www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 16 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Thinkwise benoemt Aad van Schetsen tot international channel manager voor groei in het buitenland

Apeldoorn, 30 april 2020 – Thinkwise, leverancier van een enterprise low-code platform, heeft met ingang van 1 mei een nieuwe international channel manager. Aad van Schetsen gaat het bedrijf, dat plannen heeft om zowel binnen Nederland als internationaal te groeien, helpen met het uitbreiden van zijn partnerkanaal.

Van Schetsen (58) werkte voor zijn aanstelling bij Thinkwise voor Betty Blocks als Vice President North America, waar hij veel ervaring opdeed met de buitenlandse expansie van het bedrijf naar de VS. Daarvoor werkte Van Schetsen onder meer bij Compuware en Uniface, waar hij meer dan 5 jaar directeur was.

Van Schetsen is erg enthousiast over zijn nieuwe werkgever: “Thinkwise heeft het beste low-code platform dat ik tot nu toe heb gezien. Het unieke ervan is dat je bestaande legacy applicaties kan ‘recyclen’. Zo realiseer je snel een jumpstart en een goede basis voor een nieuwe softwareoplossing. De software blijft technologisch up to date, is eenvoudig aan te passen en uit te breiden en er ontstaat nooit meer legacy.” Hij vervolgt: “Thinkwise realiseert software zoals software gemaakt moet worden, beheersbaar, snel, flexibel en automatisch.”

De komende tijd gaat Van Schetsen zich richten op het enthousiasmeren van partners, zoals System Integrators, Independent Software Vendors en Resellers. Dit deed hij eerder in zijn carrière met veel succes, mede door zijn focus op langdurige relaties en steunend op zijn grote netwerk binnen de IT en low-code wereld.

Ambitie is hem niet vreemd: “Het eerste jaar wil ik een aantal belangrijke partners in Groot-Brittannië en Duitsland, bij Thinkwise aansluiten. Maar ik zie ook kansen in de Verenigde Staten en Australië, waar de markt rijp is voor low-code. Over drie jaar verwacht ik dat Thinkwise de belangrijkste enterprise low-code speler is.”

Robert van der Linden, CEO van Thinkwise: “Het verheugt me Aad als international channel manager aan ons te kunnen verbinden. Hij heeft veel relevante IT-ervaring en ervaring met het begeleiden en adviseren van partners en klanten. Met zijn expertise in het partnerkanaal willen we de groei van Thinkwise drastisch versnellen. Hij is een zeer waardevolle aanvulling voor ons team. Met 20 jaar ervaring in Nederland zijn wij er klaar voor om ons Thinkwise platform wereldwijd te gaan vermarkten.”

Over Thinkwise
Thinkwise is wereldwijd de enige leverancier van een low-code softwareplatform waarmee omvangrijke en complexe bedrijfssoftware wordt gerealiseerd. Het Thinkwise platform biedt de hoogste productiviteit in de low-code markt en garandeert daarbij ook dat er geen nieuwe legacy meer ontstaat. De gerealiseerde bedrijfssoftware gaat automatisch over op toekomstige technologieën. Daarnaast kan bestaande legacy software razendsnel worden gemoderniseerd door het Thinkwise platform met de ingebouwde “Upcycler” technologie. Thinkwise levert zijn platform in licentievorm aan bedrijven die in-house software realiseren en aan softwareleveranciers. Thinkwise is opgericht in 2002 en het platform wordt gebruikt in meer dan 30 landen. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.
Laatste van Thinkwise
Verstreken tijd: 1 jaar en 16 dagen

Logo Lubbers De Jong
Thinkwise contact

Thinkwise sociaal

Thinkwise tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR