen snel worden beheerd door HR met behulp van geïntegreerde casemanagement mogelijkheden.
  • Privacy en veiligheid. De applicatie wordt gedraaid op de Appian HIPAA-compatibele cloud waardoor privacygevoelige gegevens over de gezondheid van werknemers worden beschermd.
  • Wereldwijd bereik. De applicatie-interface is beschikbaar in het Engels, Italiaans, Spaans, Duits en Frans, met de mogelijkheid om uit te breiden naar andere talen.
De applicatie is per 1 mei verkrijgbaar en kan worden ingezet op Appian Cloud of eigen clouddiensten. De applicatie kan binnen enkele uren gebruiksklaar zijn binnen de organisatie en kan worden aangeschaft vanaf $5k per maand.

Voor meer informatie over de ‘Workforce Safety and Readiness’ applicatie is er een webinar:
“Manage Workforce Safety and Readiness: Dealing with the Complexities of Return-to-Work,’’ op 6 mei 2020 om 17:00 uur. Registreer je nu via https://ap.pn/2VsE7NG.
Laatste van Appian
Verstreken tijd: 1 jaar en 171 dagen
Appian contact

Logo Appian

info.nl@appian.com
  www.appian.com
Appian sociaal

Appian tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Powerful Business Women’s Club
Logo Cloud Technology Solutions NL
Logo Boomi