www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
#Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 170 dagen geleden)
PR: Whizpr

Veeam maakt nieuwe Backup for Microsoft Azure algemeen beschikbaar

Nieuwe back-up- en recovery-oplossing integreert met Azure-functionaliteit om organisaties te helpen meer applicaties en data naar Azure te verplaatsen

Utrecht, 29 april 2020 – Veeam® Software, marktleider in back-upoplossingen voor Cloud Data Management™, maakt het nieuwe Veeam Backup for Microsoft Azure algemeen beschikbaar. Deze nieuwe back-up- en recovery-oplossing helpt klanten en serviceproviders meer applicaties en data naar Azure te verplaatsen en op kosteneffectieve, veilige en eenvoudige wijze cloudapplicaties en data in Azure te beschermen. Daarnaast maakt Veeam’s draagbare back-upformat volledige cloudmobiliteit mogelijk – inclusief back-up, herstel en migratie – binnen een multi-cloudomgeving.

Public cloud Infrastructure-as-a-service (IaaS), zoals Microsoft Azure, wordt steeds meer ingezet voor productie-IT-workloads. Maar hoewel de uptime van de infrastructuur gegarandeerd wordt door de serviceprovider, is de klant in het geval van public cloud IaaS nog steeds verantwoordelijk voor zijn data. En daarmee ook voor de bescherming van die data tegen bedreigingen als ransomware, niet bedoelde verwijdering, datacorruptie of kwaadwillende gebruikers, net zoals dat het geval is bij on-premise-data. Met Veeam Backup for Microsoft Azure breidt Veeam zijn brede platformondersteuning uit met een uitgebreide oplossing voor extra back-up- en recovery-controls van Azure-apps en data gehost op virtual machines van Azure.

“Volgens het Veeam Cloud Data Management Report hebben alle bedrijven te maken met clouddataverlies”, zegt Danny Allan, CTO van Veeam. “Of het nu gaat om een fout, niet bedoelde verwijdering, securitybedreigingen zoals ransomware en malware, of retentiekloven, klanten zijn verantwoordelijk voor de bescherming van data ongeacht de locatie ervan, on-premise of in de cloud. Onze oplossingen tackelen de uitdagingen en complexiteiten voor IT-professionals door de betrouwbaarheid te verbeteren, kosten te verlagen en de hersteltijd te verkorten. Het nieuwe Veeam Backup for Microsoft Azure geeft klanten meer controle over hun kosten en besparingen. Tegelijkertijd stelt de oplossing ze in staat de controle te behouden over hun clouddata door Azure te beschermen en beheren naast hun cloud-, virtuele en fysieke apps en data.”

Veeam Backup for Microsoft Azure vergroot het vertrouwen van organisaties om meer applicaties en data naar de cloud te verplaatsen, wetende dat het Veeam-platform dat ze gebruiken voor hun on-premise-omgeving nu ook probleemloos tot Azure reikt. Veeam Backup for Microsoft Azure biedt de volgende voordelen:
  • Nauwe integratie met Azure om data binnen enkele minuten al te beschermen met turnkey-implementatie via de Azure Marketplace, geïntegreerde snapshotautomatisering voor meer regelmatige herstelpunten, back-up naar Azure Blob-storage en snelle, volledige recovery’s op bestandsniveau.
  • Cloudmobiliteit in een multi-cloudomgeving dankzij Veeam’s unieke, draagbare back-upformat, inclusief back-up, herstel en migratie binnen cloud-, virtuele en fysieke omgevingen.
  • Lagere cloud-TCO met een industry-first back-upkostencalculator om policy’s te optimaliseren en zo buitensporige of onverwachte kosten te voorkomen, en langetermijnretentie in kosteneffectieve Azure Blob-storage.
  • Isolatie van back-updata van productie om de security te vergroten met cross-subscription en cross-region back-up, alsook multifactorauthenticatie als extra verdedigingslaag tegen cyberaanvallen.
Prijs en beschikbaarheid
Veeam Backup for Microsoft Azure is beschikbaar als gratis en betaalde versie. Beide versies zijn eenvoudig uit te rollen via de Azure Marketplace. De gratis versie maakt back-up mogelijk voor maximaal tien Azure-VM’s, zonder limiet aan het aantal restores. Een licentie voor de betaalde versie is te verkrijgen via Veeam Universal License (VUL) en integreert met Veeam Backup & Replication™, voor een flexibele Cloud Data Management-oplossing vanaf één platform.

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in back-upoplossingen die Cloud Data Management leveren. Met meer dan 365.000 klanten wereldwijd, waaronder 81 procent van de Fortune 500-bedrijven en 66 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat meer dan 70.000 partners

waaronder exclusieve resellers HPE, NetApp, Cisco en Lenovo. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.
Laatste van Veeam Software
Klaar met ransomware? Check dan deze vijf best practices van Veeam

Meerdere nieuwe Veeam-updates breiden geavanceerde ondersteuning uit voor cloud-adoptie en moderne dataprotectie

Veeam rapporteert 26% groei in Q2 2021
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 1 jaar en 170 dagen
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix